Työtönkin saa veronpalautusta :D

Anonyymi-ap

Katselin omaverosta tietoja ja ei huono, +1200€ laitetaan tilille 4.8.2025.

Mitä mahtanee olla toisilla vai oletteko tehneet veromuutoksen työttömyydestä?
Omamoka!

Työssä ollessanikin asetin verokorttiini muutaman prosentin korotuksen ja keräsin tiliä talvilomille "tonnin" huomaamatta sen merkitystä arjessa jossa elää tulojen mukaan.

Nyt elän ansiosidonnaisella ja verotus antaa palautusta ylimaksetusta verosta, ei todellakaan huono... No säästöön sekin menee lähes 100% jos ei innostu hankkimaan jotain uutta...

12

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletpas sinä kiltti kun olet antanut ilmaista lainaa valtiolle. Itse en viitsi.

• Anonyymi

Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D

Siis mitähän minä nyt olen maksamassa :D :D
        Tiedoksi, että mätkyjä tuli n. 9 euroa - joita siis ei tarvitse maksaa :D

• Anonyymi

Pilkkuvirhe, oikeasti olet saamassa palautusta 12€

• Anonyymi

Ei siinä ollut pilkkua...

• Anonyymi

Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.

Eikös se ole aika lapsellista ja henkisesti keskenkasvuisen touhuja tulla tällaiseen paikkaan leveilemään olemattomilla asioilla?

• Anonyymi

Saturainen tulossa palautuksia.

• Anonyymi

Palautusta. Sopivasti.

• Anonyymi

Kyllä se ikuinen totuus on, että kun saa veronpalautusta voittaa se aina sen jälkiveron maksamisen 100-0!

• Itseasiassa veronpalautuksille maksetaan korkoa, mikä on yleensä parempi kuin pankeista saatava korko. Veronpalautukselle maksettavasta korosta ei myöskään makseta veroa, toisin kuin talletusten koroista.

Jos rahalle ei siis ole mitään konkreettista sijoituspaikkaa, kannattaa se laittaa valtionkassaan (liikaa) maksetun veron muodossa. Sille saa siten paremman koron kuin yleensä mistään.

• Anonyymi

Minä tykkään veronpalutuksista olkoon se vaikka vain tonnin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2184
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1535
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1235
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1192
    Aihe