Suomi on oikeistolaisempia kuin koskaan

Anonyymi-ap

51

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Ihan samalla vaivalla klikkaa pidemmänkin.

• Anonyymi

Ihanteellista olisi, jos Lähetyshiippakunta ja Sinimusta liike alkaisivat tehdä yhteistyötä, mutta se ei ole mahdollista, koska LHPK kieltäytyy ottamasta kantaa politiikkaan. Jos kuitenkin yhteistyötä syntyisi, se voisi nostattaa taas kansassa koti-uskonto-isänmaa-hengen kunniaan.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti punikki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti punikki?

Jos minä olen Punikki niin silloin sinä olet:
        SiniMustakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä olen Punikki niin silloin sinä olet:
        SiniMustakki.

Olen vaikka mitä mieluummin kuin punikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa oikeistolla on varsin vaatimaton kannatus. Tuli taas tänään esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti punikki?

Enpä ole, vaan sinimusta. Mitäs muuta sinne Venäjälle, Arkadi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mieluummin ihan mitä vain kuin perpersu tai ahne kokkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole, vaan sinimusta. Mitäs muuta sinne Venäjälle, Arkadi?

Tämä äärioikeisto hallitus tuhosi Suomen. Ja teki Suomesta jenkkien siirtokunnan, jossa Trump määrää ja Stubb hymyilee ja nyökyttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä äärioikeisto hallitus tuhosi Suomen. Ja teki Suomesta jenkkien siirtokunnan, jossa Trump määrää ja Stubb hymyilee ja nyökyttelee.

Äärioikeistohallitus toimii vain mielikuvituksessasi

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Suomessa oikeistolla on varsin vaatimaton kannatus. Tuli taas tänään esiin.

Tuoreimman puoluekannatusmittauksen mukaan
        (keskusta-)oikeistolaisilla hallituspuolueilla on yhteensä 37,8% kannatus
        ja opposition vasemmistopuolueilla SDP:llä ja vasemmistoliitolla yht. 35,2% kannatus,
        vihreiden kanssa yht. 43,2%
        ja keskusta 15,7%

Ei ne erot niin isoja ole.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoreimman puoluekannatusmittauksen mukaan
        (keskusta-)oikeistolaisilla hallituspuolueilla on yhteensä 37,8% kannatus
        ja opposition vasemmistopuolueilla SDP:llä ja vasemmistoliitolla yht. 35,2% kannatus,
        vihreiden kanssa yht. 43,2%
        ja keskusta 15,7%

Ei ne erot niin isoja ole.

Oli se, että vasemmisto on häviävä taho.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mieluummin ihan mitä vain kuin perpersu tai ahne kokkari.

Ole toki viherpunikki.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Oli se, että vasemmisto on häviävä taho.

Mihin vasemmistoa tarvitaan?

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Näin pitää ollakin.

• Anonyymi

Erinomaista!

• Anonyymi

” Vasemmalla ei ole mitään voitettavaa, vain hävittävää, joten taistelu äärivasemmistosta Sdp:n kannattaa jättää suosiolla vasemmistoliitolle ja vihreille.”

• Anonyymi

Oikeisto aatteen myötä Suomen hyvinvointivaltio kuolee. Tulee pikku Jenkkilä, jossa jokainen vastaa itsestään. Rikkaat rikastuvat, köyhät kuolevat nälkään ja tauteihin. Yhteiskunta ei huolehdi mistään eikä kenestäkään.
      Sivistymättömyys, lukutaidottomuus, rikollisuus, huumeongelmat, slummit, rasismi, köyhyys, rikollisuus yms tulevat lisääntymään .
      Mutta sitähän persut ja kokoomus haluavatkin.

