Vimpelin pesäplaolia, minä häpeen ja koko kunta häpee... me kaikki hävetään tätä peliä. Mun mumokin häpee. me hävetään teitä...
Minun mummo tuli ruotsista ja sekin häpee! me hävettään teitä! täälla vain homustekkaan ja sina kaikki
Me kaikki hävetään!
12
333
Vastaukset
- Anonyymi
Minä häpeän myös tätä jatkuvaa paskan syöttämistä kuntalaisille!
- Anonyymi
Siellä on jotain -80 luvulla muodissa olleita tontti kampanjoita.
Kuka tänne rakentaa kun talosta saa 20000e jo sitä 5 vuotta myy. Eihän niin vajaa mielistä ihmistä löydy että tekee talon 450000 e. Paikallisessa pankissa kaikki varmasti odottavat kiimassa seuraavaa ovesta sisään astujaa. - Anonyymi
Pieni käpykylä paljon epäjumalan palvojia.
- Anonyymi
Kyllä alkaa tosiaan hävettää kunnan meno.
- Anonyymi
Kunnan huomenlahja? kertokaa nyt Vimpeliläisille että se on kaikki teidän rahoista pois.
Sitten kunta voisi antaa myös hyvänyön suklaan joka päivä yhtiolle?- Anonyymi
Olipa sinulta taas sekava kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sinulta taas sekava kommentti.
Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!
Mitä ihmeen huomenlahjoja kunta on lahjoittanut ja kenelle ?
- Anonyymi
Saisit mennä nurkkaan häpiemään tuota surkeaa kirjoitustaitoasi,ihan myötähäpeää saa tuntea.
- Anonyymi
Mite tarkoitta häpiemään, tarkoittaako häpie häpyä? taas sinne ei osa kirjoittaa.
- Anonyymi
Minä häpeän sitä kiertoliittymää, toivottavasti kukaan ohiajava ei sitä nää!
- Anonyymi
Omakotitalojen hinta kertoo kyllä paljon Vimpelin tilasta ja sitä saa kyllä hävetä. Edes surkeimmilla itäsuomen korpimailla ei asuntojen arvo ole näin pieni, 8000e alkaa olemaan jo todella paljon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347