Minulla ei ole ystävää; ei ainakaan sellaista, joka voisi auttaa minua.

Anonyymi-ap

”Mutta minulla ei ole ystävää; ei ainakaan sellaista, joka voisi auttaa minua", sanotte.

Todellakin sinulla on: Yksi, joka on läsnä oleva apu hädän hetkellä. Sinulla on Ystävä, jolla on kaikki valta Taivaassa ja maan päällä: Jeesus Kristus, vanhurskas. Hän on rakastanut syntisiä entisaikaan, ja niin hän tekee yhä. Silloin hän antoi publikaanien ja porttojen tulla luokseen. Ja yksi heistä pesi hänen jalkansa kyynelillään ja pyyhki ne hiuksillaan. Olisitpa sinä hänen asemassaan! Sanokaa: Aamen! Kohottakaa sydämenne, niin se tapahtuu.
Kuinka pian Hän sanookaan: "Nainen, ole iloinen; sinun syntisi, jotka ovat monet, ovat sinulle anteeksiannetut. Mene rauhassa. Älä tee enää syntiä. Rakasta paljon, sillä sinulle on paljon anteeksi annettu."

Oi, olkoon sydämesi Häntä kohti, etsi Häntä sydämestäsi! Pelkää syntiä enemmän kuin puutetta, enemmän kuin kuolemaa. Ja huuda väkevästi Häntä, joka kantoi syntisi, kunnes sinulla on syötäväksi leipää, josta maailma ei tiedä; kunnes saat enkelien ruokaa, jopa Jumalan rakkautta, joka on vuodatettu sydämeesi; kunnes voit sanoa: ”Nyt minä tiedän, että Lunastajani elää, että Hän on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni; ja vaikka madot tuhoaisivat tämän ruumiin, niin minä kuitenkin näen Jumalan!”.

https://Jeesuspelastaa.com/

46

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskonnon tuputtajista ei tykkää kukaan.

• Anonyymi

Kyllä niitä helvetissä kaivataan loputtomasti… kunhan sanon tähän tämmöisen tosiasian🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä helvetissä kaivataan loputtomasti… kunhan sanon tähän tämmöisen tosiasian🤷🏼‍♀️

Heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh.

Onko kyseinen paikka yhtä lähellä sinun sydäntäsi kuten tämän palstaäijän kohdalla? -T nainen. Ps vaikutat erittäin aivottomalta

• Anonyymi

No eipä tässä ole uskosta ollut mitään apua.

• Anonyymi

No eipä tässä ole uskosta ollut mitään apua.

Noh,minulle on ollut vaikka en kuulu mihinkään.Uskon Rakkauteen !

• Anonyymi

Miksi tämä teidän hehkuttama Jeesuskristus sallii kaikenlaisen pahan maailmassa, jopa sodat uskonnon varjolla??? Ei ole apua siitä hädänalaisillekaan, ei pelkillä rukouksilla auteta saamaan asioita kuntoon ja nälkää näkeville leipää pöytään silloinkaan kun hädänalaiset ei siihen itse pysty. Uskontoa ja raamattua tuputetaan jopa sairaille hoitoavuksi mutta paskankaan hyötyä siitä ei ole ihmiselle joka sairauden takia tuskin kävelemäänkään pääsee.

• Anonyymi

Jumala sallii pahuuden vain väliaikaisesti, kaikkeen siihen tulee loppu. Mutta olemme kaikki syntisiä ja on vain Jumalan armoa ettemme ole täysin tuhoutuneet ja saamme mahdollisuuden pelastua ja ottaa Jeesus vastaan..käytä sinäkin tilaisuus hyväksi.

Ps. Uskonto ei ole sama asia kuin usko, rituaalit ei pelasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sallii pahuuden vain väliaikaisesti, kaikkeen siihen tulee loppu. Mutta olemme kaikki syntisiä ja on vain Jumalan armoa ettemme ole täysin tuhoutuneet ja saamme mahdollisuuden pelastua ja ottaa Jeesus vastaan..käytä sinäkin tilaisuus hyväksi.

Ps. Uskonto ei ole sama asia kuin usko, rituaalit ei pelasta.

