Minulle miehenä koti on eräänlainen turvapaikka jossa voin olla rennosti niin juuri kuten itse haluan. Koti kuuluu olla asuttavan näköinen siitä ei saa tulla mieleen mitään virastoa tai sairaalatasoista hygieniaa joka paikassa. Kodin ei myöskään kuulu olla mikään sisustuslehden kopio ja esittelyä varten toisille. Koti on myös käytännöllinen iso tv pelikonsoli iso löhöilysohva valo jossa himmenemistoiminto sohvapöytä soittimia kuntoilulaitteita. Makuuhuoneessa iso sänky hyvä ilmastointi erillaisia valaistuksia. Verhot on melkein aina kiinni lukuunottamatta keittiötä. Jos kiinnostaa mitä ulkona on menen ulos. En halua että joku katselee meille mitä katselen telkkarista tms. Koti on privaatti paikka jossa saa olla oma itsensä pois katseilta ja vaatimuksilta lepo huvi ja latautumispaikka vaikka alasti jos haluaa. Kodissa ei kuulu pönöttää jossain muotivaatteissa ja elää jotain kuvaston arkea. Ovi on myös jatkuvasti lukossa ja meille jaetaan audienssejä vain soittamalla ensin ja kertomalla mihin aikaan olisi tulossa ja ajan täytyy myös pitää paikkansa siinä ei ole tuntien heittoja. Aina niitä ei saa edes soittamalla.
Mitä koti merkitsee sinulle nainen?
29
300
Vastaukset
- Anonyymi
Aika yleinen ongelma sinulla. Nainen on sosiaalinen eikä tarvitse miehen lepokotia. Vasta kun nainen on tehnyt töitä ja kuluttanut voimansa loppuun, hän unohtaa näyttelytarpeen. Vaikuttaa että sinulle ei kuulu nainen. Olet poikamies. Hyväksy se. Anna naisen kulkea omaa tietään jotta voit itse kulkea omaasi.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Naisia on kyllä ollut ja minulle kuuluu ihan samalla tavalla kuin muillekin. Oletko ikinä ajatellut että ehkä sinulle ei kuulu mies jos olet eri mieltä asioista?
- Anonyymi
Työmaata 🤣
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Sanoo kuka? Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Ensimmäisen lauseen voin allekirjoittaa. Minullekin koti in eräänlainen turvapaikka, paikka, jossa saa olla miten tahtoo. Siitä eteenpäin alkoi kuitenkin tyypillinen negatiivinen valitus, jota on todellakaan kotiini halua. Kotinon asukkaansa näköinen ja jos joku viihtyy sisustuslehtien visioissa (tunnen myös miehiä, jotka viihtyvät), niin heidän kotinsa on sitten sellainen.
- Anonyymi
Missä on negatiivista valitusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on negatiivista valitusta?
Aloituksessa tietysti.
- Anonyymi
Koti, eli turvapaikka...
Se on sellainen mitä mulla ei kohta enää ole.
Tai eihän tää mikään turvapaikka oo ollut
enää noin kahteen vuoteen.- Anonyymi
Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Ympäristö ja yhteiskuntaoppi tärkeitä
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Kerro miksi trendikäs koti jossa on paljon turhaa sälää ja muotijuttuja sekä sairaalatason hygienia on parempi kuin esim minun? Mikä siinä on parempaa ja miksi? Vastaus ei yhtään mikään. Nainen on materialisti siksi hänen täytyy saada tiettyjä asioita. Eli hemmoteltu pikkulapsi. Ihmiset on nykyään sellaisia kun joku pieraisee niin kaikki menee suihkuun. Ihminen on käytännössä nahkainen pussi bakteereita. Et saa ikinä niitä pois ja elämäsi perustuu niihin bakteereihin.
- Anonyymi
Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, että miten sinun kotisi muka on sen parempi. Sun ajattelusi onnaivan yhtä pinnallista ja omahyväistä kiin sellaisenkin, jonka mielestä se oma sisustuslehtikoti jotenkin parempi kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, että miten sinun kotisi muka on sen parempi. Sun ajattelusi onnaivan yhtä pinnallista ja omahyväistä kiin sellaisenkin, jonka mielestä se oma sisustuslehtikoti jotenkin parempi kuin muut.
Ei mun ajattelu ole pinnallista vaan käytännönläheistä järkeenkäyvää toimintaa. En ole materialisti eikä minua kiinnosta yhtään mitkään muotijutut yms Minun ajattelusta on karsittu nimenomaan kaikki pinnallinen roina ja patsastelu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun ajattelu ole pinnallista vaan käytännönläheistä järkeenkäyvää toimintaa. En ole materialisti eikä minua kiinnosta yhtään mitkään muotijutut yms Minun ajattelusta on karsittu nimenomaan kaikki pinnallinen roina ja patsastelu pois.
Kyklä se selvästi hyvin pinnallista on. Sinulla vain on vääristynyt käsitys siitä mitä pinnallisuus on. Kuvittelet sen olevan vain muotijuttuja ymv. Todellisuudessa kuitenkin tuo "Minun ajattelusta on karsittu nimenomaan kaikki pinnallinen roina ja patsastelu pois" ja kuvittelet sen takia olevasi joteniin parempi, on hyvin pinnallista ajattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, joka aidosti ei ole pinnallinen, toteaa että ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyklä se selvästi hyvin pinnallista on. Sinulla vain on vääristynyt käsitys siitä mitä pinnallisuus on. Kuvittelet sen olevan vain muotijuttuja ymv. Todellisuudessa kuitenkin tuo "Minun ajattelusta on karsittu nimenomaan kaikki pinnallinen roina ja patsastelu pois" ja kuvittelet sen takia olevasi joteniin parempi, on hyvin pinnallista ajattelua.
Olet osittain oikeassa. Korvataan sana pinnallinen materialismilla ja turhamaisuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet osittain oikeassa. Korvataan sana pinnallinen materialismilla ja turhamaisuudella.
Mitä muuta se on kuin turhamaisuutta, kun kuvittelee itsensä muita paremmaksi, vsin koska oma koti on "minimalistinen". Muoti tuokin.
- Anonyymi
Ostat tavaroita ja huonekaluja ja patsastelet merkkivaatteissa ja luulet olevasi jotenkin korkeammalla tasolla ja minun kaltaiset tyypit on mielestäsi köyhiä ja likaisia jotka eivät ansaitse parisuhdetta. Materialistinen ja turhamainen lellitelty pentu. Elämäsi perustuu patsasteluun ja omaisuudella ja kodilla pätemiseen koska sisältä olet tyhjä ja tuhnu. Ilman tavaraa et ole yhtään mitään.
- Anonyymi
Muodissa yms ei ole mistään muusta kyse kuin siitä että haluaa esittää teatteri esitystä ulospäin että olisi jotenkin parempi tai korkeammalla tasolla kuin muut mutta todellisuudessa hyvällä itseluottamuksella ja terveellä järjellä varustetulla ihmisellä ei ole mitään intoa esittää yhtään mitään eikä sitä kiinnosta mitä naapurit tekee tai ajattelee onko hän nyt trendikäs vai ei. Muoti ja trendit on aivottomien pyrkyreiden egoististen ihmisten räpiköintiä. Ihmisten jotka luulee että kun heillä on jossain kehitysmaissa tehty takki logolla joka on maksanut helvetisti että muut kateellisena itkee ja taputtaa innoissaan. Kukaan tervejärkinen aikuinen ihminen ei anna kenenkään toisen päättää millaisessa kodissa vaatteissa tms hän on.
- Anonyymi
Minun kotini on sellainen, jossa minä viihdy. Ei tulisi mieleenikään haukkua toisten koteja. Ei minun niissä tarvitse viihtyä.
- Anonyymi
Samaa mieltä. En jaksaisi miestä, joka kateellisena mässöttää ja mössöttää toisten hienoista kodeista ja muotivaatteista. Mulle on yhdentekevää mistä itse kukanenkin tykkää. Ei ole tarvetta vinkua heidän kodeistaan ja kuteistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. En jaksaisi miestä, joka kateellisena mässöttää ja mössöttää toisten hienoista kodeista ja muotivaatteista. Mulle on yhdentekevää mistä itse kukanenkin tykkää. Ei ole tarvetta vinkua heidän kodeistaan ja kuteistaan.
Kateellisena? Arvasin että tämä sana tulee jossain kohtaa. Ei me emme ole kateellisia teille vaan te esitätte roolia. Ei ole kyse siitä pystyykö joku ostamaan vai ei vaan siitä HALUAAKO joku pönötellä kyseisessä asunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisena? Arvasin että tämä sana tulee jossain kohtaa. Ei me emme ole kateellisia teille vaan te esitätte roolia. Ei ole kyse siitä pystyykö joku ostamaan vai ei vaan siitä HALUAAKO joku pönötellä kyseisessä asunnossa.
Selvästi olet ja vieläpä ihan sekaisi, kun alat heti vinkua jostain teistä ja meistä. Älä sotke minua hulluihin sekoiluihisi. Minulle on yhdentekevää millaisissa asunnoissa muut asuvat. En näe tarvetta vinkua ja vonkua kenenkään muun kodista.
- Anonyymi
Mikä ongelma toi hygienia on miehelle? Tuleeko rätin heiluttamista, mieleen kun olisi palvelijana! olo? Ei ole varaa wessa harhaan. Hajut ei haittaa, likaisuus haisee! Onko mieskin likainen? Sähky ja lakanat...hyihytty. Kertisastioita, haiseva mikro...
Ihana mies, kyllä näitä naisiakin löytyy.- Anonyymi
Hygienialla ja tarpeettomalla jatkuvalla pakkomielteisellä siivoamisella ja suihkussa käymisellä on ero. Taas kuvittelet päässäsi jotain omaa visiota joka ei ole totta. Nykyajan ihmiset on sellaisia kun joku pieraisee niin kaikki menee suihkuun. Montako kertaa päivässä käytte suihkussa? Oletteko tutustunee pakko oireisen häiriöihin? Ihmisen ei kuulu jatkuvasti hinkata itseään ja ympäristöään. Jos kotisi hygieniataso on sairaala tasolla olet sairas henkisesti eikä se todista mitään vaikka tuttusi tekisi myös niin he ovat sairaita.
- Anonyymi
Oma kotini on meidän asujien näköinen. En ole sisustanut sitä muiden mieliksi tai miksikään näyttelytilaksi vaan siellä on meidän näköisiä ja meille sopivia huonekaluja ja värimaailmaa. Ja siksi viihdymme ja on aivan sama mitä muut kodistamme ajattelee.
Kotona pitää , ainakin meillä, olla jotkut sovitut säännöt vaikkapa niin, että kukaan ei jätä vaatteita lattioille lojumaan tai että laittaa asiat astianpesukoneeseen ym. aika tavalisia juttuja.
TYkkään että koti on puhdas mutta mikään himosiivooja en ole.- Anonyymi
Kuulostaa normaalilta. Paljon normaalimmalta kuin joku kuvasto sisustettu asunto muiden mieliksi näyttelykappaleeksi jossa patsastellaan merkkivaatteissa ja ajatellaan että nyt ollaan jossain toisten yläpuolella oman elämän pituisessa mainoksessa. Mitä enemmän on tarvetta pönöttää ja esitellä sekä pröystäillä sitä enemmän todennäköisesti ongelmia siellä päässä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113