Katselin omaverosta tietoja ja ei huono, +1200€ laitetaan tilille 4.8.2025.
Mitä mahtanee olla toisilla vai oletteko tehneet veromuutoksen työttömyydestä?
Omamoka!
Työssä ollessanikin asetin verokorttiini muutaman prosentin korotuksen ja keräsin tiliä talvilomille "tonnin" huomaamatta sen merkitystä arjessa jossa elää tulojen mukaan.
Nyt elän ansiosidonnaisella ja verotus antaa palautusta ylimaksetusta verosta, ei todellakaan huono... No säästöön sekin menee lähes 100% jos ei innostu hankkimaan jotain uutta...
Työtönkin saa veronpalautusta :D
12
259
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpas sinä kiltti kun olet antanut ilmaista lainaa valtiolle. Itse en viitsi.
- Anonyymi
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
Siis mitähän minä nyt olen maksamassa :D :D
Tiedoksi, että mätkyjä tuli n. 9 euroa - joita siis ei tarvitse maksaa :D
- Anonyymi
Pilkkuvirhe, oikeasti olet saamassa palautusta 12€
- Anonyymi
Ei siinä ollut pilkkua...
- Anonyymi
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
Eikös se ole aika lapsellista ja henkisesti keskenkasvuisen touhuja tulla tällaiseen paikkaan leveilemään olemattomilla asioilla?
- Anonyymi
Saturainen tulossa palautuksia.
- Anonyymi
Palautusta. Sopivasti.
- Anonyymi
Kyllä se ikuinen totuus on, että kun saa veronpalautusta voittaa se aina sen jälkiveron maksamisen 100-0!
Itseasiassa veronpalautuksille maksetaan korkoa, mikä on yleensä parempi kuin pankeista saatava korko. Veronpalautukselle maksettavasta korosta ei myöskään makseta veroa, toisin kuin talletusten koroista.
Jos rahalle ei siis ole mitään konkreettista sijoituspaikkaa, kannattaa se laittaa valtionkassaan (liikaa) maksetun veron muodossa. Sille saa siten paremman koron kuin yleensä mistään.- Anonyymi
Minä tykkään veronpalutuksista olkoon se vaikka vain tonnin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t645680Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1073575Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573438Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset52663Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L932662SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral742530Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti422394Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi861967Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3401894Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161593