Ymmärrän pohjimmiltani syyn siihen yritykseen, löytää vastaus maailmansynnylle, pelkän fysiikkakemian tai kosmologia-astronomian avulla? Albert Einsteinin kerrottiin - tai Hän itse kertoi - uskovansa juuri tuon - koska oli fyysikko loppuelämänsä ajan, tosin aloitti uransa olemalla patenttivirkailija!
Kuitenkin yksi asia määttää, miksi FYSIIIKA EI RIITÄ! Kaikki fysiikan kaavat pitää suorittaa tajuttavaksi hengellä - eli muuttujilla/vakioilla => suureilla=> kaavoilla => laskemalla=> selityksillä => teorialla => soveltamisella? Logiikka esimerkiksi on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista HENGELLE - tavallinen mustavalkoinen EI/ON logiikka!
Varmasti ymmärrätte useimmat, kuinka "helevetin" pieni osa kaikkea olevaista on tuo tiede, koska ei fysiikkakemian kaavoja osatakseen tarvitse osata vasta kuin matematiikkaa ja uskaltaa tehdä kokeita, ja vaikka lukuja on äärettömästi, ideaalisesti ajateltuna, itse matematiikan OIKEITA ja TOTUUDESSA pysyneitä laskentasysteemejä EI OLE äärettömästi - PAITSI jos lisäämme siihen kaikki virhe-synti-laskelmat - niitä on ÄÄRETTÖMÄSTI?! Jos paholainen ymmärsi virheensä, ja siksi sai sekin ottaa elämän puusta - korjata syntivirheensä ITSE - niin toivottavasti tekin saatte! Älkää syyttäkö kaikesta pahan hullun tavoin muita, jos olette itse vasta mokanneet! On pahempikin kohtalo olemassa - kuin Helvetti, se on olla liian kelvoton kaikille kohtaamilleen olennoille! Ja vielä VALIKOIVASTI?!
Abstratkti todiste Jumalasta - mitä ja miten ITSE luot?
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Fysiikka tai juurikin kosmologia, yrittää selvittää MITEN tämä kaikki syntyi, mutta se ei tiedä syytä siihen, MIKSI tämä kaikki syntyi! Voi olla kivaa laskea maailmankaikkeuden alun pieniä resoluutioita, ja päätyä nykyiseen valtavan suuren resoluution omaavaan maailmankaikkeuteen, mutta MIKSI maailmankaikkeus tehtiin?
Vastaus: Jumala - ISÄ - leikki lastensa - palvelijoidensa - ENKELIEN kanssa ikuisia aikoja ja vieläkin ja RAKASTAA meitä/teitä/heitä kaikkia niin paljon, että rakensi ihan äsken - meille tämän maailmankaikkeuden kodiksemme! Joillekin se ei riitä, kyynisille varsinkaan, syyttäville synkistelijöille- koska kaikessa pitää olla pahaakin, hirvittäviä synti-virheitä ja muuta paskaa, ennenkuin MAAILMANKAIKKEUS sopii HEILLEKIN kodiksi! Tällä hetkellä hyvä ja paha ei esiinny kaikille puhtaana, ei kaikki ominaisuudet ole homogeenistä, samassa etnisessä ryhmässäkään, siksi esim. sekulaarit ihmiset eivät rakasta kaikkia, se on täysin sattumaa, kenet valitsevat "rakkaakseen" ja ketä eivät? Jumalakaan ei rakasta kaikkia, mutta antaa aurinkonsa nousta pahoillekin? Paha-jumala tietää että rakkaus on hyvää, ei se itse sitä suorita, siksi HYVÄ-JUMALA paholaisessa - koska se on pahalle pahaa - vihaa itseään ja kaikkea muutakin... Jumala on samaistunut kaikkiin olentoihinsa, jos niin ei olisi, niin ainakaan ihmisen tapauksessa - ihmisellä ei olisi henkeä, kykyä puhua ja ajatella! Tai edes puhaltaa ilmat keuhkoistaan? Se saattaisi olla joillekin luuloissaan henkikin, mutta ihmisyyttä ei ole olla vain eläimen kaltainen informaatioltaan, joillekin SE ILMA-HENKI kai riittää seltiykseksi hengestä?! Viha ei ole pahaa, jos se on rangaistusta, eli silloin ihminen suorittaa fyysisesti jotakin vaikeaa ja voi olla RAIVOISSAAN siitä, että mikään ei onnistu ja toimi koko ajan kunnolla... Mutta syyttämiseen liittynyt viha on vieläkin kaikkein vaarallisinta, koska jos syyttäminen yhtyy vihaan, vihainen tekee sen kaiken millä uhkasikin muita. Pelkää siis saavasi pokerissa pari => pata-kurko + risti-mies(kurko sekin), mutta hämmästyt kyllä, jos saatkin silloin patajätkän + herttajätkän?!- Anonyymi
Onko tämä jokin netin puppugeneraattori?
- Anonyymi
Ennemmin absurdi kuin abstrakti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle493304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472772Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1342552Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572281Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552004- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241154