Lehti: Poliisi keskeytti 16-vuotiaan raiskauksen Helsingissä – Äiti paikallisti tytön sijainnin
Teinityttö joutui kolme tuntia kestäneen raiskauksen uhriksi.
Onko tekijästä tietoa?
Taas lapsellinen tyttö mennyt tekijän luo
4
247
Vastaukset 4
- Anonyymi
Syystäkin lapsellinen, koska kyseessä on lain määritelmänkin mukaan lapsi.
Olihan mm. tuon tekijän nimi, ikä ja syntymämaa iltapulussa kerrottu. - Anonyymi
al-Hezari ei tietenkään maininnut nimeä, koska suojaväri...
- Anonyymi
Iltalehdessä oli nimi. Joku Afgaani, joka jo peruskouluikäisenä tuli kotoutumaan.
On kyllä todella typerä likkakin ei sen puoleen. Jotenkin tuli kyllä mieleen, että onhan tuossa voitu järjestää ansakin tuolle panomiehelle, kun äiti pystyi seuraamaan tytön puhelimen sijaintia ja tyttö oli ilmaissut huolensa äidille mennessään(vapaaehtoisesti) panomiehen kämpille, jossa oli sammuttanut puhelimensa, josta äiti huolestui ja soitti poliisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493