Me kaikki hävetään!

Vimpelin pesäplaolia, minä häpeen ja koko kunta häpee... me kaikki hävetään tätä peliä. Mun mumokin häpee. me hävetään teitä...
Minun mummo tuli ruotsista ja sekin häpee! me hävettään teitä! täälla vain homustekkaan ja sina kaikki
12382
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Minä häpeän myös tätä jatkuvaa paskan syöttämistä kuntalaisille!

Äänestä

Siellä on jotain -80 luvulla muodissa olleita tontti kampanjoita.
Kuka tänne rakentaa kun talosta saa 20000e jo sitä 5 vuotta myy. Eihän niin vajaa mielistä ihmistä löydy että tekee talon 450000 e. Paikallisessa pankissa kaikki varmasti odottavat kiimassa seuraavaa ovesta sisään astujaa.

Äänestä

Pieni käpykylä paljon epäjumalan palvojia.

Äänestä

Kyllä alkaa tosiaan hävettää kunnan meno.

Äänestä

Kunnan huomenlahja? kertokaa nyt Vimpeliläisille että se on kaikki teidän rahoista pois.
Sitten kunta voisi antaa myös hyvänyön suklaan joka päivä yhtiolle?

Äänestä
  • Olipa sinulta taas sekava kommentti.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Olipa sinulta taas sekava kommentti.

Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!

Mitä ihmeen huomenlahjoja kunta on lahjoittanut ja kenelle ?

Äänestä

Saisit mennä nurkkaan häpiemään tuota surkeaa kirjoitustaitoasi,ihan myötähäpeää saa tuntea.

Äänestä
  • Mite tarkoitta häpiemään, tarkoittaako häpie häpyä? taas sinne ei osa kirjoittaa.

Äänestä

Minä häpeän sitä kiertoliittymää, toivottavasti kukaan ohiajava ei sitä nää!

Äänestä

Omakotitalojen hinta kertoo kyllä paljon Vimpelin tilasta ja sitä saa kyllä hävetä. Edes surkeimmilla itäsuomen korpimailla ei asuntojen arvo ole näin pieni, 8000e alkaa olemaan jo todella paljon.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vimpelin pesäplaolia, minä häpeen ja koko kunta häpee... me kaikki hävetään tätä peliä. Mun mumokin häpee. me hävetään teitä...
Minun mummo tuli ruotsista ja sekin häpee! me hävettään teitä! täälla vain homustekkaan ja sina kaikki

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu