Ex-rakastajatar kertoi vaimolleni kaiken

Anonyymi-ap

Ikävä kyllä ei ihan totuudenmukaisesti vaan tehden itsestään uhrin ym. paskaa. Mietin miten toimia? Sattunalta tuo nainen ei ole ex-rakastajatar.

94

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se sinun vaimo ole, joka päättää kuinka tuossa nyt toimitaan, niin turhia kai kyselet.

• Anonyymi

Pyydät kaikkia nyt kimppakivaan. Vaimokin saa maistaa vähän piirakka, saattaa tykätä kovasti.

• Anonyymi

Ole onnellinen, että noin hullu rakastajatar ei ole puolisosi. Nainen, joka lähtee iskemään varattuja miehiä on alhainen olento. Haluaa rikkoa kostoksi vielä avioliittosi, joka tekee naisesta katkeran ja sairaan. Halveksin naisena tuollaisia, vaikken käytöstäsi hyväksy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen, että noin hullu rakastajatar ei ole puolisosi. Nainen, joka lähtee iskemään varattuja miehiä on alhainen olento. Haluaa rikkoa kostoksi vielä avioliittosi, joka tekee naisesta katkeran ja sairaan. Halveksin naisena tuollaisia, vaikken käytöstäsi hyväksy.

Ei taida olla naisella kaikki kynät penaalissa? Itse on lähtenyt toisen avioliittoon väliin ja tekee nyt itsestään jonkun uhrin. Kaikenlaisia hulluja sitä leipä elättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla naisella kaikki kynät penaalissa? Itse on lähtenyt toisen avioliittoon väliin ja tekee nyt itsestään jonkun uhrin. Kaikenlaisia hulluja sitä leipä elättää.

Olipa hengästyttävä monologi, aloittajasetä (oletan) aloituksesi oli sisällöltään sekavahko, mutta ilmeiseti sinä olet joku uhri tässä satumaisessq aloituksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin koen miehenä. Katkeruutta todellakin ja ehkä pettymystäkin, kun koki miehen ehkä pettäneen myös itseään? Säälimätön ja raukkamainen kuvaa hyvin naista. Mut kyl mieskin on petollinen pettäessään kumppaniaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin koen miehenä. Katkeruutta todellakin ja ehkä pettymystäkin, kun koki miehen ehkä pettäneen myös itseään? Säälimätön ja raukkamainen kuvaa hyvin naista. Mut kyl mieskin on petollinen pettäessään kumppaniaan.

Miehen vika. Mies on suurin syypää. Naiset on ihan luusereita kun eivät näe lähelle vaan syyttävät pelkästään sitä toista naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen vika. Mies on suurin syypää. Naiset on ihan luusereita kun eivät näe lähelle vaan syyttävät pelkästään sitä toista naista.

Vai muuttuiko unelmien prinssi sammakoksi ja se katkeroitti koston tielle? Jotkut naiset osaavat pelata todella likaista peliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aina tämä kääntyy näin että nainen iskee miehen. Reaalimaailmassa se mies on aktiivinen 95% näiden suhteen. Naiset eivät halua syyttää omia miehiään, että pettävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aina tämä kääntyy näin että nainen iskee miehen. Reaalimaailmassa se mies on aktiivinen 95% näiden suhteen. Naiset eivät halua syyttää omia miehiään, että pettävät.

Realiteetit ovat hukassa mones kohtaa.
        Ei nähdä tekojen seurauksia. Ei nähdä,et pitkät suhteet eivöt ole kaikille sopivia tämä olisi hyvä tehdä selväksi heti alussa.
        Näin löytyy oikeat parit.
        Annetaan uskollisten olla yhdessä ja pari vaihtajat ovat oma ryhmä.
        Ei sen vaikeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varatut ukot ne vasta kieroja onkin turha naisia syyllistää aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina nainen ei tiedä, miuta vikitteli eronnut mies.
        Oli asunto jossa asui ja toisessa kunnassa olikin vaimo ja pari muksua. Siitä miehestä olikin asian paljastumisen jälkeen vaikea päästä eroon
        ( keskustelu vaimon kanssa miehen sairaskohtauksen jälkeen) viimein ainoa asia mikä eroon pääsemisessä toimi oli kommentti- että jos haluaa tavata miut niin keskustelen vaimon kanssa sopiiko hälle. Eipä miehestä kuulunut sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on vai mieskin voi vittu ihanko totta

