Vituttaa vaan kaikki

Anonyymi-ap

Haluaisin joku päivä olla muutakin kuin sinkku. Mutta vuodesta toiseen sama laulu eikä muutoksia tilanteessa.
Nyt vasta äskettäin sain vielä potkut töistä niin ei oo edes töitä.
Täällä sitä vaan vanhempien luona asutaan ja ikää kohta 35 mittarissa.
Harrastukset musiikin kuuntelu ja valokuvaus. Painoa liikaa, jos keksis että miten saa laihduttua niin voisi mahdollisesti naisen saada.

42

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potkut kyllä ikävä juttu, ei auta muu kuin etsiä uus. Kait sulla puskuria rahallisesti sentäs on. Vaikeeta on alaakin vaihtaa kun poistivatten sen aikuiskoulutustuen.

Valokuvaus, mitä sä kuvaat. Mä kuvaan hylättyjä kohteita. Tosin nyt jääny vähemmälle. Mutta aikamoinen kuvakokoelma kerättyä. Ei oo ihan helppo hyödyntää näitä. Kai mä sulle on kertonutkin tästä.

Laihduttaa? No on meillä ongelmia. Mä taas en saa painoo nousee mihinkään. Onneks sentäs voimaa on, vaikka oon luuta nahkaa. Mutta jotenkin tivissä muodossa noi lihakset kuitenkin on.

Ei toi vanhemmilla asuminen mitenkään erikoista oo. Italiassakin paljon. Mäkin ehkä joudun jossakin vaiheessa muuttaa. Muistisairaus kato ja se pysyy kurissa kun saa omassa talossa asua.

• Anonyymi

Sama juttu mut itse oon jo 36-vuotias, en ole lihava, töissä en ole ollut, omaisuutta kyllä on reilusti mutta naista en saa. Sitä en tiedä haluaisinko edes parisuhdetta mutta kyllä tämä silti syö miestä olla yksin loputtomasti. Valitettavasti ei ole niitä sosiaalisia taitoja niin miksikäs tää tilanne tästä muuttuis.

KilttiMies89

• Anonyymi

Isä on jo mennyt yläkertaan joitakin vuosia sitten. Omakotitalossa vietän ns. peräkammarinpojan elämää ja sellaiseksi taidan jäädäkkin tällämenoa. Vaikka oma asuntokin olis mut en oikein jaksa enää sielläkään asua kun ei ole enää kavereitakaan. Varmaan ainakin osittain oma syy ettei kavereitakaan enää ole. Maalla on kyllä enemmän kaikkea tekemistä mutta alkaa masentamaan pidemmän päälle tämä kavereiden ja parisuhteen puute. On se varmaan vähän niin ettei ihmistä oikein ole tarkoitettu olemaan yksin ainakaan loputtomasti.

KilttiMies89

• Anonyymi

Olen vakavasti masentunut ja tämä tila jatkunut jo ainakin 15 vuotta jopa siinä määrin että ajattelen jopa itsemurhaa ratkaisuna ongelmiin. Hyvä osoitus siitä että raha ja omaisuus ei ainakaan ihmistä onnelliseksi tee vaikka moni niin luuleekin.

KilttiMies89

• Tämäpä synkäks meni.

• Anonyymi

Synkkää tämä onkin.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synkkää tämä onkin.

KilttiMies89

Voi kuule kiltti mies. Rakenna jotain jutskaa mikä kiinnostaa. Mun synkkien vuosien pelastus oli äänennopeuteen perustuvan putkisubin rakennus.

>simiti<

• Tää siis chiinasta, missä yhden lapsen politiikan vuoksi on paljon miehiä. Niin ihan mukavat oltavathan heillä siinä juoda ja poltella.

• Anonyymi

Ala kalastamaan, niin sitten olet kalastava sinkku!

• Anonyymi

Jos menee onkimaan, niin ei kannata laittaa koukkua. Ahvenet tulevat muuten häiritsemään onkimisen rauhallisuutta.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos menee onkimaan, niin ei kannata laittaa koukkua. Ahvenet tulevat muuten häiritsemään onkimisen rauhallisuutta.