Varmaan on vieläkin maailmassa viidakkokansoja, jotka eivät ole kuulleet kristinuskosta yhtään mitään. Sehän ei ole heidän vikansa, mutta uskovien mukaan ovat syntisiä yms. hevonpaskaa, kun eivät palvo jonkun vanhan lorukirjan jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on vieläkin maailmassa viidakkokansoja, jotka eivät ole kuulleet kristinuskosta yhtään mitään. Sehän ei ole heidän vikansa, mutta uskovien mukaan ovat syntisiä yms. hevonpaskaa, kun eivät palvo jonkun vanhan lorukirjan jumalaa.

Syntejä on erilaisia tekoja ja myös synti on siinä ettei ihmiset usko Jeesukseen. Jätetään alkuasukkaat Jumalan tuomittavaksi, ihmisellä ei ole tuomiovaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntejä on erilaisia tekoja ja myös synti on siinä ettei ihmiset usko Jeesukseen. Jätetään alkuasukkaat Jumalan tuomittavaksi, ihmisellä ei ole tuomiovaltaa.

Ei Jumala tuomitse ketään. Pönttö. Ei siinä olisi mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala tuomitse ketään. Pönttö. Ei siinä olisi mitään järkeä.

Näin ei Raamattu opeta.

• Anonyymi

Miksi tämä teidän hehkuttama Jeesuskristus sallii kaikenlaisen pahan maailmassa, jopa sodat uskonnon varjolla???

Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon? Eikö,että saamme elää kuten olemme.
        Muutoin Isämme olisi kim jong un.

Hehkutusta, se hehku on Rakkaus !
        Ei tartte muuta ymmärtää kuin Rakkaus !
        Kirkoilla ei mitään väliä vai perustiko Kristus jonkun kirkon?
        Hän pyhä opetti Rakastastamaan meitä keskenään..mutta näyttää vaikealta.

• Anonyymi

Nainen ylläpitää staattista tilaa ehkäisee toiminnallaan tuottaa mitä tuottaa.

• Anonyymi

Kuka nainen?vai onko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nainen?vai onko mies?

Mitä vttua mä just luin

• Anonyymi

No sun äitees ois saanut sen yhden kerran jättää palstasetä tuottamatta

• Anonyymi

Kristin usko on aikansa ilmiö. Niin on muutkin uskonnot. Niillä jokaisella on arvokas tarkoitus. Kokeaksemme.Oppiaksemme. siksi kaikki uskonnot on tärkeitä. Tässä ajassa jotain oppia saarnaava, saarnaa seuraavassa jotain toista. Kristinusko on arvokas,tärkeä ja rakas. Mutta niin ovat kaikki muutkin. Portaita opin tiellä. Jumala ei ole paha,ei meitä tänne opiskelemaan pakota,vaan me itse tahdomme seikkailla. Elämme virtuaalitodellisuudessa. Mikään uskon suunta ei liene oikea,jos se mitenkään muita väheksyy. Itsekukin on eri uskonsuunnissa entisissä elämissä ollut aina niin oikeassa. Rakkaus ei katso uskonsuuntia. Ei muita tuomitse. Sitä on ainoa oikea usko. Se ei löydy mistään pinnallisesta/itsekkäästä uskonsuunnasta. Se löytyy sydämmestäsi. Jos löytyy🤷‍♀️

• Anonyymi

Kaikki uskonnot on olleet sotaisia/sotien aiheuttajia. Uskonto palstoillakin soditaan. Ei ole kaunista luettavaa. Uskontoja ohjaa nykyään itsekäs ego,kuka on oikeassa ja kuka sanoo viimeisen sanan. Kuka änkee taivaaseen eniten muita matkalla jalkoihin polkien.🙄🤷‍♀️

• Anonyymi

Uskonto ei pelasta.

• Anonyymi

Ap, mihin kaipaisit apua? Kerro🤷‍♀️

• Anonyymi

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Kadotukseen ja helvettiin ompi mentävä jos ei pelastu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Kadotukseen ja helvettiin ompi mentävä jos ei pelastu.

Mihin helvettiin? Meidän omaan iteteskeiseen oikassa olemisen helvettiin. Me luomme helvetin ihan itse itsellemme. Sinä ja minä. Mutta miksi niin teemme? Tyhmyyttämme tietty.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin helvettiin? Meidän omaan iteteskeiseen oikassa olemisen helvettiin. Me luomme helvetin ihan itse itsellemme. Sinä ja minä. Mutta miksi niin teemme? Tyhmyyttämme tietty.🤷‍♀️

Helvetti on olemassa,mutta sekin on meidän parhaaksemme. Rakastava Jumala ei luo luoduilleen pahaa. Helvetti on väliaikainen. Ihan omien syyllisyyden tuntojen luoma Oli juudaksellekkin joka jumalansa kielsi. Miksi saarnaatte pahaa,kun teidän tehtävä olisi saarnata universaalia rakkautta. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti on olemassa,mutta sekin on meidän parhaaksemme. Rakastava Jumala ei luo luoduilleen pahaa. Helvetti on väliaikainen. Ihan omien syyllisyyden tuntojen luoma Oli juudaksellekkin joka jumalansa kielsi. Miksi saarnaatte pahaa,kun teidän tehtävä olisi saarnata universaalia rakkautta. 🤷‍♀️

Missä on rakkaus? Peräänkuulutan myötätuntoa rakkautta ja Jeesuksen armollisuutta mitä hän osoitti mm syntiselle naiselle kun te häntä kivititte. Juurikin te.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on rakkaus? Peräänkuulutan myötätuntoa rakkautta ja Jeesuksen armollisuutta mitä hän osoitti mm syntiselle naiselle kun te häntä kivititte. Juurikin te.🤷‍♀️

Olen vanh. Lest. Kotiin aikoinaansyntynyt. Tänä päivänä osaan olla siitä koettelemuksesta kiitollinen,sillä se opetti minulle jotain hyvin olennaista. Sen että rakkaus ei saarnaa /raamatulla päähä lyö ,eikä tuomitse. Aivan sama mitä raamatunlauseita tänne muita lyödäksenne laitatte. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vanh. Lest. Kotiin aikoinaansyntynyt. Tänä päivänä osaan olla siitä koettelemuksesta kiitollinen,sillä se opetti minulle jotain hyvin olennaista. Sen että rakkaus ei saarnaa /raamatulla päähä lyö ,eikä tuomitse. Aivan sama mitä raamatunlauseita tänne muita lyödäksenne laitatte. 🤷‍♀️

Missään raamatun lauseissa ette luo/ saarnaa, armollisuutta/anteeksiantamista/saamista/vaan ainoastaan tuimiota. Ette tunne Jeesuksen opetuksia. Omaa egoa saarnaatte.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään raamatun lauseissa ette luo/ saarnaa, armollisuutta/anteeksiantamista/saamista/vaan ainoastaan tuimiota. Ette tunne Jeesuksen opetuksia. Omaa egoa saarnaatte.🤷‍♀️

Ettete oikasti lähimmäisistä välitä. Jokainen piiskattu ja käännytetty sielu on sulka egonne hattuun. Siten tunnette ole vanne oikeassa ja egonne tunnossa. Ei mene läpi. Rakkaus ei teissä puhu. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettete oikasti lähimmäisistä välitä. Jokainen piiskattu ja käännytetty sielu on sulka egonne hattuun. Siten tunnette ole vanne oikeassa ja egonne tunnossa. Ei mene läpi. Rakkaus ei teissä puhu. 🤷‍♀️

Olen pyytänyt lesta siskoiltani/veljiltäni anteeksi. Ihan vaan rakkaudesta.oli syytä eli ei.Yhdestäkään ei ollut anteeksi antamaan. Pitäisi olla lesta että moisen kunnian heidän mielestään saisi.. se mitä heissä ei ole anteeksiantamaan/saati anteeksipyytämään ,se jää heidän harteilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pyytänyt lesta siskoiltani/veljiltäni anteeksi. Ihan vaan rakkaudesta.oli syytä eli ei.Yhdestäkään ei ollut anteeksi antamaan. Pitäisi olla lesta että moisen kunnian heidän mielestään saisi.. se mitä heissä ei ole anteeksiantamaan/saati anteeksipyytämään ,se jää heidän harteilleen.

Jumala on oikeamielinen. Jumala ei katso anteeksiantamuutta läpi sormien,oli sitten omanmittapuun mukaan vaikka mikä omasta mielestään jotenkin parempi ja ylpeä ainoassa oikeassa ylemmyydentunnossaan 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kyllä kumma; uskovaiset toisinaan (ellei useinkin) hyvinkin aggressiivisesti pelottelevat ihmisiä sillä, että jos nämä eivät usko hänen Jumalaansa ja Jeesukseen tms., niin joutuvat helvettiin tai kadotukseen tai minne lie pahaan paikkaan ikuisiksi ajoiksi. Siis uskovaiset aiheuttavat ihmisille pahaa oloa. Sehän on syntiä?

