Sivusto. Europosters. Siellä on suomenkielistä tekstiä missä on kirjoitusvirheitä. Se on silti luotettava. Oon kumminkin hankkinut sieltä onnistuneesti yhden metallikyltin sekä yhden valokuvapaperin, jotka ovat myös toistaiseksi ainoat tilaukseni. Pienin paperikoko ilman kehystämistä on halvempaa. Postimaksuja piisaa joten niitä tuotteita on syytä hankkia kerralla enemmän.
Hakusanaksi voi laittaa ihan mitä vaan ja testata mitä sieltä löytyy, enkuksi tietty. Vaikka netissä olevissa kuvissa lukee tekstiä niin käytännön tilatussa valokuvapaperissa ei lue sitä. Yksi hankkimani kuva löytyy haulla Senegal. Sen valikoituminen ja itselleni hankkiminen taisi johtua siitä kun se oli Europostersin sähköpostiviestissä. Maisemakuvat ovat hienoimpia.
Mahtavaa! Toi
4
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hankin useita tuotteita. Kuljetuskustannukset 15 e eli se on huomioitava. Itselläni oli eräs henkilökohtainen alennus mikä alensi hintoja kymmenillä euroilla. Valokuvapapereita ja julisteita. Kehystämiseen en suostu. Sinitarralla voi liittää kuvia seinille. Sivusto on ollut luotettava kun olen aiemmin hankkinut sieltä pari tuotetta.
Suomenkielellä esiintyy kirjoitusvirheitä mutta niistä viis. Tosiaan, alennuskoodien toimivuus on luotu maksuvaiheessa niinkin kryptisiksi että kun on syöttänyt alekoodin, on painettava ENTERIÄ ja vasta sitten koodi aktivoituu Ok-laatikossa. Ap. - Anonyymi00002
Huomasin että jokaisesta siellä tehdystä ostosta saa 4 euroa tilillensä mitkä on oston jälkeen arvostellut. En tiedä vaaditaanko niissä omia kuvia vai ei. Itse julkaisin sinne kuvia. Tuo on kyllä harvinaista että sivusto palkitsee reviewsien tekemisestä ja vieläpä noin anteliaalla kädellä. Viime ostokseni oli kolmenumeroinen. Se oli ikään kuin sijoitus. Ehkä ostoista itsessään saa myös jotain lisärahaa tililleen. Tili on sivuston oma eli ei näy missään muissa järjestelmissä. Ap.
- Anonyymi00003
4 euron bonuspalkkio koskee siis tilauksia. Yhdessä tilauksessa on vähintään 1 ja enintään vaikka kuinka monta ostosta. Silti ostoksia ei kannata suorittaa omina tilauksinaan koska postimaksut ovat tuntuvat. Jos toimitusmaksuja ei olisi niin kaikki kannattaisi ostaa erikseen jolloin saisi 4 e takaisin per tuote arvostelunsa jälkeen. Keplottelu ei siis kannata taloudellisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612