• Anonyymi

Nuoriso on vielä koulun mädännyttävän aivopesun uhreja, Kun he siirtyvät työ, tai yritys maailmaan, karmea totuus alkaa paljastua. Heistä tulee turhautuneita työn suorittajia, tai konkursseilla keinottelevia verojen kiertäjiä. Ovatko oikeistolaiset varmoja pärjäämisestään, kun rikollisiin taipuneet alkavat lypsää heitä, Kovinkin kovis, löytää vielä kovemman, vahvimman oikeus on ainoa oikeus, kuten evoluutiossakin. tuoko se järkevää kehitystä mukanaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoriso on vielä koulun mädännyttävän aivopesun uhreja, Kun he siirtyvät työ, tai yritys maailmaan, karmea totuus alkaa paljastua. Heistä tulee turhautuneita työn suorittajia, tai konkursseilla keinottelevia verojen kiertäjiä. Ovatko oikeistolaiset varmoja pärjäämisestään, kun rikollisiin taipuneet alkavat lypsää heitä, Kovinkin kovis, löytää vielä kovemman, vahvimman oikeus on ainoa oikeus, kuten evoluutiossakin. tuoko se järkevää kehitystä mukanaan

nykyään on helppo paljastaa totuus ja siksi tiedolla on merkitystä ei luulolla ja uskolla

• Anonyymi

Kylläpä kokoomuslaisia + persuja = äärioikeistoa huolestuttaa SDP: n kannatus kun pitää koko ajan yrittää kirjoitella kaikkea paskaa vasemmistosta, SDP:stä ja vihreistä. Jos olisivat varmoja omasta menestyksestään seuraavissa vaaleissa, niin EI tarvitsisi valehdella ja lietsoa koko aikaa. Eli pelkäävät raukat !

• Anonyymi
        UUSI

annetaan kaikkien retardien lisääntyä velkarahalla 🤣

• Anonyymi

Tilasto, joka on oikeiston tekemä. Ja itse uskovat siihen….urpot !

• Anonyymi
        UUSI

Voi voi, eikö ole Ylen tilasto?!😆

• Anonyymi

Voi punikki reppanaa kun niin ottaa nauriiseen. Miltä tuntuu kiereskellä omissa valheissas koko ajan. Sitä se kateellisuus tekee.

• Anonyymi

Olen koko ikäni kanattanut SDP puolueen idealismia, joka on kokonaisvaltaisin konsepti järkevään hyvinvointiin. Mutta onko Vasemmisto puolue vasemmistolainen ? Sen jäsenet marssivat liput hulmuten sateenkaarien, Palestiinan , ilmaston ja räppärien puolesta ja Israelia vastaan. Vaikka sen pitäisi puolustaa köyhiä, palkansaajia lapsiperheitä jne...

• Anonyymi
        UUSI

Eihän vasemmistoaate kannustaa töihin. Koska Suomi on Euroopan vasemmistolaisin maa, talous on kuralla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän vasemmistoaate kannustaa töihin. Koska Suomi on Euroopan vasemmistolaisin maa, talous on kuralla.

Oletteko nähneet vaurasta ja menestyvää sosialismia missään? Minä en ole koskaan sellaista nähnyt. Kiina on kommunismin ja markkinatalouden sekoitus. Sitä kannattelee markkinatalous, ei kommunismi tai muu vasemmistoaate. Vasemmistoaate ei koskaan nosta taloutta tuollaiseen lentoon kuin Kiinassa on tilanne. Se on tuhon aate.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko nähneet vaurasta ja menestyvää sosialismia missään? Minä en ole koskaan sellaista nähnyt. Kiina on kommunismin ja markkinatalouden sekoitus. Sitä kannattelee markkinatalous, ei kommunismi tai muu vasemmistoaate. Vasemmistoaate ei koskaan nosta taloutta tuollaiseen lentoon kuin Kiinassa on tilanne. Se on tuhon aate.

