Mahtavaa! Toi

Anonyymi-ap

Sivusto. Europosters. Siellä on suomenkielistä tekstiä missä on kirjoitusvirheitä. Se on silti luotettava. Oon kumminkin hankkinut sieltä onnistuneesti yhden metallikyltin sekä yhden valokuvapaperin, jotka ovat myös toistaiseksi ainoat tilaukseni. Pienin paperikoko ilman kehystämistä on halvempaa. Postimaksuja piisaa joten niitä tuotteita on syytä hankkia kerralla enemmän.

Hakusanaksi voi laittaa ihan mitä vaan ja testata mitä sieltä löytyy, enkuksi tietty. Vaikka netissä olevissa kuvissa lukee tekstiä niin käytännön tilatussa valokuvapaperissa ei lue sitä. Yksi hankkimani kuva löytyy haulla Senegal. Sen valikoituminen ja itselleni hankkiminen taisi johtua siitä kun se oli Europostersin sähköpostiviestissä. Maisemakuvat ovat hienoimpia.

4

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hankin useita tuotteita. Kuljetuskustannukset 15 e eli se on huomioitava. Itselläni oli eräs henkilökohtainen alennus mikä alensi hintoja kymmenillä euroilla. Valokuvapapereita ja julisteita. Kehystämiseen en suostu. Sinitarralla voi liittää kuvia seinille. Sivusto on ollut luotettava kun olen aiemmin hankkinut sieltä pari tuotetta.

      Suomenkielellä esiintyy kirjoitusvirheitä mutta niistä viis. Tosiaan, alennuskoodien toimivuus on luotu maksuvaiheessa niinkin kryptisiksi että kun on syöttänyt alekoodin, on painettava ENTERIÄ ja vasta sitten koodi aktivoituu Ok-laatikossa. Ap.

    • Anonyymi00002

      Huomasin että jokaisesta siellä tehdystä ostosta saa 4 euroa tilillensä mitkä on oston jälkeen arvostellut. En tiedä vaaditaanko niissä omia kuvia vai ei. Itse julkaisin sinne kuvia. Tuo on kyllä harvinaista että sivusto palkitsee reviewsien tekemisestä ja vieläpä noin anteliaalla kädellä. Viime ostokseni oli kolmenumeroinen. Se oli ikään kuin sijoitus. Ehkä ostoista itsessään saa myös jotain lisärahaa tililleen. Tili on sivuston oma eli ei näy missään muissa järjestelmissä. Ap.

      • Anonyymi00003

        4 euron bonuspalkkio koskee siis tilauksia. Yhdessä tilauksessa on vähintään 1 ja enintään vaikka kuinka monta ostosta. Silti ostoksia ei kannata suorittaa omina tilauksinaan koska postimaksut ovat tuntuvat. Jos toimitusmaksuja ei olisi niin kaikki kannattaisi ostaa erikseen jolloin saisi 4 e takaisin per tuote arvostelunsa jälkeen. Keplottelu ei siis kannata taloudellisessa mielessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe