partnerin puhelimessa itsestään ottamia kuvia, joissa hän on rajannut päänsä pois.
Eihän noita tarvita kuin seuranhakusovelluksissa? Mikä muu syys voisi sellaisille olla?
Partnerilla kuvia, joissa ilman päätä.
9
367
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakaan en lähde deitille henkilön kanssa, jonka päätä ja kasvoja ei näe.
- Anonyymi
Perheenisien harrastus 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Kyllähän tuo on jo aikamoinen rysän päältä kiinni jääminen. Todella karsea tilanne. Vähintään chattirunkkari mutta sehän on hyväksikäytön muoto sekin että ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Niissä ymmärtääkseni pitää olla kuva josta on selvästi tunnistettavissa
- Anonyymi
Myykö vaatteita esim. Vintedissä? Harva laittaa sinne koko kuvia, pää yleensä leikataan pois.
- Anonyymi
Jos naisesta kyse...juokse eläkä katso taaksesi
- Anonyymi
Käykö salilla, kuntoileeko muuten tai yrittääkö odottaa painoaan? Saattaa ottaa kuvia ihan itselleen, jotta pystyy seuraamaan kehon kehittymistä. Rajaa pään pois, ihan vaan, ettei tarvitse omaa ilmettään tai hiuksiaan tms miettiä.
- Anonyymi
Odottaa=pudottaa
- Anonyymi
Voi olla myös palstoilla missa arvostellaan nais kauneutta, ilman negatiivista kritiikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980