• Anonyymi

Jaa no mitäpä luulit voivasi tehdä itse olit sen verran tyhmä että otit itsellesi rakastajan olisko kannattan osata valita paremmin on olemassa naisia jotka on jopa mielellään se toinen nainen usein siksi että joku mies on heidän luottamuksensa pettänyt jo aiemmin niissäkin suhteissa kannattaa si muistaa kortsua käyttää se että he ovat mielummin toisia naisia ei tarkoita sitä etteivätkö heki lasta haluaisi toki on olemassa olematon riski että isä koskaan saisi edes lapsestaan tietää moniko nainen ilmoittaa lapsen isälle lapsen olemassa olosta jos oletuksena on että isän harrastuksiin kuuluu puolisonsa pettäminen jotain tapoja joita kaikki naisetkaan ei halua opettaa lapselleen/lapsilleen

• Anonyymi

Kohtelitko huonosti vai miksi toimi noin? Tuskin syyttä kuitenkaan.

• Anonyymi

En halunnut muuttaa yhteen enkä uskonut hänen valheitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halunnut muuttaa yhteen enkä uskonut hänen valheitaan.

Tuollaiset munahaukat ovat alinta kastia. Toivottavasti karma hoitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset munahaukat ovat alinta kastia. Toivottavasti karma hoitaa.

Tämä on ihan totta🙂 ihme kiristäjä nainen.

• Anonyymi

Aika kamala tapaus

• Anonyymi

Nyt sun täytyy varmasti kärsiä seuraamukset ja antaa vaimon tehdä omat päätelmänsä ja ratkasunsa. Hyväksyä ne.

• Anonyymi

Varsinainen ämmä, joka tuollaista tekee. Ensin yrittää rikkoa liiton p.illua antamalla ja lopuksi kertomalla kaiken. Hyi hel.tti! Alinta kastia oleva h.ora tekee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinainen ämmä, joka tuollaista tekee. Ensin yrittää rikkoa liiton p.illua antamalla ja lopuksi kertomalla kaiken. Hyi hel.tti! Alinta kastia oleva h.ora tekee noin.

En hyväksy pettämistä. En hyväksy tuollaista todella ala-arvoista toimintaakaan missään olosuhteissa. Kertoo kyllä naisesta vaan miten sairas on. Tulee ensin avioliiton väliin ja sitten paljastaa kaiken petetylle naiselle. Todella sairas ihminen voi tehdä noin. Ja olen itse nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hyväksy pettämistä. En hyväksy tuollaista todella ala-arvoista toimintaakaan missään olosuhteissa. Kertoo kyllä naisesta vaan miten sairas on. Tulee ensin avioliiton väliin ja sitten paljastaa kaiken petetylle naiselle. Todella sairas ihminen voi tehdä noin. Ja olen itse nainen

Ei kyllä vaikuta penaalin terävin kynä olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku tämän aloittajasedän monologin ulkopuolelta joka haluaa eläytyä tähän peräkammarik miehen tarinaan jostain syystä? Suomi chan heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollaki alkaa vissiin koulu ku innoissaan korostaa koulutarvikkeita joka osioon. Nykyään käytetään enemmän lyijytäytekyniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkähän tämäkin juttu oikein meni .
        Onko varma,et mies esiintyi meillä on vapaa meno molemmille tai et oli poikamies.
        On paljon tapauksia,et unohtuu kertoa et kotona odottaa puoliso ja lapset.
        On tuttava piirissä tapaus,jossa vaino odotti lasta ja mies meni vieraisiin
        Tää nainen tuli sitten kertoo ,et oot vienyt mun miehen
        Olikin yllätys kun miehen kotona oloi 3 lasta.
        Silloin vasta nainen tajusi,et mies puhunut vaihetta .
        Alkoi selvitä puolisolle,et tääkään nainen ei ollut ainut..eroa siinä tuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai just on - laittaa kortit pöytään ja katsoo miten show jatkuu.

