Katselin omaverosta tietoja ja ei huono, +1200€ laitetaan tilille 4.8.2025.
Mitä mahtanee olla toisilla vai oletteko tehneet veromuutoksen työttömyydestä?
Omamoka!
Työssä ollessanikin asetin verokorttiini muutaman prosentin korotuksen ja keräsin tiliä talvilomille "tonnin" huomaamatta sen merkitystä arjessa jossa elää tulojen mukaan.
Nyt elän ansiosidonnaisella ja verotus antaa palautusta ylimaksetusta verosta, ei todellakaan huono... No säästöön sekin menee lähes 100% jos ei innostu hankkimaan jotain uutta...
Työtönkin saa veronpalautusta :D
12
207
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpas sinä kiltti kun olet antanut ilmaista lainaa valtiolle. Itse en viitsi.
- Anonyymi
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ollut todella tuhma kun joudut maksamaan valtiolle, itse en viitsisi/ halua... Merkittävä ero! :D
Siis mitähän minä nyt olen maksamassa :D :D
Tiedoksi, että mätkyjä tuli n. 9 euroa - joita siis ei tarvitse maksaa :D
- Anonyymi
Pilkkuvirhe, oikeasti olet saamassa palautusta 12€
- Anonyymi
Ei siinä ollut pilkkua...
- Anonyymi
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kateelinen tuli heti avautumaan.
Eikös se ole aika lapsellista ja henkisesti keskenkasvuisen touhuja tulla tällaiseen paikkaan leveilemään olemattomilla asioilla?
- Anonyymi
Saturainen tulossa palautuksia.
- Anonyymi
Palautusta. Sopivasti.
- Anonyymi
Kyllä se ikuinen totuus on, että kun saa veronpalautusta voittaa se aina sen jälkiveron maksamisen 100-0!
Itseasiassa veronpalautuksille maksetaan korkoa, mikä on yleensä parempi kuin pankeista saatava korko. Veronpalautukselle maksettavasta korosta ei myöskään makseta veroa, toisin kuin talletusten koroista.
Jos rahalle ei siis ole mitään konkreettista sijoituspaikkaa, kannattaa se laittaa valtionkassaan (liikaa) maksetun veron muodossa. Sille saa siten paremman koron kuin yleensä mistään.- Anonyymi
Minä tykkään veronpalutuksista olkoon se vaikka vain tonnin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433543- 362184
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301829- 171589
- 231548
- 151535
- 241397
- 141267
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781235Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881192