Miten tälläinen ihmisen riisto ja hyväksikäyttö minimipalkalla ilman etuja voi olla sallittua Suomessa?
Vuokratyö todellakin on yhteiskunnan syöpä, joka pitää kitkeä heti paikalla pois!
Miten tälläinen riisto ja hyväksikäyttä voi olla sallittua?
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vuokratyö on vastaus vasemmistolle ja hyvä asia. Kerran vasemmisto kävi yritysten päälle niin yritykset ulkoistivat asian, eli alkoivat käyttämään vuokratyöläisiä. Nämä yritykset tienaavat miljoonia pelkästään siksi, että ay terrorisoi yrityksiä.
Eli jos halutaan palata takaisin vanhaan hyvään aikaan, niin ay on hävitettävä. Sen vaatimukset ja velvoitteet poistettava. Vasta sitten yritys voi palkata suoraan työntekijän tarvitsemalleen tehtävälle, sopivaksi ajaksi. Jos tekijä on huono niin se erotetaan ja otetaan toinen tilalle. Työsopimus kun on työntekijän lupaus hoitaa jokin työ johonkin hintaan (palkka).
Työpaikka ei ole kerho tai leikkikoulu tai lepopaikka.
Työn tarkoitus on saada markkinoilta rahaa, kun työn tulosta myydään. Jos sitä ei tule tarpeeksi tai jos ei ollenkaan, on selvää, että yritys ei voi sitä jatkaa. Yritys ei ole hyväntekeväisyys laitos, ei ymmärtäjä eikä sosiaalitoimisto virikkeineen.
Eli vuokratyöfirmat syövät nyt osan työntekijän palkasta ja osan yrityksen maksusta siksi, että yritys voi jatkaa matkaansa kilpailevilla markkinoilla ilman ay-sidosta.- Anonyymi
Vuokratyö on kylläkin juurikin Kokoomuksen unelma. Vältyt työnantaja velvotteilta eikä ole mitään irtisanominaikoja vaan heti voi pistää pihalle kun siltä tuntuu.
Vaikuttaa että moni oikeistolaiseksi itsensä kokeva ei ymmärrä kannattamaansa aatetta vaan syyttää vasemmistoa asioista joita oikeisto tekee koska vasemmisto on se pahis jonka vika kaikki ikävä maailmassa on.
- Anonyymi
Vuokratyö on Kokoomus sontaa kansalle.
- Anonyymi
Itse olen normaali töissä, vuokrafirmojen kautta työllistynee vajaakuntoiset yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen normaali töissä, vuokrafirmojen kautta työllistynee vajaakuntoiset yms
Vajaakuntoisena pitäisin ihmistä joka kokee ylemmyyttä muita kohtaan siksi että on töissä jossain tietyssä työsuhdemuodossa.
Kannattaa hankkia elämässä muutakin niin ei tarvitse hakea ylemmyydentunnetta epätoivon vimmalla
Miten ihmeessä minimipalkka olisi riistoa? Alakohtaiset minimipalkat hyväksytään työehtosopimuksissa.
- AnonyymiUUSI
Joillekin ihmisille kaikki työnteko on riistettäväksi antautumista ja siksi he eivät mene töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220