Olen sitämieltä, että harva menisi!
Tarjottu työ on todella harvoin itselle sopivaa työtä ja jopa kaukana kotoa!...
Onko siis kyse omituisesta oikeudesta kiltäytyä työntekemisestä kun saa valita asuipaikkansa miten haluaa, jopa tavoittamattomiin saakka yhteiskunnan maksettavaksi?
Yhtälössä mättää ja pahasti yhteikunnan tarkoitus ja hyvinvoinnin idea!
Menisitkö töihin jos se tarjotaan?
4
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tarjottu Työ on samanlainen satuolento kuin joulupukki.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se tule muuttumaan.
Siis ei se etteikö saisi valita asuinpaikkaa mutta se että saa valita asuinpaikan muiden kustannuksella.
Kun joutuu valitsemaan asuinpaikan omalla kustannuksella niin alkaa ihan oikeasti ne työt kiinnostamaan ihan eri lailla.
Sama muusta elintasosta.
Kun yhteikunta tarjoaa vai parakkimajoituksen ja kierrätetyt vaatteet ja yhteisruokailun niin alkaa se oma asunto ja omassa rauhassa syöminen kiinnostaa ihan erilailla. - AnonyymiUUSI
Haluasin töihin Kelalle
- AnonyymiUUSI
yleensä kannattaa itse hakea itsellensä työtä. Silloin on mahdollisuus saada suht kelvollista työtä Sen sijaan Työvoimapalvelujen, kuntien tarjoamat työharjoittelut ja kokeilut ovat työtä joka on alipalkattua, olemattomilla työehdoilla ja eivät johda yhtään mihinkään. Sellaisista hommista saatu työkokemus on oikeata palkkatyötä hakiessa arvotonta ja jopa hyvin haitallista tietoa lisättäväksi työhakemuksen meriittitietoihin.
Jos mainitset että olin työkokeilussa puoli vuotta niin se on sama kuin kertoisi että lusin saamaani kakkua Saramäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772