Vimpelin pesäplaolia, minä häpeen ja koko kunta häpee... me kaikki hävetään tätä peliä. Mun mumokin häpee. me hävetään teitä...
Minun mummo tuli ruotsista ja sekin häpee! me hävettään teitä! täälla vain homustekkaan ja sina kaikki
Me kaikki hävetään!
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
Minä häpeän myös tätä jatkuvaa paskan syöttämistä kuntalaisille!
- Anonyymi
Siellä on jotain -80 luvulla muodissa olleita tontti kampanjoita.
Kuka tänne rakentaa kun talosta saa 20000e jo sitä 5 vuotta myy. Eihän niin vajaa mielistä ihmistä löydy että tekee talon 450000 e. Paikallisessa pankissa kaikki varmasti odottavat kiimassa seuraavaa ovesta sisään astujaa. - Anonyymi
Pieni käpykylä paljon epäjumalan palvojia.
- Anonyymi
Kyllä alkaa tosiaan hävettää kunnan meno.
- Anonyymi
Kunnan huomenlahja? kertokaa nyt Vimpeliläisille että se on kaikki teidän rahoista pois.
Sitten kunta voisi antaa myös hyvänyön suklaan joka päivä yhtiolle?- Anonyymi
Olipa sinulta taas sekava kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sinulta taas sekava kommentti.
Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse sekaisin? jos kunta lahjoittelee huomenlahjoja miljoonia niin taidat olla ollut niitä ise allekirjoittamassa!
Mitä ihmeen huomenlahjoja kunta on lahjoittanut ja kenelle ?
- Anonyymi
Saisit mennä nurkkaan häpiemään tuota surkeaa kirjoitustaitoasi,ihan myötähäpeää saa tuntea.
- Anonyymi
Mite tarkoitta häpiemään, tarkoittaako häpie häpyä? taas sinne ei osa kirjoittaa.
- Anonyymi
Minä häpeän sitä kiertoliittymää, toivottavasti kukaan ohiajava ei sitä nää!
- Anonyymi
Omakotitalojen hinta kertoo kyllä paljon Vimpelin tilasta ja sitä saa kyllä hävetä. Edes surkeimmilla itäsuomen korpimailla ei asuntojen arvo ole näin pieni, 8000e alkaa olemaan jo todella paljon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275