Seksiä kaverin Isän kanssa normaalia ?

Anonyymi-ap

Minua on vaivannut pitkään sellanen asia, että menin sänkyyn parhaan kaverini Isän kanssa. Tilanne vain ikäänkuin ajautui siihen tapahtumaan, ja jäi ainoaksi kerraksi. Olin silloin 19 vuotta, kaverini 18 vuotta ja kaverini Isä oli 40 vuotias. Hän oli kuitenkin nuorehkon oloinen ja vahva Rakennusmies. En ikinä kertonut kaverillenin tästä tapauksesta, mutta olen kyllä miettinyt että olisiko pitänyt. Kaverini varmasti suuttuisi ja pahasti jos tietäisi. Mietin että teinkö pahasti väärin mennessä sänkyyn tämän miehen kanssa, ja toisaalta onko toi edes normaalia ?

6

513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinuna en ehkä puhuisi sillä tavallaan se ei ole ystäväsi asia. Jos olisit tehnyt saman ystäväsi kumppanin kanssa niin tilanne olisi eri.
      Vaikka tuossa on ikäeroa aikalailla niin kuulostaa silti että tilanne on ollut molemmin puolin ok. Jos hän olisi saanut sinut suostuteltua sellaiseen mitä et halua ja kokisin jälkeenpäin olosi huonoksi niin sillon tilanne olisi eri. Sinuna ottaisin asian suhteen rennosti ja lähinnä pitäisin omana juttunani jota välillä muistella huvittuneena/hyvällä tai mikä tilanteeseen sopiikaan. Aikuisethan puuhastelevat aika paljon aika kinkyjäkin juttuja mutta se että kuka paljastaa ja mitä, onkin eri asia.

• Anonyymi

Oli meillä ikäeroakin tiedän, mutta se tilanne vain tosiaan ajautui siihen. Tunnen itseni hivenen jopa kevytkenkäiseksi, koska, ja vaikka vanhempi, mutta raamikas hyvä käytöksinen mies noin vain minut sänkyyn sai. En tiedä edes miksi sanon näin, koska olin itse mielestäni aloitteellisempikin. Asiasta emme tämän miehen kanssa ole koskaan puhuneet, se vain ikäänkuin annettiin olla, enkä usko että tämä mieskään on asiasta kellekkään mitään sanonut ihan oman tyttärensäkkin takia.

Koskaan en mitään irtosuhteita ole harrastanut, enkä haluakkaan. Tämä oli ainoa kerta ja saa sellaisena pysyäkkin. Ei mitenkään kaduta eikä harmita, vaan ainostaan hivenen mietityttää.

• Anonyymi

Niinnoh, aikuisiahan te molemmat olitte. Ei tuossa mitään sinänsä väärää ole ikäerosta huolimatta, mutta ehkä sinus kannattaisi keskustella tämän miehen kanssa asiasta. Se voisi auttaa mielenrauhan saamiseksi. Herkkä aihe varmasti juurikin teidän kohdalla.

• Anonyymi

Oliko isäni hyvä naimaan

• Anonyymi

Sinähän et tietenkään kaverini ole, mutta olihan se aika erikoinen kokemus kaikkineen. Harteikas, vahva ja ihan komeakin rakennusmies johon vain ajauduin. Hyväksyn tosiasian ettei siitä pitemmän päälle toimivaa tulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän et tietenkään kaverini ole, mutta olihan se aika erikoinen kokemus kaikkineen. Harteikas, vahva ja ihan komeakin rakennusmies johon vain ajauduin. Hyväksyn tosiasian ettei siitä pitemmän päälle toimivaa tulisi.

Mikä sinua houkutti siihen kokemaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      109
      6441
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3667
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      182
      2378
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      247
      2236
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      188
      1894
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1710
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1465
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1164
    9. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      124
      1160
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1130
    Aihe