Kaiken elämän antaja.
Uskovaisten Jumala on mielikuvitusta.
Aurinko on hyvä jumala, se on varmasti olemassa
7
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja kun se Jeesukseksi mainittukin lupasi pari vuosituhatta ajastaikaa sitten tulla takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan eläessä, niin kysynpähän vaan, jotta onko näkynyt sandaalihemmoa?
Petkuhuiputusta, sanon ma. - AnonyymiUUSI
Totta tuo. Eikä palvontakaan hyödytä kun meillä ei ole vaikutusta fuusion toteutumiseen.
- AnonyymiUUSI
Ennen maailman luomista Jumala Jeesus oli jo kaiken suunnitellut.
Joku on maailman suunnitellut ja auringon syntymisen.
Se on suurin ihme että syntinen ja jumalaton saa syntinsä anteeksi Jeesuksen Kristuksen sovitustyön armon vastaan ottamisella, ja syntyy uudestaan ylhäältä uskon kautta.- AnonyymiUUSI
Mitä eroa on syntisellä ja jumalattomalla, muuta kun ettei jumalattomalla ole Jumalan taakaksi asettamaa syntiä.
- AnonyymiUUSI
Mal.3:18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.
- AnonyymiUUSI
1Tim.2:5-7 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
- AnonyymiUUSI
Auringonjumala Shamash. Oikeudenmukainen ja hyvä.
https://therealsamizdat.com/wp-content/uploads/2015/04/shamash-2.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751