Paltapersun kesäpäivä menee taas vassaria hokiessa

Anonyymi-ap

Ei ole ikityöttömällä fattapersulla elämässä muuta sisältöä.

19

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittääkö asuntoautossa kaljaa?
      Maha kasvaa….

• Anonyymi

• Anonyymi

Entä itse??

• Anonyymi

Mietin vain persuja päivät. Yöllä en saa unta kun mietin leikkaako Purra minun toimeentulotukeani.

• Anonyymi

Luultavasti joku lihava kaljamahainen eläkeläinen, jolla ei kunto riitä olla ulkona lämpimällä säällä.

• Anonyymi

Palstapäzcäcöccäreen päivät menee, ja ovat menneetkin jo pidemmän aikaa: persuja mollatessa.

Sairasta sadismia, tyypillistä päzcäcöccäreille&co.

Pääministeri"puolue", tässä tapauksessa vaalivilppi päzcäciccäreet, vastaa kaikista "hallituksen" tekosista.
      Siis KAIKISTA.
      Ihan turha yrittää syytellä muita niistä kusetuksistaan.

• Anonyymi

Näin se perSSuilla aina menee.

• Anonyymi

Mitä nää paltapersut on? Vähä kuin vihervassu vai?

• Anonyymi

Siitä puhe, mistä puute.

• Anonyymi

Aito-arjalainen ei voi käydä ulkona kun talvella, iho saattaa muuten muuttua liian tummaksi.

• Anonyymi

Aloittaja vassarilla hakupäällä.. Hakee miesten keskeistä saunomista ja hupaisia touhuja.. Kehottaa vielä ottamaan rautakanki mukaan kun muka pitää latoo heiniä seipäälle.

• Anonyymi

Sebuko se siellä taas fantasioi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sebuko se siellä taas fantasioi?

Afrikkalaisesta heinäseipäästä?

• Anonyymi

Suvakkivajakkivihervassari aloittaa aamun viherpiiperryksellä, huomenta!

Juon tässä juuri vehnänorasmehua ja ehkä sen jälkeen yhden laten. Sitten lähden pyöräilemään suojelualueelle ja suunnittelemaan kansalaistottelemattomuutta sekä sateenkaari mamu-perheiden jälleenyhdistämistä ja venäläisten transjärjestöjen tukemista.

Mites perussuomalaisen päivä? Venäläistä votkaa ja kaljaa aamusta iltaan?

• Anonyymi

Jauho-Riikkakin lomaltaan herännyt naputtelemaan..

• Anonyymi

Aloittaja (sekaisin oleva) puhuu omasta itsestään täällä 24/7!
      👀🤣

• Anonyymi

Menehän persu takaisin pellolle heilumaan heinähankosi kanssa.

• Anonyymi

PALTA eli persut tekee
      pian diilin IAUn kanssa.
      Hups teki jo lällällää 😉

• Anonyymi

Persut ovat ihan kaikkeen syyllisiä, myös siihen, kun ilmastoahdistuin ja lähdin elokapinan kanssa istumaan mannerheimintielle ja sain virtsatietulehduksen. Sen jälkeen kun ahdistuin putinista ja jouduin syömään masennuslääkkeitä pahaan olooni, on myös persujen syytä. Tällä hetkellä minua ahdistaa se, ettei pridejuhlat voi jatkua joka päivä vuoden ympäri. Olen menossa sukupuolenkorjausleikkaukseen ja minua ahdistaa se kun valtio ei maksa sitä minulle, tämäkin on persujen syytä. Töitä en ole ikinä tehnyt, koska työpaikoilla on liikaa persuja ja se pelottaa minua. Persut pitäisi kieltää lailla ettei ne ahdistaisi kaltaisiani normaaleja ihmisiä :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe