Minua on vaivannut pitkään sellanen asia, että menin sänkyyn parhaan kaverini Isän kanssa. Tilanne vain ikäänkuin ajautui siihen tapahtumaan, ja jäi ainoaksi kerraksi. Olin silloin 19 vuotta, kaverini 18 vuotta ja kaverini Isä oli 40 vuotias. Hän oli kuitenkin nuorehkon oloinen ja vahva Rakennusmies. En ikinä kertonut kaverillenin tästä tapauksesta, mutta olen kyllä miettinyt että olisiko pitänyt. Kaverini varmasti suuttuisi ja pahasti jos tietäisi. Mietin että teinkö pahasti väärin mennessä sänkyyn tämän miehen kanssa, ja toisaalta onko toi edes normaalia ?
Seksiä kaverin Isän kanssa normaalia ?
3
285
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna en ehkä puhuisi sillä tavallaan se ei ole ystäväsi asia. Jos olisit tehnyt saman ystäväsi kumppanin kanssa niin tilanne olisi eri.
Vaikka tuossa on ikäeroa aikalailla niin kuulostaa silti että tilanne on ollut molemmin puolin ok. Jos hän olisi saanut sinut suostuteltua sellaiseen mitä et halua ja kokisin jälkeenpäin olosi huonoksi niin sillon tilanne olisi eri. Sinuna ottaisin asian suhteen rennosti ja lähinnä pitäisin omana juttunani jota välillä muistella huvittuneena/hyvällä tai mikä tilanteeseen sopiikaan. Aikuisethan puuhastelevat aika paljon aika kinkyjäkin juttuja mutta se että kuka paljastaa ja mitä, onkin eri asia. - Anonyymi
Oli meillä ikäeroakin tiedän, mutta se tilanne vain tosiaan ajautui siihen. Tunnen itseni hivenen jopa kevytkenkäiseksi, koska, ja vaikka vanhempi, mutta raamikas hyvä käytöksinen mies noin vain minut sänkyyn sai. En tiedä edes miksi sanon näin, koska olin itse mielestäni aloitteellisempikin. Asiasta emme tämän miehen kanssa ole koskaan puhuneet, se vain ikäänkuin annettiin olla, enkä usko että tämä mieskään on asiasta kellekkään mitään sanonut ihan oman tyttärensäkkin takia.
Koskaan en mitään irtosuhteita ole harrastanut, enkä haluakkaan. Tämä oli ainoa kerta ja saa sellaisena pysyäkkin. Ei mitenkään kaduta eikä harmita, vaan ainostaan hivenen mietityttää. - Anonyymi
Niinnoh, aikuisiahan te molemmat olitte. Ei tuossa mitään sinänsä väärää ole ikäerosta huolimatta, mutta ehkä sinus kannattaisi keskustella tämän miehen kanssa asiasta. Se voisi auttaa mielenrauhan saamiseksi. Herkkä aihe varmasti juurikin teidän kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333685Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t411895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401733Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991631- 981496
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461414Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1651341Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin131315Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1271099Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901025