Ongelma on parisuhteessa vaimon aloitteellisuus seksiin. Ei tee aloitetta selvinpäin mutta hiprakassa tekee. Ollaan asiasta keskusteltu ja mikään ei muutu. Vaimo sanonut että tuntee halua mutta ei "uskalla" tehdä aloitetta ja alkoholi vie estoja ja unohtaa samalla että lapsi on kotona. Seksi on hyvää kun vaimo hiprakassa ja selvinpäin enemmänkin omasta mielestä tuntuu suoritukselta. (Pidetään mies tyytyväisenä) Tämä on alkanut nakertamaan itsetuntoa koska olen alkanut pitämään itseäni epäviehättävänä. Pidän hygieniasta huolta ja olen komea naisen huomioon ottava mies, sekä sängyssä että ulkopuolella. Varustuksessakaan ei ole vikaa. Kertokaa näkemys mistä tämä johtuu? Tuntuu siltä että ei itseäkään enää kauan jaksa kiinnostaa.
Vaimo ei tee aloitetta seksiin kuin hiprakassa
4
263
Vastaukset
- Anonyymi
Väärä ehkäisy, jonka seurauksena halut nollassa?
- Anonyymi
Kyllä se siitä ajan kanssa tokenee ja lakkaa tekemästä ehdotuksia hiprakassa.
- Anonyymi
Ei tuo ole ollenkaan harvinaista, itse asiassa luulen, että suht yleistä.
Miksi ihmeessä pitää tehdä asiasta ongelma kun se ei sitä ole. Seksi on kivaa ja sitä on ilmeisesti riittävästi. Miksi analysoida kun ei ole mitään analysoitavaa.
Siirrä nyt ajatukset asioihin, jotka teilla toimii eli myös tuo seksi. Jos vatvot ja teet kärpäsestä härkäsen saatat torpedoida koko seksielämämme. Ei olisi ensimmäinen kerta kun turhalla vääntämisellä ja kääntämisellä saadaan hyväkin asia huonoksi. - Anonyymi
Jos ei himot hyrrää riittävästi kuin humalassa?
Itse taas ei kiinnosta seksi humalassa lainkaan ja miestä kiinostaisi, mutta ei siitä mitään tule, koska alapää ei toimi niissä promillemäärissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275