Länsi on vaikuttanut sen maan vaurauden joka ei välttämättä mene kansan hyväksi vaan yläluokan eli eliitin sekä hirmukoneiston hyväksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinan on nostanut markkinatalous kun köpsä länsi ostaa siltä roinaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on oikeiston valta, ja kaikilla mittareilla mitattuna menee heikosti. Myös minulle tuli elintason lasku.

• UUSI
        torre3 kirjoitti:

Suomessa on oikeiston valta, ja kaikilla mittareilla mitattuna menee heikosti. Myös minulle tuli elintason lasku.

Mulle ei erikoisesti tule yhtään rahaa Suomen pankkitilille, mutta menoja otetaan.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Mulle ei erikoisesti tule yhtään rahaa Suomen pankkitilille, mutta menoja otetaan.

Mistä mahdat menosi jos tuloja ei ole?

• Anonyymi
      UUSI

Asia on prikulleen päinvastoin. Tämä maa on kulttuurimarxilainen yhteiskunta, Euroopan viimeinen sosialismin linnake.

• Anonyymi
        UUSI

Olennaista tässä on se kun kepulit ja kokkarit ovat menneet vassujen leiriin, heittäneet arvot kotiuskontoisänmaa pois aikoja sitten, niin vassuja on maassa 85 prosenttia. Laskekaa näiden yhteinen kannatus.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kommunismin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olennaista tässä on se kun kepulit ja kokkarit ovat menneet vassujen leiriin, heittäneet arvot kotiuskontoisänmaa pois aikoja sitten, niin vassuja on maassa 85 prosenttia. Laskekaa näiden yhteinen kannatus.

Ennen, joskus 80- luvulla nuo kaksi puoluetta olivat vielä oikeistolaisia isänmaallisia puolueita. Sitten alkoi alamäki joka jatkuu yhäkin. Niistä tuli kaksi uutta vasemmistolaista puoluetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen, joskus 80- luvulla nuo kaksi puoluetta olivat vielä oikeistolaisia isänmaallisia puolueita. Sitten alkoi alamäki joka jatkuu yhäkin. Niistä tuli kaksi uutta vasemmistolaista puoluetta.

Marinin hallituksessa RKP ja Kepu näyttivät todellista karvansa

• Anonyymi
      UUSI

Lenin ja Mao olivat Ilmestyksen kaksi säkkipukuista todistajaa. Niitä vastaan nousi 10 sarvinen Ravana hirviö ja tappoi heidät. He makaavat hautaamatta Suuren Babylonin kadulla kunnes heihin menee Henki ja he nousee Jaloilleen jälleen 3.5 päivän kuluttua. Ja heidät korotetaan taivaaseen.

Karhun eli Venäjän JALAT on Itä-Euroopan slaavilaiset kansat. Kun nousu takaisin jaloille tapahtuu 2025 tai 2035 tai kun 3.5 päivää on kulunut niin Neuvostoliitto saattaa syntyä uudelleen. Tuleekin lännelle ja Natolle itku käteen pitkästä ilosta.

• Anonyymi
      UUSI

oikeistolainen näkee totuuden vasemmistolainen näkee vain valheen

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin on valittu palsta tälle aiheelle, koska teidänlaiset tosiaan vihaavat Jeesusta ja hänen oppeja.

• Anonyymi
        UUSI

Ai, keidenlaiset?

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä kehitys!

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä! Nyt saa hävetä jos on komukka.

• Anonyymi
      UUSI

Kommunistit ja sosialistit kyykkyyn. 👍

• Anonyymi
        UUSI

"Anonyymi
        2025-07-17 13:44:49
        Kommunistit ja sosialistit kyykkyyn."
        ----------
        Kumpiakaan ei enää manuaalisesti ole.
        Mutta voithan toki haaveilla.

Äärioikeistolaisia sen sijaan on ja pysyvästi

• Anonyymi
      UUSI

Hieno kun Suomi kehittyy.

• Anonyymi
      UUSI

Paras uutinen vähään aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä tulee!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7239
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3430
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2413
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2362
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2256
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1829
    Aihe