En mene edes ruokatunnilla muiden seuraan koska minua kiusataan töissä

Anonyymi-ap

Meen pukukoppiin syömään jonkun myslipatukan ja proteiinijuoman. Yritän tehdä osuuteni töistä puhumatta muuta kuin työhön liittyvät asiat. Kiusaaminen on ollut nimittelyä,selkävaivani irvimistä eli muut naureskelee,että Pitäisikö meidänkin valittaa ai ai kun koskee ja kaikkea muuta henkilökohtaisuuksiin menoa.

5

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikäs siinä selässä on noin niinkuin vikana.

• Anonyymi

Tyypillistä lastentarhamenoa, johon auttaa vain irtisanoutuminen.

• Anonyymi

varmaankin suorittavan puolen työtä jossain elintarviketuotannossa, varastossa, metalliverstaalla. Niihin hommiin ajautuu fiksujen aikuisten lisäksi runsaasti myös lapsen tasolle jääneitä ihmisiä. Kroppa on toki aikuisen mutta päästä puuttuu älli ja täydellinen empatiakyvyttömyys.

• Voi kai siellä kopperossa syödä ihan kunnon eväätkin?

• Anonyymi

Itselläni aika samanlainen tilanne, ruokani tosin syön vieläkin ihan periaattesta jo taukotiloissa. Onneksi pystyn aloittamaan yleensä taukoni niin, että vähintään puolet siitä ajasta saan olla yksin pitämässä taukoani ja lähden heti, kun olen saanut ruokani syötyä ja menen pihalle istuksimaan tm.
      Ja olen muuten elintarvikealalla ja allekirjoitan erään kommentoijan kirjoituksen aiheesta, elintarvikealalle päätyy fiksujen lisäksi myöskin ihan helvetisti juurikin näitä lapsen tasolle jämähtäneitä eli jälkeenjääneitä tyyppejä sekä ihan selkeästi mielenterveys- sekä persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä töihin. Ja siis varmaan kaikki mahdolliset ei-normaalit tasot löytyvät. Isommissa firmoissa ihan saman katon altakin jo.
      Nimittelyä, vittuilua, huutamista ja haukkumista esiintyy, irvimistä ja ties mitä.
      Ja sekin on ollut ärsyke kollegoille, kun en ole enää aikoihin osallistunut firman menoihin(juhlat, motivaatiopäivät....). Viimeksi olin varmaankin 15 vuotta sitten yrityksen jouluruokailussa.
      Omistajat on vaihtuneet kertaalleen tässä 17,5v aikana, kun olen ollut talossa ja jotenkin odotin, että tilanne olisi parantunut tuolloin. Mutta ei, pahentunut ja ihan helvetisti entisestään.
      Puhutaan kyllä kaikesta "tasavertaisia ollaan ja jokaista kunnioitetaan" ja plaa plaa plaa, paskanjahuamista vain, käytännössä ei toteudu mitenkään. Toimitusjohtajakin on mukana kiusaamisissa. Kova uhoamaan, mutta sitten, kun pitäisi tehdä asioille jotain ja puuttua epäkohtiin, juokseekin karkuun ihan kirjaimellisesti ja/tai muuttuu muutenkin täysin munattomaksi hiirulaisiksi.
      Mun tuki- ja liikuntaelinvaivoja myöskin irvitään ja vähäntellään. Ja t yötehtäviä ei ole kevennetty millään tavoin, vaikka siitä on lääkärinkin lausunnot että niin täytyisi välttämättä tehdä. Päinvastoin, välillä juoksutetaan ja vaaditaan muutenkin enemmän kuin ennen ja monesti sellaisissa asioissa, mistä en selviä enää ainakaan niin hyvin kuin terveenä ollessani. Muita kyllä hyysätään senkin edestä.
      Yksikin tyyppi valitteli juuri talvella rasittuneensa tosi paljon joulukiireistä ja sanoi kokevansa tarvetta toipumislomaan. Toivoi vielä jotain 3 viikon vapaata, niin sai saman tien 4 viikkoa. No, jotain hyötyä kai siitäkin sitten on, kun on mielenterveys- ja päihdetaustaa.
      Itse olen usein tehnyt paljon rajumpiakin tunteja vähintään yhtä isolla vastuulla, eikä ole ollut puhettakaan edes 2-3 päivän "toipumislomasta". En ole kyllä juuri kysellytkään sellaisia, mutta tiedän, ettei myöskään onnistuisi.
      Joskus kysyin periaatteesta ja piruuttani asiasta erään kovemman työrupeaman jäljiltä, niin melkeinpä naurettiin vain paskaista naurua ja todettiin että kyllähän miehen nyt työkiireitä pitää kestää.
      Ja aika suorasanaisesti vihjattiin, että tuossahan on ovi, kyllä siitä pois pääsee.
      Silti asiat aina kasataan niskaani, pekkasiakin ei meinata millään antaa painavasta syystäkään ja ne kerratkin, kun olen niitä saanut, edellisiltana myöhään ollaan vielä soitettu/viestitelty, että jos nyt kuitenkin pääsisit aamulla töihin, pariksi tunniksi edes aamusta niin auttaisi heitä ihan hitosti. Ihme logiikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3697
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      130
      1508
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1391
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1078
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      191
      1077
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      987
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      961
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      940
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      905
    Aihe