Tein kahteen vuokratyöfirmaan hakemukset, mutta en pääse sivustoille ennenkuin olen allekirjoittanut kaikki tietosuojatekstit, joissa annan kaikki oikeudet tietoihini näille firmoille ja sitä sen kautta tietenkin heidän kaikille työntekijöilleen ja kaikille työnantajille. En halua antaa kaikkia tietojani kaikille eteenpäin. Haluan luovuttaa tietoni vain niille työnantajille, joiden työpaikkoja olen hakemassa. Kuvittelin, että toinen firma on pienempi rekryfirma, mutta se kuuluukin johonkin isoon firmaan, jossa on useita aloja.
Tietosuojalausekkeiden pakkoallekirjoitukset vuokratyöfirmoissa
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla jotain salattavaa🤨
- Anonyymi
Ei tietenkään ole, mutta mielestäni on epäreilua, että minun pitää allekirjoittaa suostumus, jossa jo ennen työsopimuksen tekemistä minun on pidettävä kaikki tieto salassa ja olen vaitiolovelvollinen, jonka kyllä ymmärrän, mutta jos he katsovat, rikon sopimusta (en tietenkään puhu somessa työnhausta), olen velvollinen maksamaan firmalle korvausta. Pelkään tällaista, että kukaan esim. luottamusmies ei ole katsomassa työsopimustani ja minun tietojani voidaan jakaa vapaasti jokaiselle.
Vaihtoehtona on olla antamatta suostumustaan.
Joka tapauksessa henkilötietodirektiiviä on noudatettava kuitenkin.- Anonyymi00003
Haluatko nähdä enemmän kuumia kuvia? Klikkaa! https://Janet.hoty.lat/Janet#/?/?/ftia953zh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557