Marin kertoo, että hänen näkemyksensä verojärjestelmän muuttamisesta oikeudenmukaisemmaksi ovat ennallaan, vaikka hän itse veroilla kikkaileekin.
Marin mainitsikin Ylen Ykkösaamussa helmikuussa 2023, että listaamattomien yhtiöiden osinkoverotuksessa on ongelmia. Hän toimi tuolloin pääministerinä.
– Me olemme ennen muuta peräänkuuluttaneet sitä, että tukimme verotuksessa olevia porsaanreikiä. Veroaste kokonaisuudessaan voi nousta, mutta emme aja sitä, että pieni- ja keskituloisten työn verotusta kiristettäisiin vaan verotuksen kautta tuloja haettaisiin omaisuuden verottamisesta, Marin sanoi tuolloin.
Sannan oma verokikkailu on täysin vastoin hänen periaatteitaan ja pyrkimyksiään politiikassa.
Sannan yhtiön liikevaihto on ensimmäisen puolen vuoden ajalta ollut 665 705 euroa. Liikevoittoa syntyi 386 720 euroa. Liikevoittoprosentti on siis ollut 58 prosenttia.
Osinkoa on maksettu 24 243 euroa, mikä on noin 7,5 prosenttia yhtiön nettovarallisuudesta. Se siis alittaa rajan, jonka mukaan osingoista maksetaan huojennettua veroa.
Verohuojennettua osinkoa voi maksaa enintään 8 prosenttia yhtiön nettovarallisuudesta 150 000 euroon saakka. Tällä menettelyllä veroprosentti on noin 7,5–8,0 normaalin 30–34 prosentin sijaan.
https://yle.fi/a/74-20110681
Kun kiteytetään nuo Sannan suunnittelut, niin SDP haluaa varastaa rikkaiden rahat ja itse demarijohtajat kikkailee verotuksella vastoin kaikkea sitä mitä ovat asiasta todenneet. Vaikka he itse kikkailevat veroilla, he eivät salli duunareille mitään kikkailua, he pitävät duunarien verotuksen tiukasti ennallaan ja mieluiten hiukan kiristävät sitä.
Sanna Marin puolustelee omaa verosuunnitteluaan
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demuja on aika helppoo vedättää. 🤭🤣🤣
- Anonyymi
Sanna perusti oman kiiltokuvatehtaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846