Mies on tehny valinnan lähteä vieraisiin ei edes yhdeksi illaksi vaan pidemmäksi aikaa ( rakastajatar)

niin itse tuollaisessa tilanteessa vaimona olleena arvostan toista naista, joka todisteiden kera paljasti petollisen miehen. Itse valitsin avioeron tilanteessa, jossa luottamus meni, toiset jatkavat liittoaan.
        Kukin tavallaan.

• Anonyymi

Tuon riskin otit ja nyt se realisoitui. Kärsit tekojesi seuraukset kuten salasuhdenaisesi myös.

• Anonyymi

Voisin kuvitella että kakkoselle on luvattu jotain ja siksi katkeroituu ja käräyttää.

• Anonyymi

Mikään ei oikeuta noin ääliömäiseen tekoon. Halveksin!

• Anonyymi

täällä kuvitellaan ahkerasti kärpäsestä härkänen ja huoritellaan

• Anonyymi

Tässä yhtälossä suurin sypää on mies itse! Kukaan ihminen EI tule sotkemaan toisen avioliittoa elle hänelle anneta siihen lupaa. Tuossa mies antoi huoralle luvan tulla oman vaimonsa ja itsensä avioliiton sekoittajaksi.

Huorilla on omat syynsä miksi tekevät mitä tekevät.
      Onko se kunnioitettua vai ei, ei kuulu tähän. Tähän kuuluu vain miehen täydellä ymmärryksellä ja järjellä toimittu sekoilu huoran kanssa!

• Anonyymi

Mietin, että iskenkö takaisin ja lujaa. Hän on ammatissa missä saa salassapidettä viä tietoja. Hän kertoi useamman kerran niistä minulle ja tiedän monenlaista joita minun ei pitäisi (en saisi) tietää. Tuntuu, että tuo sairas ihminen ei nyt tajua jatkaa elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin, että iskenkö takaisin ja lujaa. Hän on ammatissa missä saa salassapidettä viä tietoja. Hän kertoi useamman kerran niistä minulle ja tiedän monenlaista joita minun ei pitäisi (en saisi) tietää. Tuntuu, että tuo sairas ihminen ei nyt tajua jatkaa elämäänsä.

Halvat huo.at kertoo vaimolle salasuhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen, että on ex. Kuulostaa yksinkertaiselta ja tyhmältä naiselta. Toivottavasti ei ole lapsia päässyt tekemään jos periytyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen, että on ex. Kuulostaa yksinkertaiselta ja tyhmältä naiselta. Toivottavasti ei ole lapsia päässyt tekemään jos periytyvää.

Aika yksinkertaiselta ja tyhmältä se vaimo kieltämättä vaikuttaa, jos ei itse ole tuota miehen pettämistä tajunnut.

Mutta jos tämä aviopari on sattunut lisääntymään, niin ne ala-arvoiset geenit sekä mahdolliset sukupuolitautien aiheuttamat kehityshäiriöt lapsille yms. tulevat kyllä tuolta pettäjämiehen puolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian harvat kertoo.
        Ei halvat

• Anonyymi

Tää kuvio synnyttää tuota ongelmaa,et koittaakaa oppia ja opetelkaa ottamaan toinen huomioon.
      Miten ihmiset viihtii
      Junan raiteta myöten on hyvä oppia kulkemaan me vie suoraa.
      Maantie taitaa olla liian vaikea kulkea
      Mut oppii jos tahtoo..helpompi tapa kulkea

• Anonyymi

Tähän siinä on ongelman ydin.
      Mikä on totuus.

• Anonyymi

Tuommoinen toiminta on katkeran, kostonhimoisen ja typerän ihmisen touhuja. Miksi lähti kakkoseksi jos ei pää kestä sitä, että jäi kakkoseksi. Hankkisi oman elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuommoinen toiminta on katkeran, kostonhimoisen ja typerän ihmisen touhuja. Miksi lähti kakkoseksi jos ei pää kestä sitä, että jäi kakkoseksi. Hankkisi oman elämän.

Yksinkertaisista tyhmistä naisista kannattaa pysyä erossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuin nyös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos ukko onkin halunnut erota että näin se ainakin tehoaa

• Anonyymi

Mä Oulussa kurssilla panin viikon varattua naista No meni vuosi niin se kertoi miehelleen ja oli myös soittanut vaimolleni ja pyytänyt haureuttaan anteeksi. On meillä vapaa suhde.
      Muistakaa näpit irti lestoista

• Anonyymi

Hahahaha. Karma kosti.
      Ei kannata tutustuttaa exiä ja rakastajia toisiinsa. Niistä voi pahassa tapauksessa tulla hyvät ystävät. Exillä/rakastajilla on joskus muutakin yhteistä kuin se rakkauden kohde. Saattavatpa olla jopa toistensa kopiot. Sellaisten kanssa voi joutua pulaan :D

• Anonyymi

Kyllä nainen, joka soittelee suhteen jälkeen vaimolle, ei ole päästään terve. Katkera, kostonhimoinen ja vielä tyhmä. Jos lähtee tuollaiseen mukaan niin täytyy pystyä hyväksymään se, ettei se mies jätä vaimoaan. Se, että yrittää vielä noin rikkoa rakastajan avioliiton kertoo vain ihmisestä itsestään. Toisaalta näissä yleensä käy niin, että se paska osuu myös siihen omaan tuulettimeen ennemmin tai myöhemmin. Karma on siitä ihmeellinen asia. Itse olen muuten nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nainen, joka soittelee suhteen jälkeen vaimolle, ei ole päästään terve. Katkera, kostonhimoinen ja vielä tyhmä. Jos lähtee tuollaiseen mukaan niin täytyy pystyä hyväksymään se, ettei se mies jätä vaimoaan. Se, että yrittää vielä noin rikkoa rakastajan avioliiton kertoo vain ihmisestä itsestään. Toisaalta näissä yleensä käy niin, että se paska osuu myös siihen omaan tuulettimeen ennemmin tai myöhemmin. Karma on siitä ihmeellinen asia. Itse olen muuten nainen.

Kaikenlaisia sekopää naisia sitä liikkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä ole nainen.

Joka ikinen nainen tietää, että ainoa oikea tapa toimia on kertoa pettäjämiehen kumppanille mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, sillä joka ikinen nainen haluaisi tuon itse tietää.

Tyypillisestihän se pettäjämies valehtelee toiselle (ja kolmannelle ja neljännelle ja...) naiselle olevansa vapaa, joten kun totuus selviää, tulee se tuoda kaikkien niiden tietoisuuteen ketä asia koskee. Vähän pottumaisempi voisi kertoa vaikka esim. miehen appiukollekin, siitä tulisi hassua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä ole nainen.

Joka ikinen nainen tietää, että ainoa oikea tapa toimia on kertoa pettäjämiehen kumppanille mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, sillä joka ikinen nainen haluaisi tuon itse tietää.

Tyypillisestihän se pettäjämies valehtelee toiselle (ja kolmannelle ja neljännelle ja...) naiselle olevansa vapaa, joten kun totuus selviää, tulee se tuoda kaikkien niiden tietoisuuteen ketä asia koskee. Vähän pottumaisempi voisi kertoa vaikka esim. miehen appiukollekin, siitä tulisi hassua.

Ei ole oikea tapa pilata katkeruuttaan toisen avioliitto. Taidat olla aika tyhmä täti? Kaikki naiset ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole oikea tapa pilata katkeruuttaan toisen avioliitto. Taidat olla aika tyhmä täti? Kaikki naiset ei ole.

Katkerat horot tekee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te pettäjämiehet haluaisitte, että huijaamanne naiset olisivat vajaaälyisiä ja hys-hys-hissukseen, mutta he eivät ole, vaan fiksuja korkealla moraalilla. He eivät pilaa avioliittoanne, vaan teitte sen itse.

Kuten aloituksessa, toinen nainen voi pelastaa petetyn naisen elämään parempaa elämää ilman huonoa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te pettäjämiehet haluaisitte, että huijaamanne naiset olisivat vajaaälyisiä ja hys-hys-hissukseen, mutta he eivät ole, vaan fiksuja korkealla moraalilla. He eivät pilaa avioliittoanne, vaan teitte sen itse.

Kuten aloituksessa, toinen nainen voi pelastaa petetyn naisen elämään parempaa elämää ilman huonoa miestä.

Tyhmät ja katkerat horot toimii noin. Valmiita viemään toisen mies ja, kun ei onnistunutkaan niin katkeruus iskee. Säälittäviä naisia enkä tuollaisen idiootin kanssa edes haluaisi yhteen jos tuollainen tilanne tulisi eteen. Toki paras olla pettämättä, mutta elämä ei aina mene niin. Säälittäviä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksuja korkealla moraalilla? Jos olisi niin ei lähtisi viemään toisen miestä. Tuo kommentin.antaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä. Heh heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksuja korkealla moraalilla? Jos olisi niin ei lähtisi viemään toisen miestä. Tuo kommentin.antaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä. Heh heh heh

Te aivovammaiset pettäjämiehet ette edes osaa lukea.

Itse valehtelette toisille naisille olevanne vapaita. He eivät tiedä olevansa jonkun muun naisen tontilla.

Jokaisen pettäjämiehen vaimolle tulee kertoa totuus miehestään. Muistakaa se naiset. Ne varatut pettäjäukot ei ole ikinä välittäneet teistä pätkääkään, turha niitä on suojella. Naisten välinen solidaarisuus kunniaan #TellHerTheTruth.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse valehtelette toisille naisille olevanne vapaita. He eivät tiedä olevansa jonkun muun naisen tontilla.

Jokaisen pettäjämiehen vaimolle tulee kertoa totuus miehestään. Muistakaa se naiset. Ne varatut pettäjäukot ei ole ikinä välittäneet teistä pätkääkään, turha niitä on suojella. Naisten välinen solidaarisuus kunniaan #TellHerTheTruth.

Menikö tunteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeet lääkkeet kjeh kjeh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmät ja katkerat horot toimii noin. Valmiita viemään toisen mies ja, kun ei onnistunutkaan niin katkeruus iskee. Säälittäviä naisia enkä tuollaisen idiootin kanssa edes haluaisi yhteen jos tuollainen tilanne tulisi eteen. Toki paras olla pettämättä, mutta elämä ei aina mene niin. Säälittäviä!

vali vali voi raukkoja kun on pettäjä ukkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkerat horot tekee noin.

turha on horotella ketään pukki pukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mies sen on pilannut. Upeaa et vaimo sai tietää minkäläinen ukkeli on siippanaan, niin pystyy tekemään omat ratkaisut asian kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan kivoja ovat

• Anonyymi

Tottakai vaimon on saatava tietää, millainen mies hänellä on. Mitä muuta voisi edes kuvitella? Totuus on aina tärkeintä. Kun mies ei itse ole kertonut pettämisestään, on hyvä että toinen nainen kertoi. Itse en ikinä halua elää valheessa. Toivottavasti tulevat kertomaan, jos mieheni pettää.

• Anonyymi

Noinhan siinä ikävä kyllä voi käydä että se kolmaspyörä kertoo kaiken. En ymmärrä miksi pitää pettää? Eikö suhdetta omaan voisi rakentaa sellaiseksi ettei tarvitse muilta hommata ?

• Anonyymi

V.ttu mitä naisia se leipä elättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V.ttu mitä naisia se leipä elättää.

Täytyykö sitä olla heti selällään jalat levällään? Kannattaisi varmaan ensin tutustua eikä uskoa kaikkea. Sanoisin tuollaisia naisia kevytkenkäisiksi ja tyhmiksi. Turha siinä on itkeä ja vaimoille soitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyykö sitä olla heti selällään jalat levällään? Kannattaisi varmaan ensin tutustua eikä uskoa kaikkea. Sanoisin tuollaisia naisia kevytkenkäisiksi ja tyhmiksi. Turha siinä on itkeä ja vaimoille soitella.

Just tuo kommentti kertoi kirjoittajastaan paljon.
        Kaikki ei ole harrastamassa s:iä heti van haluaa tutustua tuollaine valehteleva ukkeli yleensä jaksaa odottaa ja piirittää jos haluaa kohdettaan tarpeeksi. Ja sitten kun suhde on kestäny jo vuoden pari ellei käy tuuri aiemmin paljastuu että mies onki naimisissa tai varattu vaikka puheissa oli vapaa suhteeseen. Se naine ei ole se jutun pahis vaan varattu mies joka lähtee hakemaan puolisonsa tietämättä sivusuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei ole harrastamassa s:iä heti van haluaa tutustua tuollaine valehteleva ukkeli yleensä jaksaa odottaa ja piirittää jos haluaa kohdettaan tarpeeksi. Ja sitten kun suhde on kestäny jo vuoden pari ellei käy tuuri aiemmin paljastuu että mies onki naimisissa tai varattu vaikka puheissa oli vapaa suhteeseen. Se naine ei ole se jutun pahis vaan varattu mies joka lähtee hakemaan puolisonsa tietämättä sivusuhdetta.

Tyhmähän täytyy olla jos pariin vuoteen ei tajua toisen olevan varattu. Ei suotta joudu olemaan kakkonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh kun näitä on hauska lukea. Kaikenlaisia naisia sitä maailmaan mahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmähän täytyy olla jos pariin vuoteen ei tajua toisen olevan varattu. Ei suotta joudu olemaan kakkonen.

Jos kummalki on hektiset työt jotka vievät matkoille ym. Ja toine on sen verran hyvä näyttelemään niin eipä se toinen suhde toisen suhteen arjessa näkyny. Verotiedoissa toinen asunto paljastaa jos sattuu saamaan näkee. Mutta sekää ei kerro suoraa saattaa olla sijoitusasunto tms. Enemmän varmaa vaimon ja perhern arjessa näkyi ku mies oli sieltä poissa.

• Anonyymi

Tosi hyvä.
      Noin kaikkien ex-rakastajattarien pitäisi toimia.

• Anonyymi

Selälleen vaan eka treffeillä niin kyllä se siitä iloksi muuttuu.

• Anonyymi

Vaimo vie pettäjämieheltä tuhkatkin pesästä ja hommaa hyvän miehen tilalle. Sitten on vanhan pettäjämiehen turha kuvitella saavansa minkäänlaista "rakastajatarta" jatkossa.

• Anonyymi

Ei vaimot tuollaisten kiertopalkintojen johdosta miehiään jätä kuten ei myöskään järkevät miehet vaimojaan. Kannattaisi vaan yrittää hommata ihan oma mies niin ei tarvitse yrittää muiden viedä tai hajottaa toisten avioliittoja. Samaa mieltä, ettei kovin fiksua kuvaa anna jos kahden vuoden jäljeen ei vielä tiedä toisesta onko naimisissa vai ei. Siiderivalaat antaa yleensä heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaimot tuollaisten kiertopalkintojen johdosta miehiään jätä kuten ei myöskään järkevät miehet vaimojaan. Kannattaisi vaan yrittää hommata ihan oma mies niin ei tarvitse yrittää muiden viedä tai hajottaa toisten avioliittoja. Samaa mieltä, ettei kovin fiksua kuvaa anna jos kahden vuoden jäljeen ei vielä tiedä toisesta onko naimisissa vai ei. Siiderivalaat antaa yleensä heti.

Naisen pitää olla älykäs eikä mikään mielialalääkkeitä syövä kiertopalkinto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen pitää olla älykäs eikä mikään mielialalääkkeitä syövä kiertopalkinto.

osuiko oikein mies kertonut vaimostaan ollut mielisairaalassa hoidossa.ollut pankissa aikoinaan töissä nyt eläkkeellä

• Anonyymi

Kerran pettäjä on aina pettäjä, se on tutkimuksissa todeksi osoitettu.

Kun saa kerran miehen kiinni pettämisestä se tulee jättää heti, muuten puoliso ja lapset saa kaikki mahdolliset sukupuolitaudit mieheltä, sillä sekin on tutkimuksin osoitettu että ne taudit tarttuvat myös lapsiin. Se on karmea tulevaisuus lapsilla jonkun HPV:n, herpeksen tai vielä pahemman kanssa eläessä loppuelämä.

• Anonyymi

kannattaa viedä tuhkamunatkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa viedä tuhkamunatkin

Onko osa naisista todella noin yksinkertaisia? Lähden varatun miehen mukaan ja yritän saada sen itselle. Jos ei onnistu, niin soitan vaimolle ja yritän saada näin miehen itselle ja avioliiton rikki. Pyydän vaimolta anteeksi ja pyrin saamaan sädekehän pääni päälle. Naisena voin sanoa, että vihaan tuollaisia naisia. Eikä pettävä puoliso saa parempia tuomioita. Niettikää nyt pettäjät kaksi kertaa mitä teette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran pettäjä on aina pettäjä, se on tutkimuksissa todeksi osoitettu.

Kun saa kerran miehen kiinni pettämisestä se tulee jättää heti, muuten puoliso ja lapset saa kaikki mahdolliset sukupuolitaudit mieheltä, sillä sekin on tutkimuksin osoitettu että ne taudit tarttuvat myös lapsiin. Se on karmea tulevaisuus lapsilla jonkun HPV:n, herpeksen tai vielä pahemman kanssa eläessä loppuelämä.

Hyvä kirjoitus. Pettäjä pettää lähes aina yhä uudestaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko osa naisista todella noin yksinkertaisia? Lähden varatun miehen mukaan ja yritän saada sen itselle. Jos ei onnistu, niin soitan vaimolle ja yritän saada näin miehen itselle ja avioliiton rikki. Pyydän vaimolta anteeksi ja pyrin saamaan sädekehän pääni päälle. Naisena voin sanoa, että vihaan tuollaisia naisia. Eikä pettävä puoliso saa parempia tuomioita. Niettikää nyt pettäjät kaksi kertaa mitä teette.

Et edelleenkään ole nainen, et vaikka joku eunukintekijä ne sinun tuhkamunat veisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet asiat ei ole todellisia käpäsestä tehdään härkänen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edelleenkään ole nainen, et vaikka joku eunukintekijä ne sinun tuhkamunat veisikin.

en kuulu tähän tarinaan ollenkaan kunhan kirjoittelen ,kun olette noin tyhmiä haha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule sinä et minun sukupuolta määrittele pettäjä. Olen nainen ja kokenut tuon paskan joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en mä ainakaan haluisia varattua akkaa tai ukkoa vaikka lähtisinkin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se mies siinä on tyhmä ,eikä kukaan muu näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule sinä et minun sukupuolta määrittele pettäjä. Olen nainen ja kokenut tuon paskan joskus.

Jos olisit nainen, sinun ei tarvitsisi korostaa olevasi nainen, joten olet mies, palstasetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit nainen, sinun ei tarvitsisi korostaa olevasi nainen, joten olet mies, palstasetä.

Sinä olet pettäjä. Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta olet naisten alhaisinta kastia. Kertoo paljon jos luulet kaikkien ajattelevan kuin sinä. Minun sukupuoli, miehet pitää käräyttää vaimolle soittamalla. Mene lääkäriin ja ota lääkkeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet pettäjä. Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta olet naisten alhaisinta kastia. Kertoo paljon jos luulet kaikkien ajattelevan kuin sinä. Minun sukupuoli, miehet pitää käräyttää vaimolle soittamalla. Mene lääkäriin ja ota lääkkeesi.

Naisten? Hyvin muutit mielipiteesi lennosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten? Hyvin muutit mielipiteesi lennosta.

Heh mikä kakkosnaisten katkera tilitys täällä on käynnissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh mikä kakkosnaisten katkera tilitys täällä on käynnissä?

Kaikki katkera tilitys, mikä langassa on havaittavissa, on lähtöisin teistä älylliseen keskusteluun kykenemättömistä alemman (lue: alimman) tason miehistä (ATM aka ätmi).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki katkera tilitys, mikä langassa on havaittavissa, on lähtöisin teistä älylliseen keskusteluun kykenemättömistä alemman (lue: alimman) tason miehistä (ATM aka ätmi).

Onneksi noita jakorasioita riittää niillekin. Eivät tiedä vielä kahden vuoden jälkeen oliko se mies jo naimisissa vai tykkääkö pukeutia mekkoon. Tehkää palvelus ja älkää lisääntykö. Tyhmyys voi periintyä.

• Anonyymi

varmaan jako kyrpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi noita jakorasioita riittää niillekin. Eivät tiedä vielä kahden vuoden jälkeen oliko se mies jo naimisissa vai tykkääkö pukeutia mekkoon. Tehkää palvelus ja älkää lisääntykö. Tyhmyys voi periintyä.

hoitsuko täällä kiukuttelee jo aamusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitsuhan se urkkii toisten tietoja .varo vaan ettei mene omaan nilkkaan!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5504
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1555
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      14
      1013
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      64
      920
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      878
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      857
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe