Kuinka saada vaimo lopettamaan laihdutuskuurinsa?

Anonyymi-ap

Taas on se aika vuodesta, kun on keksinyt, että muistuttaa emakkoa ja pitäisi laihtua rantakuntoon.

No, eihän siitä mahda mitään tulla ja hyvä niin. Kuinkahan nuo laihikset voisi lopettaa jo heti alkuunsa ettei koko perheen tarvitsisi kärsiä. Kauniit sanat hänen uhkeista muodostaan on kuin kaataisi vettä hanhen selkään. Nälkäisenä on hyvin äksy ja huonotuulinen mutta hyvin syöneenä kehrää kuin rotukissa ja viereenkin saa tulla.

18

510

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro hänelle kuin paljon kivempi/herttaisempi ja kauniimpi on pulleana. Vai eikö ole?

• Anonyymi

On, juuri kuten kerroit. Varsinkin rinnat ovat ihanan suuret ja huomattavasti suuremmat kuin nuorempana laihempana. Tämä on ehkä ainut asia minkä hän itsekin ymmärtää hyväksi. Lähtökohtaisesti hän ymmärtää kauneuden päälle, pukeutuu ja meikkaa hillityn kauniisti eikä käytä mitään nykyisiä rumistautumiskeinoja. Pukeutumisessa meillä on kuitenkin aina pieni kissanhännän veto, kun hän on alkanut suosia kaapumaisia asuja ja minä taas tykkäisin, että käyttäisi enemmän vartalonmyötäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, juuri kuten kerroit. Varsinkin rinnat ovat ihanan suuret ja huomattavasti suuremmat kuin nuorempana laihempana. Tämä on ehkä ainut asia minkä hän itsekin ymmärtää hyväksi. Lähtökohtaisesti hän ymmärtää kauneuden päälle, pukeutuu ja meikkaa hillityn kauniisti eikä käytä mitään nykyisiä rumistautumiskeinoja. Pukeutumisessa meillä on kuitenkin aina pieni kissanhännän veto, kun hän on alkanut suosia kaapumaisia asuja ja minä taas tykkäisin, että käyttäisi enemmän vartalonmyötäisiä.

Ei kukaan lihava halua laittaa päälleen ihonmyötäistä, jos nimenomaan häpeää / vihaa rasvamääräänsä. Paitsi siinä vaiheessa, kun ei löydy enää kaapuja, kun kaikki on tiukkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan lihava halua laittaa päälleen ihonmyötäistä, jos nimenomaan häpeää / vihaa rasvamääräänsä. Paitsi siinä vaiheessa, kun ei löydy enää kaapuja, kun kaikki on tiukkoja.

Pitäisikö sinun mielestä kaikkien hiukankin pulskien naisten kulkea säkki päällä? Vaimoni on aina ollut enemmän tai vähemmän pulska ja se on minulle mieleen. En ymmärrä, miksi hän ei voisi olla onnellinen siitä millainen hän on kun minäkin olen siitä suorastaan onnellinen.

Minä EN HALUA, että hän laihtuisi. Voin vain kuvitella velton vatsanahkan luitten päällä ja tyhjänä roikkuvat tissit kuin puolityhjät riisipussit. No, sehän on vain hyvä kun menee töihin kaapu päällä mutta kotona voinen kiskoa ne pois. Jos minä olen halunnut lihavan akan, kai minä sitten saan sellaisen myös pitää vai onko siinä jotain väärin.

• Anonyymi

Laihduttaminen pitää lopettaa ja sen jälkeen syödä vähemmän. Silloin paino putoaa itsestään.

• Anonyymi

Kyllä nainen saa muokata vartaloaan kuten mielii. Kuulostaa ettei vaimosi tiedä mitä tekee. Jos on niin kitudieetti että on ärtynyt eikä jaksa on ihan liian kova tahti. Enemmän ruokaa sekä aikaa niin lopputulos on parempi ja terveempi. Osta joku ammattilaisten tekemä diettiohjelma, jos se auttaisi?

• Anonyymi

Kai minullakin jotain sanottavaa on ? Ei ole ollut koskaan mikään kuivan kesän orava.

• Anonyymi

Jojolaihdutus on huonosta. Rasittaa kroppaa ja elimistöä monin tavoin.

• Anonyymi

Lääkäriltä pyytää laihdutusvalmisteresepti.

• Anonyymi

Jokainen on semmonen kun on pää asia että itte ja pehe tykkää ei kaikki oo samasta muotista kun on mies ja pehe ei enää tarvii muista välittää pitää olla onnekas ja arvostaa mitä on 🥰🥰

• Anonyymi

Hiero vaimosi jalkoja. Kun menette nukkumaan sivele hänen rasittuneita jalkojaan.
      Päivällä anna kunnon halaus ohi mennen,ole läsnä siinä hetkessä. Katso häntä lempeästi silmiin. Ota kunnon rutistukseen ja jos vaimosi sanoo ailloin jotain,kuuntele ja pysähdy..Anna hänelle siinä hetkessä jakamaton huomiosi. Jakakaa se hetki yhdessä ennenkuin jatkatte taas omia asioitanne. Jos syntyy keskustelu,kuuntele,pyri ymmärtämään.
      Kun vaimosi kiukkuaa,laske kätesi hänen olkapäälleen tai silitä selkää. Kysy mitä hän haluaisi tai että voitko auttaa jotenkin

• Anonyymi

Näin minä suunnilleen yritänkin tehdä.

Laihiksen aikana ei saa koskea pitkävartisilla pihdeilläkään. Nukumme tällöin väärin päin, eli halin vain hänen jalkojaan.

Sitten se kaikista tärkein. Minä en halua että hän laihduttaisi. Ensin kuivuu ne mukeat tissit ja kaiken päälle tämä kaikki schaisse. Vaimoni ei ole ollut koskaan mikä laiheliini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihiksen aikana ei saa koskea pitkävartisilla pihdeilläkään. Nukumme tällöin väärin päin, eli halin vain hänen jalkojaan.

Sitten se kaikista tärkein. Minä en halua että hän laihduttaisi. Ensin kuivuu ne mukeat tissit ja kaiken päälle tämä kaikki schaisse. Vaimoni ei ole ollut koskaan mikä laiheliini.

Ei ole normaalia kypsän ihmisen käytöstä tuollainen.. vaimollasi on isompia ongelmia kuin laihdutus. Samoin sinä reagoit varmasti enemmän tuohon omituiseen kylmään kohteluun kuin rasvan palamiseen. Ymmärrän että voit huonosti. Hyvä että puhut tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot sille vaimollesi että loput kohta

• Anonyymi

Vie hyvään ruokaravintolaan ja tilaa ylläripylläri lempipitsaa, ruusujen kera tietty🤷‍♀️

• Anonyymi

On tätäkin joskus menestyksellisesti kokeiltu ja viimeksi lauantaina, kun käytiin sushi noutopöydässä. No ainakin silloin ne laihispuheet loppuivat päiväksi. Hyvä puoli että kesästä on selvitty eikä mitään dramaattista ole tapahtunut. Kun säät nyt viilenevät, syönti käyttää paremmin.

• Anonyymi

Muistutus. Sulla ei ole vaimoa. Nukkea ei lasketa.

• Anonyymi

Anna vaimosi laihduttaa jos haluaa. Äläkä aina mieti vaan itsestäni. Jos hän ei tunne oloaan kauniiksi ei mikään mitä muut sanoo muuta sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5454
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1491
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      951
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      917
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      839
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      818
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      47
      804
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      803
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      796
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      776
    Aihe