Facebook dating satoa mies

Anonyymi-ap

Paljon tulee osumia mutta pienen osan kanssa tunne on molemmin puolinen.
Tässä satoa

-Heittäytyjä vannoi rakkautta ja yhtäkkiä lässähti koko suhde olemattomaan asiaan hänen traumojen takia.
(Tämä on näistä paras ollut seurustelin pari kuukautta)
-Alkoi heti jauhaa politiikasta paatoksella. Ei kiitos
-Tykkää mutta ei vastaa tai vastaa parin päivän viiveellä latistetusti. Ei kiitos
-Mielenkiinnosta tykkäsin kahdesta jolla ei ollut omaa kuvaa eikä juuri mitään tietoja profiilissa paitsi nainen ja ikä. Toisella työpöydän kuva ja toisella aasin pään kuva. Ensimmäiseen ei minkäänlaista kontaktia toinen kysyi olenko 500kg palkkatappaja kun kysyin että voisinko nähdä sinun naamasi kuvan ja hän ehdotti että kertoisin ensin itsestäni ja sanoin että ei se niin mene minulla on kuvat ja omat tiedot nyt on sinun vuorosi.
-Nainen joka tykkäsi mutta sitten lähti mökille hommiin. Olisi pitänyt päiväkausia odotella ja jonottaa en odota.
-Nainen jonka kanssa oltiin samaa mieltä lähes kaikesta niin kauan kunnes kuuli ammattini. Hän oli itse myös duunarin ammatissa mutta sen jälkeen toivotti hyvää kesää kun ollaan kuulemma liian erillaisia.
-Nainen joka tykkäsi mutta kun kysyin mikä sai tykkäämään oli bändin paita. Erikoinen tapa jos etsii kumppania treffipalvelusta. Ei jatkoon. Tämäkin viesti tuli usean päivän jälkeen kysymyksestä.
-Nainen joka vastasi viesteihin mutta yhtäkkiä loppui kuin seinään.
-Nainen joka asuu 300km päässä ja tykkää vain pituudestani ajattelee että muutan heille ja jätän oman elämäni. Ei jatkoon.
-Paksulla naisella luki että haluaa pitkän suhteen no viesteissä paljastui että lähinnä kaverin lenkille ei muuta.

Eli olen tavannut traumatisoituneita kommunikaatiokyvyttömiä ihmisiä joille ei ole todellisuudentajua. Onko tosiaan näin että tässä on 35-55 vuotiaiden treffimarkkinatarjonta?
Missä on naiset jotka tietää mitä haluaa ja painaa sitä tykkää nappulaa niiden kohdalla joitten kanssa sitä haluaa ja sen jälkeen kun on painanut sitä kommunikoi ja tutustuu ja sen jälkeen nähdään. Missä vitussa on normaalit ihmiset? Suhteessa

6

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanon vielä sen että lähestyn aina naisia kohteliaasti en lähettele munan kuvia tai törkeitä viestejä. En edes silloin kun emme sovi toisillemme. Eli mistään minun törkeästä käytöksestä nämä ei ole kiinni.

• Anonyymi

Minulla on hyvin samanlainen kokemus miehistä joten ehkä kyse on ennemminkin tämän aikakauden ongelmasta kuin sukupuolesta.

• Anonyymi

Mikä se ongelma on nimeltään jossa tehdään profiili ja kirjoitetaan vielä kaikenlaista sinne ja että pitkää suhdetta haetaan sitten vielä tykätään mutta silti ei kommunikoida eikä pääse eteenpäin?

• Anonyymi

Käyttääkö joku vielä nykyään facebookkia...

• Anonyymi

No tinderissä on valtaosa miehiä ja osumia ei tule kovinkaan paljoa. Pinnallisuus loistaa. Ei yhtään parempi vaihtoehto

• Anonyymi

AP: Lisätään kokemus

-Nainen joka vaikutti ensin iloiselta ja täysjärkiseltä mutta whatsuppiin siirryttäessä oli kuulemma liian paljon pyydetty että olisi joskus opetellut ääniviestin käytön (2sekunttia) sanoi että olen hassu kun yritän kertoa itsestäni ja siitä mitä haen. Laittoi kummalliseen odotustilaan jossa ei saanut viestitellä koska ei ole vastavuoroista (hän ei itse vastannut niihin siksi ei vastavuoroista) Jäätiin odottamaan sitä että nähtäisiin joskus viikkojen päästä. Sanoin että en aio jonotella hän ihmetteli sitä että miten niin. Lukuisia kummallisuuksia. Poisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3364
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      552
      2078
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1976
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1307
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1230
    Aihe