https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/f19b3fd8-84db-48f6-b917-dfa7a233198e
"Somessa leviävissä videoissa mopoilijat hyppivät bensaletkujen päällä saadakseen letkuun jääneen bensan talteen.
– Ei kuulosta fiksulta, komisario Arttu Visuri Lounais-Suomen poliisilaitokselta puolestaan kommentoi.
Jos bensiiniä ei ole itse ostanut, voi Visurin mukaan kyseessä olla rikos.
– Mitä tulee toiminnan laillisuuteen, niin olettaisin, että se bensa siellä letkussa kuuluu huoltoasemalle ja jakeluyrittäjälle edelleen. Seuraava maksava asiakas sen bensan sitten saisi sieltä, Visuri kertoo.
Visuri arvioi, että jos bensaa saa muutaman litran, voisi kyseessä olla näpistys."
No ei se kyllä kuulu letkussa oleva bensa huoltamolle, vaan asiakkaalle, koska
ei se bensa-aseman benda mittari sijaiste siellä pistoolissa, vaan yksikössä, joka pumppaa bensaa letkuun.
Tankatessa olen kohottanut letkua, jolloin bensaa vielä valuu laihana norona letkusta, ettei se valuis auton kylkeen, kun polttoaine pistoolin poistaa.
Ensin sai sen käsityksen jutusta, että polttoaineletkua poljettaessa polttoainepumppu pyörisi ja antiais polttoianetta, muttei se mitään anna.
Hypittekö bensaletkun päällä?
Anonyymi-ap
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tenavilla kai on ideana narrata letkun mittarinpuoleiseen osaan alipaine, jolla saadaan kiskottua koko letku tyhjäksi.
Pelkkä pistoolin liipasimen aukipitäminen ja letkun nostelu ei välttämättä tuota toivottua tulosta.
Oletusarvo huoltoaseman mittarissa on, että letku on edelliseltä asiakkaalta jäänyt täyteen, eli seuraava saa sen mittarin kautta pumpatun letkullisen.
Mies 65 - Anonyymi
lim tipööaosetlom öpillaamyi,oskitit moom lim eo åysty taqåaqtir,oom vaolitta,aam pm liom liöotpm laööe lipåopsta sottem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427