Politiikka
Puolueet
Kansallinen Kokoomus
ennemmin vihervasemmistolaiseksi kuin kokoomuslaiseksi?
Anonyymi-ap
2025-07-12 12:01:57
Tynkkynen kutsui osaa kokoomuksen mepeistä ennemmin vihervasemmistolaiseksi kuin kokoomuslaiseksi. Hän mainitsi Pietikäisen nimeltä.
– Se on hauskaa. Olen edelleen yritysten hallituksissa ja olen tehnyt paljon talous- ja finanssipolitiikkaa. Minulla on paljon opiskelukavereita ja tuttavia bisneksessä, jotka ovat tässä kysymyksessä paljon radikaalimpia kuin minä, Pietikäinen täräyttää.
– Tämä on vähän sama kuin lääkäri sanoisi, että sinulla vakava sairaus, joka pitää hoitaa. Sinä vastaisit, että aah, vihervasemmistolainen tauti, en mene hoitoihin. En tiedä mikä järki tässä oli.
Eli et ole samaa mieltä kuin Tynkkynen?
– No, se oli lievästi sanottu. Saatteiden kera.
ote IS
Onko Tynkkynen oikeassa kokoomusmepeistä?
Anonyymi-ap
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tynkkynen on oikeassa: Aura Salla on ääriliberaalina niin punainen, ettei kelpaa edes vasureihin. Yrttiahon porukkaan kyllä.
- Anonyymi
lisää keskustelua
- Anonyymi
Nämä tietyt kokoomuksen naiset ovat tosiaan enemmän sitä vihervasemmistoa. Osahan näistä globalisteistahan on jo lähtenyt kävelemään puolueesta.
Näiden isät ovat voineet olla kokoomuslaisia, mutta tyttösten aate sykkii silti vasemmalle. Naiivia kokemattomuutta ja se, että ajatellaan vain tunteella eikä järjellä ja tosiasioilla (realismi puuttuu valitettavasti).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568