Vai onko niin, että uskovainen kokee saavansa kaikki syntinsä anteeksi vain uskomalla? Siksikö uskonnot aiheuttavat sotia / uskovaiset sotivat? Ei tarvitse ottaa vastuuta pahoista teoistaan kun joku Jumala antaa ne kuitenkin anteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kyllä kumma; uskovaiset toisinaan (ellei useinkin) hyvinkin aggressiivisesti pelottelevat ihmisiä sillä, että jos nämä eivät usko hänen Jumalaansa ja Jeesukseen tms., niin joutuvat helvettiin tai kadotukseen tai minne lie pahaan paikkaan ikuisiksi ajoiksi. Siis uskovaiset aiheuttavat ihmisille pahaa oloa. Sehän on syntiä?

Vai onko niin, että uskovainen kokee saavansa kaikki syntinsä anteeksi vain uskomalla? Siksikö uskonnot aiheuttavat sotia / uskovaiset sotivat? Ei tarvitse ottaa vastuuta pahoista teoistaan kun joku Jumala antaa ne kuitenkin anteeksi?

Tämäpä just. Jumalaa ja raamatun lauseita käytetään lyömäaseena. Ja mitenkään näin ei ole./ei saa ,voi olla. Se jos joku on syntiä sitä että syyllistää muita ja aiheuttaa pahaa oloa,kun pitäisi rakastaa ja luoda hyvää.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäpä just. Jumalaa ja raamatun lauseita käytetään lyömäaseena. Ja mitenkään näin ei ole./ei saa ,voi olla. Se jos joku on syntiä sitä että syyllistää muita ja aiheuttaa pahaa oloa,kun pitäisi rakastaa ja luoda hyvää.🤷‍♀️

Joutuukohan sellaiset "pahat" uskovaiset sitten tosiasiassa sinne helvettiin? Mistä he tietää kuinka anteeksiantavainen heidän Jumalansa on, kai hänelläkin tulee mitta jossain vaiheessa täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutuukohan sellaiset "pahat" uskovaiset sitten tosiasiassa sinne helvettiin? Mistä he tietää kuinka anteeksiantavainen heidän Jumalansa on, kai hänelläkin tulee mitta jossain vaiheessa täyteen.

Helvetti on sitä että tuonpuoleidessa me ymmärretään heti mistä olemme lähtöisin.mitä tänne tulimme kokemaan/oppimaan. Helvetti on oma syyllisyys kun tajuamme miten väärin tyhmyyksissämme täällä muille/itsellemme teimme. Se on sellainen syyllisyys että sitä on vaikeaa sietää sitten kun taas ymmärrämme enemmän. Mutta se on meidän parhaaksemme. Jumala on rakkaus. Siksi oma luomamme syyllisyyden helvettikin on tuonpuoleisessa parhaaksemme. Tärkeintä olisi jo täällä maanpäällä rakastaa. Siitä ei seuraa mitään pahaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti on sitä että tuonpuoleidessa me ymmärretään heti mistä olemme lähtöisin.mitä tänne tulimme kokemaan/oppimaan. Helvetti on oma syyllisyys kun tajuamme miten väärin tyhmyyksissämme täällä muille/itsellemme teimme. Se on sellainen syyllisyys että sitä on vaikeaa sietää sitten kun taas ymmärrämme enemmän. Mutta se on meidän parhaaksemme. Jumala on rakkaus. Siksi oma luomamme syyllisyyden helvettikin on tuonpuoleisessa parhaaksemme. Tärkeintä olisi jo täällä maanpäällä rakastaa. Siitä ei seuraa mitään pahaa.🤷‍♀️

Maailmassa on monia uskontoja ja jokainen on mielestään se ainut oikea. Tällä kaikella on tarkoitus .Raamattu ei ole vanhin kirjoitettu opus,vaan vedat. Raamattu on vedoihin nähden aika nuori opus. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas, kenenkäs rooliin se palstasetä nyt eläytyy- johonkin raamatun hahmoonko? Tarina Lootista ei muuten mennyt niin miten monet luulee. Loot ei muuttunut suolapatsaaksi, vaan muut jotka eivät häntä kuunnelleet. - T nainen

• Anonyymi

Usko on se yhteys korkeampaan josta tietää saavansa tukea henkisesti.
      Jokainen uskoo johonkin! Oli se sitten raha, oma itsensä, jokin seurakunta jne.. kun usko on oikein voimakas (tuon ei tarvitse olla materiaalia!) se tukee ajatusta: minä selviän, minua joku kuulee, tukee ja auttaa.

Tuo tunne jo yksistään helpottaa. Jossain todella on joku tai jotain mitä minä en näe mutta tiedän (uskon) että niin on.

Ateistit luottavat itseensä, useat idän kansat esi-isiinsä, jotkut Budhaan, jotkut metsän henkiin jne..
      Onko niissä jotain väärää sen takia että itse en usko noihin?
      Vain todella mistään mitään tietämäton tuomitsee kaiken eilaisuuden ja uskonnon!

• Anonyymi

Minulla ei ole ketään. VTa siteeratessa. Lainaa vain.

• Anonyymi

Parempi yksin kuin epäluotettavien ihmisten parissa. Uskovaisetkin osaa olla kieroja.

• Anonyymi

Osittain samaa mieltä, mikäli jonkun tapettiin katoavan ripari-isosen mielestä joku on niin huono ihminen ettei edes herran huoneeseen mahdu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osittain samaa mieltä, mikäli jonkun tapettiin katoavan ripari-isosen mielestä joku on niin huono ihminen ettei edes herran huoneeseen mahdu

Pappi on sanonut että herran talossa monenlaisilla persoonilla on huone.

• Anonyymi

Kaikkein ahdasmielisimpiä ja tuomitsevimpia ihmisiä joiden kanssa olen koskaan ollut tekemisissä on olleet uskovaiset lahkosta riippumatta, näin muistan jo lapsuudesta kun pakotettiin pyhäkouluun. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni koko ajan vain vahvistui ajatus että mikään uskontokunta ei ole minun paikkani ja rauhaan pääsin vasta sitten kun erosin seurakunnasta heti kun siihen ei tarvinnut enää vanhempien lupaa.

• Anonyymi

Lukisivat Raamattunsa paremmin. Siellä on hyviäkin neuvoja elämän varrelle.

• Anonyymi

Raamattu kertoo kaunistelematta ihmisten pahoista teoista. Sieltä ei löydy ketään synnitöntä ihmistä. Vain Jeesus oli synnitön. Jeesus kärsi ristinkuoleman ja nousi ylös sen takia, että jokaisella ihmisellä olisi mahdollisuus pelastua joutumasta iankaikkiseen kadotukseen.

Kenestäkään ihmisestä ei tule täällä maan päällä synnitöntä. Vaikka olisi uskova ihminen, niin elämässä voi tulla monenlaista vastaan. Uskova voi langeta ja tehdä vääriä tekoja. Mutta elämänsä aikana hän voi aina palata takaisin Jeesuksen luo. Jeesus on luottamuksen arvoinen, vaikka me ihmiset emme olekaan.

Sinä joka arvostelet täällä uskovaisia. Teet sen luultavasti sen takia, että sinulla näin olisi joku peruste sille, ettet itse halua lähteä seuraamaan Jeesusta. Ehkä epäilet, että sinusta ei kuitenkaan olisi uskovaiseksi ja että lankeaisit helposti. Sielunvihollinen mielellään syöttää mieleesi tällaisia perusteita - koska hän ei halua että kukaan pelastuu joutumasta iankaikkiseen kadotukseen.

Mutta muista, sinullakin on mahdollisuus kerran kuoltuasi päästä taivaaseen ottamalla vastaan pelastuksen Jeesuksessa. Koska me emme yleensä tiedä päiviemme määrää, niin tämä uskonratkaisu kannattaa tehdä pikimmiten.

• Anonyymi

Ei ole synnitöntä ei, huomattu on. Minäkään en synnitön, mutta olen pyrkinyt parantamaan tapani, eli en halua toistaa samoja virheitä. On ihmisiä jotka pitävät itseään uskovaisena ns. Jeesuksen kaverina, silti toistavat tekojaan. Ristiriitaista eikö niin? Olen miettinyt pyytävätkö rukouksessaan anteeksi ja näin saavat puhtaamman omatunnon, kun voivat todeta että kaikkihan me syntisiä Jeesusta lukuunottamatta.

• Anonyymi

Hei, hieno aloitus. Siunausta ja hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5227
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3382
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2896
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      129
      1233
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1139
    Aihe