>simiti<

Joo sitten ne joutuisi irrottamaan ja päästämään vapaaksi tai tappamaan ja perkaamaan, savustamaan ja syömään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Älä nyt panikoi niistä potkuista itse sain aikoinaan potkut, mutta puolen vuoden palkan ilman työvelvoitetta.
      Niin ja ilmaisen pullan palaverissa.

>simiti<

• Anonyymi

Unohda suhteet! Itse vedän 2-4 kertaa päivässä käteen ja se pitää naisen himon poissa .

Nyt ikää 32. Nuorempana kaipasin naista mutta nyt kun webbikamera naisista voi joka runkulle valita uuden naisen niin pääsee helpolla.

Minkä helvetin takia lähtisin treffeille jonkun tuntemattoman kanssa joka ei kiinnosta muuten yhtään paitsi pillun muodossa? Paljon vähemmän aikaa ja vaivaa menee kun polvillani hoidan kassien tyhjennyksen koneen ääressä.

Kokemuksesta voin kertoa että noin 900-950 kertaa vuodessa kun tumputtaa niin ei tule turhaan " pohdittua" naisasioita. Uutta pakaste pussia vaan ja seuraavaa mälliä kohti!

Rautanaamio

• Anonyymi

Yleensä kun vetää käteen heti kun herää niin ei tee enää naista mieli sitten kun taas tekee naista mieli niin vetää taas käteen niin se himo menee ohi.

Tuon voi hoitaa helposti vaikka parissa minuutissa jos ei ole enempää aikaa. Parempaa se kuitenkin on kun katselee vaikka niitä alastomia webbikamera naisia ja runkkaa vaikka tunnin tai pari, keskeyttää aina välillä. Pitkittää laukeamista niin kauan kuin pystyy kunnes lopulta on pakko antaa tulla.

Mies 36 vuotta

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä kun vetää käteen heti kun herää niin ei tee enää naista mieli sitten kun taas tekee naista mieli niin vetää taas käteen niin se himo menee ohi.

Tuon voi hoitaa helposti vaikka parissa minuutissa jos ei ole enempää aikaa. Parempaa se kuitenkin on kun katselee vaikka niitä alastomia webbikamera naisia ja runkkaa vaikka tunnin tai pari, keskeyttää aina välillä. Pitkittää laukeamista niin kauan kuin pystyy kunnes lopulta on pakko antaa tulla.

Mies 36 vuotta

Saiskin pitkittää, mutta ei oo aikaa. Mihin meillä on näin kauhee kiire?

Se on ihan yleisesti myönnetty, että seksi on perustarve, mutta eipä vaan oo seksivapaita. Oltais töissäkin pirteempiä.

• Tässä ketjussa on ihan hyviä ideoita teille. Ihan kannattaa ottaa neuvosta vaari (mistähän toikin sanontatapa on tullut).

Itelle on muodostunut valokuvaus ja puu ja metallityöt tärkeiksi. Kun niille löytys vielä aikaakin. Onhan tää vähän itekeskeistä, mutta pitää olla myös itelle armollinen. Yks kertasesti mulle sopivat naiset ei varmaankaan liiku missään etten sen suhteen varmaan enempään pysty.

• Anonyymi

eiv ätkö pyasry kaupungin tytötkään parantamaan mirwnkään kullittomuuttasi

minia ainakin piristävätät kaupungin tyttöjeen näåkeminekkin

• Anonyymi

Lopeta alkoholin käyttö ei tippaakaan siitä kaikki lähtee

• Anonyymi

Kohta taas kaupasta ostamaan koppa kaljaa kun helteet on tulossa.

• Anonyymi

en jaksanut katsoa tuota jännää elokuvaa 0071763- kultainen ase piti mennä jo nukkumaan kun väsytti tosi paljon

mutta jos porukka on jotain kkk, cannonball jhells angels...

• Anonyymi

Naisen saa helposti. Pitää vaan mennä naisten luokse juttelee ja pyytämään treffeille.
      Toiset juo viinaa jotta uskaltavat naisia lähestyä ja toiset vaan muuten uskaltaa.
      Laihduttaminen onnistuu kun alkaa käymään kuntosalilla joka päivä.

• Anonyymi

Mitä jos ne naiset ei halua lähteä treffeille, todennäköisesti ei halua.

KilttiMies89

• Anonyymi

kaikki opiskelijat asumaan kommuuneihin, mutta täällä on joku aivan hauskakin tyttö, ei ole ollut aikaa tutustua..

• Anonyymi

minulla noin kuukausi lepäillä kun nooh hoitanut hommia... kelan jutut ja niin

mutta olen kovin yeirränyr nuoeiaso kykkä

eilisessä Bond-elokuvassa, kuka lähettää viestiksi kultaisen luodin...Scaramangs

• Anonyymi

moottoriajoneuvojen käyttö kielto kaikille alle 123-vuotiaillwe, valtakunnllisesti

• Anonyymi

poliisiksi voi ehkä päästä jos ikää on jo noin 245 vuotta

• Anonyymi

Voiko päästä poliisiksi jos on rikosrekisterissä merkintä ja on joutunut Poliisin pakkotoimien kohteeksi.

Tyhmä kysymys hehheh!

• Anonyymi

Ikärasismia!

• Anonyymi

Vitutukseen pitää löytää korjaus. Pyöräilyä ja kävelyä + ruokavalioon kiinnitettävä huomiota.

• Anonyymi

inä kunll niin euo niin eyeöer aika foikkkaits juoksuissaa moni oivoi loukkaanruakinmaasroissa.

minua hucvirtaa rai siis ei siis no niin voi tehsä pieniä ääniäänkin, en ole vielä ehtinyut tytystys

• Anonyymi

osoittautuu vielä parhaaksi tavaksi elää kuin lähteä seikkailemaan yksin laitosten viidakkoa ulkopaikkakunnille

• Anonyymi

minulla kun jos vaan haluaisi aurraa maswnrunweira tyttöjäkin...

• Anonyymi

Kato YouTubesta Nomad Push niminen vloggaaja Japanista.
      Hänkin on lapseton kohta neljäkymppinen

Toisaalta historiassa on ollut miehiä, jotka avioituivat ja hankkivat lapsia vasta 40 v.
      Tunnen yhden maaseudulta.

• Anonyymi

yleensä isä potkii poikaansa pesästä kun äiti pitää pesässä

eikö sun isä järjestä sinulle potkuja kotoa?

• Anonyymi

isä voi olla Kala horoskoopissa, jos hyväksyy helposti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

isä voi olla Kala horoskoopissa, jos hyväksyy helposti

Kalan ympärillä voi olla Oinas, joka on hyvä tönimään.

• Anonyymi

niin joo jotkin fladen uv4400 poparoid saa halvelvemmalla Ardond-tyylisiä mustia noita jos ei tastivcsed olla jotain desigfn

• Anonyymi

hyvät aurinkolasit olisi hyvää olla kun noh niin monia asioita

• Anonyymi

Laitanpa taas:
      Elämässä on vain kolme tärkeää asiaa: Paljonko rakastat, kuinka ystävällisesti elät ja kuinka sopuisasti luovut niistä asioista, jotka halusit elämääsi, mutta joita et saanut tai jotka menetit.

Ole onnellinen, että sinulla on vanhemmat joiden luona asua. Miksi olet liian lihava? Vain sinä voit tehdä asialle jotain...

- Sheena

• Anonyymi

Yleensä se miten saa kumppanin pitää oivaltaa itse, koska se on sun persoonaasi liittyvä juttu mitä saat ja mitä et saa.

Muut voi neuvoa, mutta vain sinä voit oivaltaa omat juttusi.

Jasu

• Anonyymi

Kumppani löytyy kun juo viinaa baareissa. Ei kannata jäädä kotiin surkuttelemaan vaan nyttenkin on terassit täynnä porukkaa mitä pari tuntia sitten tulin turun keskustasta.

T: viinamies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe