...raivoon on nähtävissä tällä(kin) palstalla.
Kuinka moni silti huokaisi helpotuksesta, että terrori-isku tapahtui taas jossain muualla?
Kuinka moni saa tapahtuneesta lisää vettä myllyynsä ja oikeutuksen hyökätä kaikkien vihollisiksi epäilemiensä kimppuun; joko sanallisesti tai fyysisesti?
Mikä oli ensireaktionne kun kuulitte uusimmasta pommi-iskusta?
kiihoitusta...
9
721
Vastaukset
- XTale
Elämä on liian lyhyt, että se kannattaisi haaskata tappelemiseen tai toisen mielen pahoittamiseen. sitten kun vaelluksemme täällä on ohi, niin ei jää kukaan sopimaan jälkeen jääneitä riitoja. Sovi ennen kuin aurinko laskee. =) Kyllä tuli surullinen olo! Kuinka alhaiseksi ihminen voi mennä *kyynel* Taas kuoli jonkun poika, tyttö, äiti tai isä. Miksi? *kyynel*
- Theodóra
Olen samaa mieltä, kyllä tällä palstalla tänä iltana esiintyy islam-vastaisen kiihottamisen sävyjä.
En ole itse muslimi enkä tunne mitään vetoa islamiin, mutta minulla on muutama muslimiystävä. He ovat erittäin kunnollista ja asiansa hoitavaa väkeä, hyviä suomalaisia veronmaksajia. Myös heidän kaltaisensa tulevat, ansiottomasti, saamaan oman osansa Euroopassa kehittyvästä islam-vastaisuudesta.
Mutta toisaalta... muslimit kyllä saavat sitä, mitä ovat tilanneet. Tai oikeastaan: mitä äärimuslimit ovat tilanneet. Lukumääräisesti hyvin pienten ääriryhmien törkeä ja rikollinen käytös leimaa ulkopuolisten silmissä koko yhteisön, ikävä kyllä.
Miksi islamilainen yhteisö ei saa näitä itsetuhoisia terroristeja kuriin?
Haluavatko he edes saada?
Eikö islamilainen yhteisö tajua minkä tragedian nämä ääriryhmät vetävät heidän päälleen?
Se mitä aavistan tapahtuvan Euroopassa lähivuosina pelottaa minua.konstilla joku islam-yhteisö saisi terroristit kuriin kun ei maailman suurin sotilasmahtikaan saa.
- ähl´m
köyhiltä islamilaisilta alueilta, niin kauan kun islam ylentää terroristit kuoleman jälkeen marttyyreiksi, lupaa paikan paratiisissa ja 72 neitsyttä lisukkeeksi. Omaisille vielä luvataan kunnon korvaus menetetystä pojasta (tyttöjäkin on).
Islamin pitäisi johdonmukaisesti tuomita terroristit helvettiin (vai mikä se on muslimilla?) ja osoittaa se myös käytännössä. Mutta sitä saamme odottaa vielä kauan.- ähl´m
ennenkuin näin edes hänen viestinsä.
Ei muslimit ole edes vielä yrittäneet hillitä terroristeja. Niillä muslimijohtajilla, jotka varovasti tuomitsevat iskut, ei ole todellista valtaa. ähl´m kirjoitti:
ennenkuin näin edes hänen viestinsä.
Ei muslimit ole edes vielä yrittäneet hillitä terroristeja. Niillä muslimijohtajilla, jotka varovasti tuomitsevat iskut, ei ole todellista valtaa.sellainen mahtaisi olla? ei tule mieleen ainuttakaan...
- Eihän?
karvapää kirjoitti:
sellainen mahtaisi olla? ei tule mieleen ainuttakaan...
ähläm:
>Ei muslimit ole edes vielä yrittäneet hillitä terroristeja. Niillä muslimijohtajilla, jotka varovasti tuomitsevat iskut, ei ole todellista valtaa.>
karvapää:
>kukahan sellainen mahtaisi olla? ei tule mieleen ainuttakaan...>
Musliminainen on linkittänyt muistaakseni muutaman "muslimioppineen" mielipiteen joissa tuomitaan terrorismi, joten kyllä sellaisiakin on. Vai onko karvapään mielestä nuo linkit sittenkin pelkkää tagiyaa? Eihän? kirjoitti:
ähläm:
>Ei muslimit ole edes vielä yrittäneet hillitä terroristeja. Niillä muslimijohtajilla, jotka varovasti tuomitsevat iskut, ei ole todellista valtaa.>
karvapää:
>kukahan sellainen mahtaisi olla? ei tule mieleen ainuttakaan...>
Musliminainen on linkittänyt muistaakseni muutaman "muslimioppineen" mielipiteen joissa tuomitaan terrorismi, joten kyllä sellaisiakin on. Vai onko karvapään mielestä nuo linkit sittenkin pelkkää tagiyaa?mutta tuskin on vaikutusta terroristeihin. vai miltä näyttää?
- kristalliyöhön
Kyllä Eurooppa lopulta heräsi, vaikkakin vähän liian myöhään.
Mikä on nykyaikaisen terrorismin pienin yhteinen nimittäjä? Fundamentalismi.
Mistä rahat tulevat? Saudeista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000