Monella meistä ei ole enää vuosikymmeniä aikaa valmistautua ikuiseen elämään.
Oletko ajatellut, millaista silloin olisi, jos kaikki olisivat sellaisia kuin sinä? Olisiko elämä silloin onnellista, vai tulisiko elämästä varsin hankalaa?
Uskon, että meidän tulee sallia mielemme muuttua niin että meidät voidaan toivottaa tervetulleiksi taivaan portilla.
Ellemme halua muuttua nyt, se on pian liian myöhäistä.
Oletko taivaskelpoinen? Vai olisitko riidankylväjä?
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajakin muuttuu osaksi luonnon kiertokulkua: ravinteeksi voikukalle tai kasvualustaksi uudelle rikkaruoholle. Elämä ei pääty, se vain muuttaa muotoaan – aivan kuten se on tehnyt täällä jo 3,5 miljardia vuotta.
- Anonyymi
Jeesushan on kristittyjen esikuva ja hän oli varsinainen riidankylväjä.
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
Hän tunnusti sen itsekin ja sanoi olevansa tie taivaaseen.
Matt. 10:34
Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
Luuk. 12:51
Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta. - Anonyymi
Riidankylväjä
https://www.youtube.com/watch?v=ZyXw0IXKlcg - Anonyymi
Jotenkin vaikuttaa siltä, että jos kaikki kirjoittajat toivotettaisiin tervetulleiksi taivaan portista, taivas olisi aika epämukava paikka.
Eikö täällä ole ketään jota kiinnostaisi päästä sisälle kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410619Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.335013- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1294127Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253449- 633165
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114