MIksi on niin, että kiima vain kasvaa näin illassa?
Ole. Syönyt hyvin, sain50% alennuksella possun filepihviä,aaah
seuraavaksi menen pascalle mutta jos sais patukkaa takapuoleen, kaikki tarpeet tyydyttyisivät
Asd
Kiimahuudon alku
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kävit Lidlissä, jäit kiinni! se oli kassleria. 2,60€ per 400 grammaa, laskin laskimella. Oletko Kylmis? Tuirassa on heti siinä parin askeleen päässä LIDL:
- Anonyymi
Kylmis sai häädön Puohitieltä, koska ei ollut enää varaa maksaa vuokraa. Asuu nykyään solu-asunnossa.
- Anonyymi
Totta! Kävin Lidlissä ja kasleria oli!
En silti ole kylmis, vaikka päättely oli terävä. Muutkin sitä kai Lidlissä käy jämäostoksilla
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Kävin Lidlissä ja kasleria oli!
En silti ole kylmis, vaikka päättely oli terävä. Muutkin sitä kai Lidlissä käy jämäostoksilla
AsdEikö olekin jännä, että jos muutkin käy Lidlissä ja ostaa alennus-tuotteita, niin heti leimataan Kylmikseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin jännä, että jos muutkin käy Lidlissä ja ostaa alennus-tuotteita, niin heti leimataan Kylmikseksi.
Siksi niin monet palstalaiset pitävät turpansa kiinni. He eivät kerro, että kävivät Lidlissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042