Seksiä kaverin Isän kanssa normaalia ?

Anonyymi-ap

Minua on vaivannut pitkään sellanen asia, että menin sänkyyn parhaan kaverini Isän kanssa. Tilanne vain ikäänkuin ajautui siihen tapahtumaan, ja jäi ainoaksi kerraksi. Olin silloin 19 vuotta, kaverini 18 vuotta ja kaverini Isä oli 40 vuotias. Hän oli kuitenkin nuorehkon oloinen ja vahva Rakennusmies. En ikinä kertonut kaverillenin tästä tapauksesta, mutta olen kyllä miettinyt että olisiko pitänyt. Kaverini varmasti suuttuisi ja pahasti jos tietäisi. Mietin että teinkö pahasti väärin mennessä sänkyyn tämän miehen kanssa, ja toisaalta onko toi edes normaalia ?

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinuna en ehkä puhuisi sillä tavallaan se ei ole ystäväsi asia. Jos olisit tehnyt saman ystäväsi kumppanin kanssa niin tilanne olisi eri.
      Vaikka tuossa on ikäeroa aikalailla niin kuulostaa silti että tilanne on ollut molemmin puolin ok. Jos hän olisi saanut sinut suostuteltua sellaiseen mitä et halua ja kokisin jälkeenpäin olosi huonoksi niin sillon tilanne olisi eri. Sinuna ottaisin asian suhteen rennosti ja lähinnä pitäisin omana juttunani jota välillä muistella huvittuneena/hyvällä tai mikä tilanteeseen sopiikaan. Aikuisethan puuhastelevat aika paljon aika kinkyjäkin juttuja mutta se että kuka paljastaa ja mitä, onkin eri asia.

• Anonyymi
      UUSI

Oli meillä ikäeroakin tiedän, mutta se tilanne vain tosiaan ajautui siihen. Tunnen itseni hivenen jopa kevytkenkäiseksi, koska, ja vaikka vanhempi, mutta raamikas hyvä käytöksinen mies noin vain minut sänkyyn sai. En tiedä edes miksi sanon näin, koska olin itse mielestäni aloitteellisempikin. Asiasta emme tämän miehen kanssa ole koskaan puhuneet, se vain ikäänkuin annettiin olla, enkä usko että tämä mieskään on asiasta kellekkään mitään sanonut ihan oman tyttärensäkkin takia.

Koskaan en mitään irtosuhteita ole harrastanut, enkä haluakkaan. Tämä oli ainoa kerta ja saa sellaisena pysyäkkin. Ei mitenkään kaduta eikä harmita, vaan ainostaan hivenen mietityttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      118
      10293
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2211
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      993
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe