No jopas sentään

Anonyymi-ap

Voiko nuoret oikeasti noin huonosti?
https://yle.fi/a/74-20172096

Minua hävetti aikoinaan, kun törmäsin mönkkärillä kiveen.
Tuo Mikkelin lapsukainen lähti heti kunnolla liikkeelle.

>simiti<

15

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistaakseni se mönkkäri oli tuommoinen. Poliisit ei vieläkään tiedä, että rajottimet oli ohitettu ja vieläpä viritetty.
      https://images.app.goo.gl/FgjDE

Nooh oli se kuitenkin viatonta verrattuna siihen, että ryhtyisi murhailemaan.

>simiti<

• Anonyymi

jos ei ole rahaa tehdä työtä, eikä asuuntoo0nkaan eikä ruokaankaan ei rahaa

• Anonyymi

juuri tuon huomasin vuosia sitten ja suunnitelmakin on valmis jo aika hyvin nuorison tekeminen iloisemmiksi

• Anonyymi

Meillä päin pojat kiusasi eläimiä. Hakkasi hengiltä, poltti jne. Melko psykopaattista se touhu oli jo kasarilla.
      Vanhuksiin ei kyllä koskenut kukaan. Mutta on se malli tuokin että otetaan mikä tahansa elävä ja kidutetaan hengiltä. Isiensä poikia.

• Anonyymi

Teidän huudeilla ei siis vanhuksia juurikaan mukiloitu? Ei totta kaikkialla ymmärtänette pointin. Kasvamisia jaksamisia

• Anonyymi

Eipä mee ikäväelläkään sen paremmin mitä lukee jotain netti-marjattaa urputtamassa kaikille

• Anonyymi

Erityisesti nuoremmille naisille, joo joo mirja, kyllä sinä tiedät tästäkin sanoa

• Anonyymi

näin jonkun kesätyöläisen, kuulin kun pahvilaatikkoja kantassaan tyttö puhui englanninkieltä, niin ajattelin piristää häntä ja onnistuinkin kai jollain hauskalla tehtävällä myyjärtrlkke

• Anonyymi

Voi olla hulluutta päällä. Syytetty on ehkä onnistunut luovimaan ja esittämään olevansa "normaali". Mielentilatutkimuksen tekemiselle on ehdoton tarve. Kumma juttu kun siitä saa kovemman tuomion jos suunnittelee hirmuteon, vaikka siihen liittyisi motiivi ja logiikka. Yhtäkkiseltään tehdyn teon tuomio on kuitenkin lievempi.

Eli eiköhän ne syytetyt useimmiten yritä esittää tehneensä tekonsa spontaanisti kuin että olisivat suunnitelleet tekonsa. Suunniteltu juttu on helpompi saada toteutettua niin siinä mielessä ymmärrän tuomion olevan kovempi. Tuomiot ovat silti yhtä suurta vitsiä Suomenmaassa.

• Anonyymi

Minulla on tärkeä huomautus tähän väliin. Siteeraan tähän Yksisarvista, ikuista viisauden lähdettä:

"Ihmishengen riistäminen ei koskaan ole saanut ketään tuntemaan oloaan paremmaksi. Paitsi silloin, kun surmattu henkilö on välittömästi ennen surmaa pyrkinyt riistämään surmaajan tai tälle rakkaan ihmisen hengen."

- Yksisarvinen

🦄

• Anonyymi

mikä on minihammasharja ja mikä on mini-tiikerihai

illalla joku Bond-elokuva taas:;

007 - Elä ja anna toisten kuolla
      Nelonen
      IMDb 6,7
      Pe 11.7.2025 klo 21.00, Nelonen

mutta niin nuorison kanssa hommelit on voin sanoa aika vaatifvaakin.

• Anonyymi

Huumeet ja hulluus on vaarallinen yhdistelmä.

• "Voiko nuoret oikeasti noin huonosti?" Joko ne voi tai sitten niistä puhutaan avoimemmin ja niitä tunnistetaan paremmin.

En kyllä ihmettele jos nuoria ahdistaa jos katsoo viime vuosien uutistarjontaa. On koronaa, sotia ja mm ilmastoahdistusta. Nämä kun yhdistetään kasvaviin vaatimuksiin joita yhteiskunta heihin asettaa lisättynä somen paineisiin.

Tuossa keväällä vaalikentillä kyllä luvattiin resursseja nuorten mielenterveyden parantamiseen varsinkin sen jälkeen kun julkaistiin että kolmasosa nuorista tytöistä kärsii ahdistuksesta ja/tai masennuksesta. Saa nähdä mitä linjauksia uudet sote-alueet tekevät asian suhteen mutta oma tuntuma on se että kohta niitä resursseja alkaa löytymään. Niin kyyniseltä kuin nyt ehkä kuulostankin niin luulen että mielenterveysperuteisesti työkyvytöömyys eläkkeelle jäävien määrä on se resursseja ohjaava tekijä.

• Anonyymi

Oliko se nainen kohdellut huonosti kun poika kävi siellä tukiperheessä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      314
      3323
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2251
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1870
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1605
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1522
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1394
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      233
      1301
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1264
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      16
      1009
    Aihe