Nostalgiaa

Anonyymi-ap

Nintendopelit olivat sitä itselleni. Wikipediassa sellainen sanahirviö kuin Teenage Mutant Ninja Turtles (NES video game). Muita olivat Ducktales (taisi olla sekä 1 että 2) ja Castlevania 1. Mega man olisi ollut bueno lisä. Onneksi hankin Mega maneja myöhemmin pleikkarille ja pelasin ne vanhimmat pelit läpi. Tässä on hienoa musiikkia, Avenger vst 8 bit era intro: https://www.youtube.com/watch?v=wRSeLyywM_s . 8 min - 9:10 kuulostaa mahtavalta. 9 min paikkeilla on paras kohta.

Parempi tehdä vain suosiolla uusia aloituksia kun jotkin niistä jäävät unholaan. Shadowbännäyksen mahdollisuuttakin olen miettinyt sen lisäksi että juttuni ovat yleisesti ottaen joko tylsiä tai eivät muuten vain resonoi. Suoleen huutelulla on kuitenkin omat psykologiset merkityksensä eli toimii ajatustenpurkuna jos ei muuna. - 🍄.

31

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minulla on muuten puhelimessa joku Super MArio, huonoahan pelatta tahmaisilla soemilla pientä ruutunäyttöä ohjailla

• Anonyymi

ajattelin ehdottaa nuorisolle joku yhdistelypeli, mutta jossa ei olisi jotain hedelmiä eikä jalokiviä vaan tapahtumia kaupungista

• Anonyymi

Mielenkiintoiset jutut anna mennä vaan. Kesälomat ja hyvät pelit maittaa aina. Tiesitkö gamegenie oli venäläinen keksintö se kasetti millä pysty pistää bingobongot sekasin. Mä oon miettinyt mihin kaikkeen ne on niitä ehtinyt lykkiä.

• Anonyymi

Tästä Google jutusta löytyy integraaliset numeraalit lykkii vaan x:nä paikkoihin hullusti niin Trumpin huutelu pyörii samalla ympyrää koko ajan. Raivoo ihan hulluna vieraisiin pöytiin. On tää kyl...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä Google jutusta löytyy integraaliset numeraalit lykkii vaan x:nä paikkoihin hullusti niin Trumpin huutelu pyörii samalla ympyrää koko ajan. Raivoo ihan hulluna vieraisiin pöytiin. On tää kyl...

Tällä voi periaatteessa pidentää kesälomiakin kun kaikilla on etätyöt pikkuhiljaa. Vetää vaan ruplan vaihtoarvoa sen verran hengissä että vetää vaan dachat euroopan rajoille asti ja pimittää sen samalla wallstreetiltä. Optiot-> gone.

• Anonyymi

Mutta muistatko että yhdessä vaiheessa ninja turtlessien nimi vaihtui hero turtlesiin, Teenage Mutant Hero Turtles. Itselläkin oli Hero Turtles peli. Syynä taisi olla moraalipanikointi, että lapset satuttavat itseään ninja-aseilla kuten heittotähdillä ja nuntsakuilla.

• Anonyymi

Joo niitä tekijänoikesjuttuja. Niillä oli siinä vaiheessa massamedia kehittymässä niin ne sekoili nimissä.

• Anonyymi

Olen kuullut siitä että sitä kutsutaan Hero Turtlesiksi. Se oli niitä vaikeita pelejä muiden joukossa. Sittemmin nettiin on ladattu videoita kuinka läpäistä ne pelit. - 🍄.

• Anonyymi

en muista tuota peliä ninja turtles...muistatko Duke Nukemit ne

• Anonyymi

Porsaita äidin oomme kaikki, muistan.

• Anonyymi

meinaan tosissani lopettaa tupakoinnin kun, olenkin jo urheillut ja noita nikotiinipurkkia, mutta niin unentarve lisääntyy

• Anonyymi

• Anonyymi

oikeassa niin pelissä ajattelin että jos oikeita jotain kaupungin tapahtumia peliin seikkailunakin

• Anonyymi

GTA-pelien maailma perustuu tosielämään. Meno niissä on vain vielä hurjempaa kuin mitä oikeasti. USA:ssa on kylläkin sellaisia ongelmia irl mitä niissä peleissä ei näe, nimittäin katukuvassa vallitseva asunnottomuus ja narkotiikka. En osaa sanoa missä kaupungeissa sitä on enemmän ja missä vähemmän. Peleissä olennaista on että niiden on oltava riittävän mielenkiintoisia. GTA:ssa konsepti on selvä. Lapsiystävällisempi konsepti voisi olla jokin urheiluun tai parkouriin liittyvä idea kaupunkiympäristössä. Olisi hienoa jos jonkin hyvän pelin pelimaailma perustuisi rakenteiltaan johonkin oikeaan suomalaiseen kaupunkiin. - 🍄.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on kuin Super Mario 1 ja julkaistu kaksi vuotta SM 1:n jälkeen. En ollut kuullutkaan tuosta pelistä. Mikäköhän oli ensimmäinen varsinainen peli? Pong on vuodelta 1972. Aion saada vielä päätökseen Castlevaniatyyppisen kappaleen joka on yksi muutamasta projektistani. - 🍄.

• Se on aika häpeilemätön plagiaatti Super Mariosta mutta Commodoren "kotitietokoneille". Ja kun noita laitteita oli etenkin Suomessa tosi paljon joihinkin Nintendon pelikonsoleihin verrattuna, niin se on yhä tosi tunnettu. Tuskin sitä paljoakaan myytiin, mutta kopioitiin ja pelattiin sitäkin enemmän.

• Anonyymi

mutta niin oma asiani parantaa nuorten masentuneisuutta tuokin.

• Anonyymi

niin ajayttelin jotain juttua nyt niin paqrantaa ihmisiä.

• Anonyymi

Tuo on aivan kuin peli nimeltään Silent Service joka minulla oli. Siinä omana laivana toimii sukellusvene. Sekin oli vaikea peli kuten nes-legendat muutenkin. - 🍄.

• Anonyymi

noniin ihan hyvä idea tuo pelit parantamaan nuorten masennustakin.

• Anonyymi

ihan hauskoja pelejä mutta mikä okneellisesti ilmastoitu sänky

• Anonyymi

Commodore64 ja amiga 500

Hyviä pelejä, ja kaikki piraatteja vielä, kuka nyt osteli kalliita konsolipelejä, kun pelejä sai näihin alustoihin ilmaiseksikin?

• Anonyymi

Tuli vaan mieleeni että tuo 9 min kohta sopisi looppina jonkin kappaleen outroon missä se voisi soida pikkuhiljaa häivyttäen. Desibelit madaltuisivat siis tasaisesti ja lopulta lähestulkoon nolliin. Linkissä käytetty synth on käytännössä pakko hankkia. Arpeggiatorit ovat alkaneet kiinnostamaan entistä enemmän. - 🍄.

• Anonyymi

yritän lepäillä jos jaksaisin vielä tuijotella jonkin vanha n James-elokuvan

007 - Elä ja anna toisten kuolla
      Nelonen
      IMDb 6,7
      Pe 11.7.2025 klo 21.00, Nelonen

• Anonyymi

en tiedä mikä nuorissa naisissa on vikanana oikein mutta yrittäisin auttaa.

• Anonyymi

Normaalisti kolme ylihyvää musiikintekovälinettä maksaisi 700 e. Nyt kun ne ovat alessa niin niiden yhteishinta on vain 373 e. Pelasin siis korttini oikein niiden suhteen. Ne ovat lisäksi kertaostoksia eli säilyvät itsellä aina. Niissä on lisäosia mitkä maksavat lisää. Täytyy tarkoin harkita mitä niistä hankkisin. Lisäosissakin on oltava ale päällä jotta raaskisin hankkia niitä. Tällä hetkellä ainakin osassa niistä on. - 🍄.

• Anonyymi

joku niiin pyöräilyretki jonnekkin uimasannellw omia wecäitä vähän mukaan, päivällä tietystystikin, jotain tyttö¨ä' pyyträä kaveriksi

• Anonyymi

onneksi prantunut vähän ei enää niin kivulias tuo olkapääni voi suunnitella uusia pyöeäilyjuttuja tyttöjen kanssa.

oli todellakin kivulias jonkin aikaa

mutta tilasinkin kyllä jo lääkärin vastaanoton että tuota katsoa bähän

• Anonyymi

Sehän on hyvä että tilanteesi on parempi kuin aiemmin. Ehkä jos nukkuu kätensä päällä niin se voi kipeytyä. Kun olin lapsi ja pyöräilin niin aivan silmieni edestä lensi kimalainen. Säikähdin sitä niin paljon että kaaduin ja käteni jäi kehoni alle. Ranteeni murtui mutta selvisin siitä ilman sen kummempia seurauksia. Kaaduin nurmikolle, onneksi en asfaltille. Pyöräilin laatoituksella mikä oikeastaan vastaa asfalttia.

Olen yhä säikky kaikenlaisia pörriäisiä kohtaan. En tiedä onko se tuosta kokemuksestani aiheutunut fobia vai muutenkin ominaista minulle. Ehkä se tapaturmani johtui nimenomaan siitä että olin jo valmiiksi ekstraherkkä silmieni edessä surraavia pörriäisiä kohtaan. - 🍄.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1515
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1285
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1117
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1112
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      251
      1067
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1000
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      883
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      862
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      849
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      795
    Aihe