Miten tälläinen riisto ja hyväksikäyttä voi olla sallittua?

Anonyymi-ap

Miten tälläinen ihmisen riisto ja hyväksikäyttö minimipalkalla ilman etuja voi olla sallittua Suomessa?

Vuokratyö todellakin on yhteiskunnan syöpä, joka pitää kitkeä heti paikalla pois!

9

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuokratyö on vastaus vasemmistolle ja hyvä asia. Kerran vasemmisto kävi yritysten päälle niin yritykset ulkoistivat asian, eli alkoivat käyttämään vuokratyöläisiä. Nämä yritykset tienaavat miljoonia pelkästään siksi, että ay terrorisoi yrityksiä.
      Eli jos halutaan palata takaisin vanhaan hyvään aikaan, niin ay on hävitettävä. Sen vaatimukset ja velvoitteet poistettava. Vasta sitten yritys voi palkata suoraan työntekijän tarvitsemalleen tehtävälle, sopivaksi ajaksi. Jos tekijä on huono niin se erotetaan ja otetaan toinen tilalle. Työsopimus kun on työntekijän lupaus hoitaa jokin työ johonkin hintaan (palkka).
      Työpaikka ei ole kerho tai leikkikoulu tai lepopaikka.
      Työn tarkoitus on saada markkinoilta rahaa, kun työn tulosta myydään. Jos sitä ei tule tarpeeksi tai jos ei ollenkaan, on selvää, että yritys ei voi sitä jatkaa. Yritys ei ole hyväntekeväisyys laitos, ei ymmärtäjä eikä sosiaalitoimisto virikkeineen.
      Eli vuokratyöfirmat syövät nyt osan työntekijän palkasta ja osan yrityksen maksusta siksi, että yritys voi jatkaa matkaansa kilpailevilla markkinoilla ilman ay-sidosta.

• Anonyymi

Vuokratyö on kylläkin juurikin Kokoomuksen unelma. Vältyt työnantaja velvotteilta eikä ole mitään irtisanominaikoja vaan heti voi pistää pihalle kun siltä tuntuu.

Vaikuttaa että moni oikeistolaiseksi itsensä kokeva ei ymmärrä kannattamaansa aatetta vaan syyttää vasemmistoa asioista joita oikeisto tekee koska vasemmisto on se pahis jonka vika kaikki ikävä maailmassa on.

• Anonyymi

Vuokratyö on Kokoomus sontaa kansalle.

• Anonyymi

Itse olen normaali töissä, vuokrafirmojen kautta työllistynee vajaakuntoiset yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen normaali töissä, vuokrafirmojen kautta työllistynee vajaakuntoiset yms

Vajaakuntoisena pitäisin ihmistä joka kokee ylemmyyttä muita kohtaan siksi että on töissä jossain tietyssä työsuhdemuodossa.

Kannattaa hankkia elämässä muutakin niin ei tarvitse hakea ylemmyydentunnetta epätoivon vimmalla

• Miten ihmeessä minimipalkka olisi riistoa? Alakohtaiset minimipalkat hyväksytään työehtosopimuksissa.

• Anonyymi

Joillekin ihmisille kaikki työnteko on riistettäväksi antautumista ja siksi he eivät mene töihin

• Anonyymi kirjoitti:

Joillekin ihmisille kaikki työnteko on riistettäväksi antautumista ja siksi he eivät mene töihin

Kaikenvastustajia on aina, varsinkin jos siitä maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      133
      1961
    2. 121
      1395
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1170
    4. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      300
      1111
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1102
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1069
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1069
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      937
    9. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      94
      907
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      839
    Aihe