Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
ONKO HEINOLASSA 16-18 VUOTIASTA JONKA PILLUA JA PEHVAA VOI NUOLLA
30
154
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TUU PANEEN MUN KLITORISTA
LIISA6 - AnonyymiUUSI
OLI IHANA YÖ NUSSIESSA SUA BROIDI!!
VESA - AnonyymiUUSI
Mä oon aina halunnu vammaisen sedän pikkuista munaa, voitko laittaa sitä kuvan ku oot tunnettu siitä että laittelet kuvia munastasi.
Elsa- AnonyymiUUSI
48vRaunoRaunoRaunoitse kirjoitti:
Mä en todellakaan oo vammanen
Miksi sulla on sitte lääkärin diagnoosi että oot kehitysvammainen?
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ VOIT TULLA NYT TÄNNE RANNALLE NUOLEMAAN
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Ensin sä saatana palautat mun mopon satulan minkä sä pöllit eilen illalla! Vai millä vitulla sä luulet että mä pääsen naisiin?! Mulla on treffit ja mä voisin päästä mun poikuudesta eroon, mutta kuinka helvetissä mä vien tytön ajelulle ilman satulaa?! Kerropa se!!
t: Elias 15 v - AnonyymiUUSI
Hei RANE setä veisitkö minut uimaan ? Laura 18v
- AnonyymiUUSI
Älä mee tapaamaan sitä tyyppiä ainakaan mopolla tai polkupyörällä. Se pöllii sun satulan! Saattaa se pölliä auton penkinkin. Toi kusipää vei eilen illalla mun mopon satulan, ja nyt mä en pääse naisiin, vaikka mulla olis treffit!
t: Elias 15 v Anonyymi kirjoitti:
Älä mee tapaamaan sitä tyyppiä ainakaan mopolla tai polkupyörällä. Se pöllii sun satulan! Saattaa se pölliä auton penkinkin. Toi kusipää vei eilen illalla mun mopon satulan, ja nyt mä en pääse naisiin, vaikka mulla olis treffit!
t: Elias 15 vKYLLÄ SUSTA HUOMAA ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
- AnonyymiUUSI
Ei autoa
Mihin sitä autoa tarvitsee ? Eikö sinulla ole jakoja ? Halusin seuraa uimaan . Laura
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitä autoa tarvitsee ? Eikö sinulla ole jakoja ? Halusin seuraa uimaan . Laura
Ei jakoja tarkoitin jalkoja ? Laura
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ SUSTA HUOMAA ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
Mun mopon satula takas, perkele! Muuten mä joudun polkeen mun pikkusiskon pinkillä pyörällä naisiin ja se on ihan vitun noloo! Ja sit sä saatana pöllit varmaa siitäkin satulan.
t: Elias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei jakoja tarkoitin jalkoja ? Laura
Laura. Ranella ei oo keskijalkaa epämuodostunut kusireikä vain on 😂
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ SUSTA HUOMAA ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
JÄTÄ NE MUUMIT NYT RAUHAAN JA TULE PANEMAAN RANNALLE MUN KLITORISTA
LIISA6 - AnonyymiUUSI
Laura 18 v
Tuskin sulta saa pilluaNo ei tollanne vammanen pappa saa yhtää mitää!!
- AnonyymiUUSI
Laura 18 v
Tuskin sulta saa pilluaMUTTA MULTA SAA KLITORISTA
ANNA11
- AnonyymiUUSI
TUU RANNALLE NIIN MENNÄÄN JONNEKIN MISSÄ SAAT NUOLLA KLITORISTA
LIISA6- AnonyymiUUSI
RANEN MUUMILAAKSOSSA ON VAIN VAMMAISIA VAIPPOIHIN PUETTUJA MUUMEJA JA PIKKUMUNAMYY!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
RANEN MUUMILAAKSOSSA ON VAIN VAMMAISIA VAIPPOIHIN PUETTUJA MUUMEJA JA PIKKUMUNAMYY!!!
Mihin muumit vaippoja tarvitsee? Eihän niillä ole persereikää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin muumit vaippoja tarvitsee? Eihän niillä ole persereikää.
SEDÄN MUUMIT ON ERI MAATA JA RANE ON TEHNYT OMILLE MUUMEILLE PERSEREIÄT VEITSELLÄ!!
- AnonyymiUUSI
TÄNÄÄN TULEE PEKKOLA JA HILTUNEN KYLÄÄ JA SAAT IMEÄ MOLEMPIEN HIPPULEITA MUN LISÄKSI KUN SINUN TITIRI ON LUKITTU HÄKKIIN
VESA- AnonyymiUUSI
Tähdet ja Avaruuden päätoimittaja Marko Pekkola? En tiennytkään, että veljekset kutevat niin intelligenteissä piireissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähdet ja Avaruuden päätoimittaja Marko Pekkola? En tiennytkään, että veljekset kutevat niin intelligenteissä piireissä.
Ja kirjailija Pekka Hiltunen? Hatunnosto veljeksille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjailija Pekka Hiltunen? Hatunnosto veljeksille.
Ei kun Heinolan kovat homot Pekkola & Hiltunen.
- AnonyymiUUSI
JAHA SETÄÄ EI KIINNOSTA LITORIKSEN LIPSUTTELU NÄKÖJÄÄN VAIKNA VITUN PERÄÄN PIIPITTÄÄKI
EIJA4 - AnonyymiUUSI
SETÄ NYT RANNALLE NUOLEMAAN KLITORISTA JA NUSSIMAAN SITÄ
LIISA6 - AnonyymiUUSI
Setä ei osaa muuta kuin piipittää paskaa itsestään.
Tämänkin sunnuntain haaskaa täällä kuten kaikki edelliset jo yli 13 vuoden ajan.
Illalla vasta hiljenee viimeistään klo 23.00 kun pakkonukutus vie katkaravun tyrkyttäjän pehkuihin.
T. Aukka Tinus Padasjoelta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680