Katselin omaverosta tietoja ja ei huono, +1200€ laitetaan tilille 4.8.2025.
Mitä mahtanee olla toisilla vai oletteko tehneet veromuutoksen työttömyydestä?
Omamoka!
Työssä ollessanikin asetin verokorttiini muutaman prosentin korotuksen ja keräsin tiliä talvilomille "tonnin" huomaamatta sen merkitystä arjessa jossa elää tulojen mukaan.
Nyt elän ansiosidonnaisella ja verotus antaa palautusta ylimaksetusta verosta, ei todellakaan huono... No säästöön sekin menee lähes 100% jos ei innostu hankkimaan jotain uutta...
Työtönkin saa veronpalautusta :D
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpas sinä kiltti kun olet antanut ilmaista lainaa valtiolle. Itse en viitsi.
- Anonyymi
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
Siis mitähän minä nyt olen maksamassa :D :D
Tiedoksi, että mätkyjä tuli n. 9 euroa - joita siis ei tarvitse maksaa :D
- Anonyymi
Pilkkuvirhe, oikeasti olet saamassa palautusta 12€
- Anonyymi
Ei siinä ollut pilkkua...
- Anonyymi
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
Eikös se ole aika lapsellista ja henkisesti keskenkasvuisen touhuja tulla tällaiseen paikkaan leveilemään olemattomilla asioilla?
- Anonyymi
Saturainen tulossa palautuksia.
- Anonyymi
Palautusta. Sopivasti.
- Anonyymi
Kyllä se ikuinen totuus on, että kun saa veronpalautusta voittaa se aina sen jälkiveron maksamisen 100-0!
Itseasiassa veronpalautuksille maksetaan korkoa, mikä on yleensä parempi kuin pankeista saatava korko. Veronpalautukselle maksettavasta korosta ei myöskään makseta veroa, toisin kuin talletusten koroista.
Jos rahalle ei siis ole mitään konkreettista sijoituspaikkaa, kannattaa se laittaa valtionkassaan (liikaa) maksetun veron muodossa. Sille saa siten paremman koron kuin yleensä mistään.- Anonyymi
Minä tykkään veronpalutuksista olkoon se vaikka vain tonnin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833