Tein kahteen vuokratyöfirmaan hakemukset, mutta en pääse sivustoille ennenkuin olen allekirjoittanut kaikki tietosuojatekstit, joissa annan kaikki oikeudet tietoihini näille firmoille ja sitä sen kautta tietenkin heidän kaikille työntekijöilleen ja kaikille työnantajille. En halua antaa kaikkia tietojani kaikille eteenpäin. Haluan luovuttaa tietoni vain niille työnantajille, joiden työpaikkoja olen hakemassa. Kuvittelin, että toinen firma on pienempi rekryfirma, mutta se kuuluukin johonkin isoon firmaan, jossa on useita aloja.
Tietosuojalausekkeiden pakkoallekirjoitukset vuokratyöfirmoissa
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla jotain salattavaa🤨
- Anonyymi
Ei tietenkään ole, mutta mielestäni on epäreilua, että minun pitää allekirjoittaa suostumus, jossa jo ennen työsopimuksen tekemistä minun on pidettävä kaikki tieto salassa ja olen vaitiolovelvollinen, jonka kyllä ymmärrän, mutta jos he katsovat, rikon sopimusta (en tietenkään puhu somessa työnhausta), olen velvollinen maksamaan firmalle korvausta. Pelkään tällaista, että kukaan esim. luottamusmies ei ole katsomassa työsopimustani ja minun tietojani voidaan jakaa vapaasti jokaiselle.
Vaihtoehtona on olla antamatta suostumustaan.
Joka tapauksessa henkilötietodirektiiviä on noudatettava kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864