Minulla ei ole ystävää; ei ainakaan sellaista, joka voisi auttaa minua.

Anonyymi-ap

”Mutta minulla ei ole ystävää; ei ainakaan sellaista, joka voisi auttaa minua", sanotte.

Todellakin sinulla on: Yksi, joka on läsnä oleva apu hädän hetkellä. Sinulla on Ystävä, jolla on kaikki valta Taivaassa ja maan päällä: Jeesus Kristus, vanhurskas. Hän on rakastanut syntisiä entisaikaan, ja niin hän tekee yhä. Silloin hän antoi publikaanien ja porttojen tulla luokseen. Ja yksi heistä pesi hänen jalkansa kyynelillään ja pyyhki ne hiuksillaan. Olisitpa sinä hänen asemassaan! Sanokaa: Aamen! Kohottakaa sydämenne, niin se tapahtuu.
Kuinka pian Hän sanookaan: "Nainen, ole iloinen; sinun syntisi, jotka ovat monet, ovat sinulle anteeksiannetut. Mene rauhassa. Älä tee enää syntiä. Rakasta paljon, sillä sinulle on paljon anteeksi annettu."

Oi, olkoon sydämesi Häntä kohti, etsi Häntä sydämestäsi! Pelkää syntiä enemmän kuin puutetta, enemmän kuin kuolemaa. Ja huuda väkevästi Häntä, joka kantoi syntisi, kunnes sinulla on syötäväksi leipää, josta maailma ei tiedä; kunnes saat enkelien ruokaa, jopa Jumalan rakkautta, joka on vuodatettu sydämeesi; kunnes voit sanoa: ”Nyt minä tiedän, että Lunastajani elää, että Hän on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni; ja vaikka madot tuhoaisivat tämän ruumiin, niin minä kuitenkin näen Jumalan!”.

https://Jeesuspelastaa.com/

17

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskonnon tuputtajista ei tykkää kukaan.

• Anonyymi

Kyllä niitä helvetissä kaivataan loputtomasti… kunhan sanon tähän tämmöisen tosiasian🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä helvetissä kaivataan loputtomasti… kunhan sanon tähän tämmöisen tosiasian🤷🏼‍♀️

Heh.

• Anonyymi

No eipä tässä ole uskosta ollut mitään apua.

• Anonyymi

Miksi tämä teidän hehkuttama Jeesuskristus sallii kaikenlaisen pahan maailmassa, jopa sodat uskonnon varjolla??? Ei ole apua siitä hädänalaisillekaan, ei pelkillä rukouksilla auteta saamaan asioita kuntoon ja nälkää näkeville leipää pöytään silloinkaan kun hädänalaiset ei siihen itse pysty. Uskontoa ja raamattua tuputetaan jopa sairaille hoitoavuksi mutta paskankaan hyötyä siitä ei ole ihmiselle joka sairauden takia tuskin kävelemäänkään pääsee.

• Anonyymi

Jumala sallii pahuuden vain väliaikaisesti, kaikkeen siihen tulee loppu. Mutta olemme kaikki syntisiä ja on vain Jumalan armoa ettemme ole täysin tuhoutuneet ja saamme mahdollisuuden pelastua ja ottaa Jeesus vastaan..käytä sinäkin tilaisuus hyväksi.

Ps. Uskonto ei ole sama asia kuin usko, rituaalit ei pelasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sallii pahuuden vain väliaikaisesti, kaikkeen siihen tulee loppu. Mutta olemme kaikki syntisiä ja on vain Jumalan armoa ettemme ole täysin tuhoutuneet ja saamme mahdollisuuden pelastua ja ottaa Jeesus vastaan..käytä sinäkin tilaisuus hyväksi.

Ps. Uskonto ei ole sama asia kuin usko, rituaalit ei pelasta.

Varmaan on vieläkin maailmassa viidakkokansoja, jotka eivät ole kuulleet kristinuskosta yhtään mitään. Sehän ei ole heidän vikansa, mutta uskovien mukaan ovat syntisiä yms. hevonpaskaa, kun eivät palvo jonkun vanhan lorukirjan jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on vieläkin maailmassa viidakkokansoja, jotka eivät ole kuulleet kristinuskosta yhtään mitään. Sehän ei ole heidän vikansa, mutta uskovien mukaan ovat syntisiä yms. hevonpaskaa, kun eivät palvo jonkun vanhan lorukirjan jumalaa.

Syntejä on erilaisia tekoja ja myös synti on siinä ettei ihmiset usko Jeesukseen. Jätetään alkuasukkaat Jumalan tuomittavaksi, ihmisellä ei ole tuomiovaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntejä on erilaisia tekoja ja myös synti on siinä ettei ihmiset usko Jeesukseen. Jätetään alkuasukkaat Jumalan tuomittavaksi, ihmisellä ei ole tuomiovaltaa.

Ei Jumala tuomitse ketään. Pönttö. Ei siinä olisi mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala tuomitse ketään. Pönttö. Ei siinä olisi mitään järkeä.

Näin ei Raamattu opeta.

• Anonyymi

Nainen ylläpitää staattista tilaa ehkäisee toiminnallaan tuottaa mitä tuottaa.

• Anonyymi

Kuka nainen?vai onko mies?

• Anonyymi

Kristin usko on aikansa ilmiö. Niin on muutkin uskonnot. Niillä jokaisella on arvokas tarkoitus. Kokeaksemme.Oppiaksemme. siksi kaikki uskonnot on tärkeitä. Tässä ajassa jotain oppia saarnaava, saarnaa seuraavassa jotain toista. Kristinusko on arvokas,tärkeä ja rakas. Mutta niin ovat kaikki muutkin. Portaita opin tiellä. Jumala ei ole paha,ei meitä tänne opiskelemaan pakota,vaan me itse tahdomme seikkailla. Elämme virtuaalitodellisuudessa. Mikään uskon suunta ei liene oikea,jos se mitenkään muita väheksyy. Itsekukin on eri uskonsuunnissa entisissä elämissä ollut aina niin oikeassa. Rakkaus ei katso uskonsuuntia. Ei muita tuomitse. Sitä on ainoa oikea usko. Se ei löydy mistään pinnallisesta/itsekkäästä uskonsuunnasta. Se löytyy sydämmestäsi. Jos löytyy🤷‍♀️

• Anonyymi

Kaikki uskonnot on olleet sotaisia/sotien aiheuttajia. Uskonto palstoillakin soditaan. Ei ole kaunista luettavaa. Uskontoja ohjaa nykyään itsekäs ego,kuka on oikeassa ja kuka sanoo viimeisen sanan. Kuka änkee taivaaseen eniten muita matkalla jalkoihin polkien.🙄🤷‍♀️

• Anonyymi

Uskonto ei pelasta.

• Anonyymi

Ap, mihin kaipaisit apua? Kerro🤷‍♀️

• Anonyymi

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Kadotukseen ja helvettiin ompi mentävä jos ei pelastu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe