Koivulantiessä kuoppia

Anonyymi-ap

Lanata pitäisi, vaan ei vaan tapahdu.

53

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maalittajalla tunteet kuumentunu

• Anonyymi

alottaja vastasi itselleen

• Anonyymi

Lumisateen jälkeen tasaantuu, sitte joskus.

• Anonyymi

alottaja on mutkan lyhyenläntä rupinen runkkari, pusikoissa naisille möyrästäjä ammuskelija,joka haluaa vain alottaa riitelyä,on kai turhautunut ja orottaa syksy pimeitä että voi taas pelotella ohi kulkevia naisuhrejaan ei muuta

• Anonyymi

Puhutko omasta kokemuksestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko omasta kokemuksestasi?

Sanoo hän joka oli itte se..

• Anonyymi

Onhan se aika surullista, että kaikki mitä kirjoitat, kertoo vain siitä, millaista rumuutta mielessäsi on. Vaikuttaa siltä, että kirjoitat lähinnä itsellesi, jotta muistaisit kuka olet. Kukaan ei oikeastaan edes halua riidellä kanssasi, koska olet ihmisille käytännössä olematon. Jos joskus kuitenkin väsyttää elää tuon kaiken pimeyden kanssa, apua on saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se aika surullista, että kaikki mitä kirjoitat, kertoo vain siitä, millaista rumuutta mielessäsi on. Vaikuttaa siltä, että kirjoitat lähinnä itsellesi, jotta muistaisit kuka olet. Kukaan ei oikeastaan edes halua riidellä kanssasi, koska olet ihmisille käytännössä olematon. Jos joskus kuitenkin väsyttää elää tuon kaiken pimeyden kanssa, apua on saatavilla.

onko tämä sitten tuhkamunan entinen neitseesti siinny ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko tämä sitten tuhkamunan entinen neitseesti siinny ?

On vaikea sanoa, yritätkö tuolla kysymyksellä loukata vai vain kuulostaa sekavalta. Tähän mennessä on kuitenkin selvää, että olet ihmisille pelkkää taustakohinaa, jota kukaan ei ota vakavasti. Ehkä jonain päivänä ymmärrät itsekin, miksi sinua ei huomioida, ja jos käy niin, että totuus alkaa tuntua liian raskaalta, ammattiapu voi olla ainoa asia, joka enää pitää sinut kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itehähän avasit keskustelun ja yritit sälyttää sen syyttömän niskaan,tämä oli jo ties monesko kerta kun yrität tälläistä saara tahallasi riitaa aikaan,jokainen voi siitä päätellä onko tuollainen riirankylvä itse täysipäinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itehähän avasit keskustelun ja yritit sälyttää sen syyttömän niskaan,tämä oli jo ties monesko kerta kun yrität tälläistä saara tahallasi riitaa aikaan,jokainen voi siitä päätellä onko tuollainen riirankylvä itse täysipäinen

On mielenkiintoista, että käytät kaiken energiasi siihen, että yrität syyttää muita omasta levottomuudestasi. Jokainen näkee kyllä, kuka täällä riitaa kylvää ja miksi. Ehkä joskus ymmärrät, että jatkuva tarve provosoida kertoo enemmän sinun omasta tasapainottomuudestasi kuin kenenkään muun käytöksestä. Siihenkin on muuten olemassa hoitoa, jos rehellisyys itseäsi kohtaan joskus yllättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mielenkiintoista, että käytät kaiken energiasi siihen, että yrität syyttää muita omasta levottomuudestasi. Jokainen näkee kyllä, kuka täällä riitaa kylvää ja miksi. Ehkä joskus ymmärrät, että jatkuva tarve provosoida kertoo enemmän sinun omasta tasapainottomuudestasi kuin kenenkään muun käytöksestä. Siihenkin on muuten olemassa hoitoa, jos rehellisyys itseäsi kohtaan joskus yllättää.

mielenkiintoista on se että lapuan mielisairaalan joka potilashuoneen ovessa oli teikäläisen nimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielenkiintoista on se että lapuan mielisairaalan joka potilashuoneen ovessa oli teikäläisen nimi

Onhan se aika paljastavaa, että ainoa asia, mitä keksit sanoa, liittyy mielisairaalaan. Ehkä siksi, että tiedät itsekin, miten tutulta se ympäristö tuntuisi. Joskus on hyvä myöntää, että oma mieli tarvitsee enemmän apua kuin netissä räksyttäminen koskaan voi tarjota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puska runkkari teki alotuksen,yritti saara riitaa aikaan näillä alotuksillansa,käy puhumas sille kun ootta kerran tuttavia ja lähes sukua,samalla voit katsastaa sen järjenjuoksua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puska runkkari teki alotuksen,yritti saara riitaa aikaan näillä alotuksillansa,käy puhumas sille kun ootta kerran tuttavia ja lähes sukua,samalla voit katsastaa sen järjenjuoksua

Onko sinulla oikeasti muuta sanottavaa kuin nämä samat toistuvat solvaukset? Vaikuttaa siltä, että yrität epätoivoisesti löytää edes hetkeksi merkitystä olemassaolollesi. Ehkä olisi kuitenkin hyödyllisempää keskittyä siihen omaan järjenjuoksuusi, ennen kuin arvioit muiden tilaa. Apua siihenkin on tarjolla, jos koskaan uskallat katsoa peiliin rehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se aika paljastavaa, että ainoa asia, mitä keksit sanoa, liittyy mielisairaalaan. Ehkä siksi, että tiedät itsekin, miten tutulta se ympäristö tuntuisi. Joskus on hyvä myöntää, että oma mieli tarvitsee enemmän apua kuin netissä räksyttäminen koskaan voi tarjota.

aika paha

• Anonyymi

Joustoluotto auttaa vähän...
      If...

• Anonyymi

Puliveivari mene töihin tai lidliin näpistämään olutta.

• Anonyymi

Koivulantien kommarit on tottuneet näihin venäjän malliin hoidettuihin teihin. Sopivat vain Ladalla ajettaviksi.

• Anonyymi

Jos puhut alottajasta joka harrastaa tirppojen ampumista,niin olen samaa mieltä kanssasi

• Anonyymi

Kyä Koivulantiä on ollu eriomaasen hyvin hoirettu aina. Mitä ny ojia vois syventää. Ihmisillä helpossa elämässään ei oo mitähä tekemistä, nii alkaa marmatus ja mistäpä muusta ku tiästä.

• Anonyymi

Ok BB

• Anonyymi

kaippa se paalitasku lahjoittaja pitää lupauksensa, että tulee tuhansilla värkiillä taputtelemaan ne lupaamansa ojat, ja tien mitalta sorakuormia

• Anonyymi

Ihme narinaa harvinaisen selkeään aloitukseen. Kyllä se puskista ampuminen tulee sieltä päin, niin kuin kaikki täällä tästäkin näkee!

• Anonyymi

Avaas nyt vähäsen miksi tämän palvelun kautta haluatte hoitaa yksityistietänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaas nyt vähäsen miksi tämän palvelun kautta haluatte hoitaa yksityistietänne?

Kaikki joiden pitäisi jotain tehdä, ovat lopen kyllästyneet tuohon huutavaan ja haukkuvaan kylähulluun ja kiertävät koivulantien nykyään kaukaa, kiitos tuon suu vaahdossa paasavan valehtelijan. Tien käyttäjiltä alkaa vieteri olla katkeamispisteessä hänen takiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki joiden pitäisi jotain tehdä, ovat lopen kyllästyneet tuohon huutavaan ja haukkuvaan kylähulluun ja kiertävät koivulantien nykyään kaukaa, kiitos tuon suu vaahdossa paasavan valehtelijan. Tien käyttäjiltä alkaa vieteri olla katkeamispisteessä hänen takiaan.

olen kertonut vain totuuren,olet itse sen myöntänyt monta kertaa,ja kaikki kertomani voi kuka vain tarkistaa koskavain,enkä minä tätä alotustakaan tehnyt,arvaan tyylistä että se tuli mutkan puskasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen kertonut vain totuuren,olet itse sen myöntänyt monta kertaa,ja kaikki kertomani voi kuka vain tarkistaa koskavain,enkä minä tätä alotustakaan tehnyt,arvaan tyylistä että se tuli mutkan puskasta

Lopeta tuo säälittävä uhrin esittäminen. Kukaan ei usko enää sanaakaan siitä, että muka et olisi itse taas kerran tämän takana. Sinä toit aiheen tänne, niin kuin aina, ja vaikka kuinka kierteleisit ja väittäisit mitä tahansa “totuudeksi”, totuus on se, että olet vain epätoivoinen huomionhakija, joka ei kestä sitä, ettei viimeinen sana jää sinulle.

• Anonyymi

Ihanaa, vihdoinkin keskustellaan Lapuan asioista. Tätä lisää T: Tämäkö kaikki Lapualla.

• Anonyymi

Lännen vasenkätinen vahvistus taitaa lomailla äiteensä luona lapuan honkimäellä, kun tiekeskustelu sähköistyi

• Anonyymi

Satunnaisesti palstaa selailevana mietin että onko tuo Suomen ikuisiksi ajoiksi yrinpommilla asuinkelvottomaksi pommittava sama henkilö kun tiestä paasaava? Kirjoitustyyli on sama, mutta aiheet erilaisia.

• Anonyymi

Juu, sähköverkkomies myöskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, sähköverkkomies myöskin.

Ok kiitos. Miksi rakentaa verkko, jos kohta pommitetaan paskaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok kiitos. Miksi rakentaa verkko, jos kohta pommitetaan paskaksi?

Sen logiikka heittää volttia saman verran kuin päästä vippaa.

• Anonyymi

Olen kertonut vain totuuren,mitään siitä salaamatta mitään siihen lisäämättä.

kaikki kertomani voi tarkistaa kuka vain,ja näillä palstoilla asianosaiset itse ovat ne myöntäneet

• Anonyymi

Ei se kyllä lukijoista oikein siltä tunnu että kaikki olisi myönnetty..

• Anonyymi

Aika huvittavaa, että väität kertovasi totuuden, vaikka kaikki näkevät, ettei kukaan ole myöntänyt mitään sellaista kuin väität. Ei se muutu todeksi, vaikka kirjoittaisit sata kertaa samaa tekstiä eri sävyillä. Tuo on lähinnä epätoivoista ja paljastaa, ettei sinulla ole muuta keinoa kuin keksiä itse tukijasi. Kannattaisi lopettaa tämä säälittävä näytelmä ennen kuin uppoat siihen kokonaan.

• Anonyymi

räksiä saa ampua-tunnistin tuosta itseni ynm, riittääkö

• Anonyymi

Etenkin poikasia on helppo ampua, kun ne eivät vielä osaa pelätä.

• Anonyymi

Rikosten selvittäminen ei kuulu sinulle millään tavalla, se on poliisin tehtävä. Sinun roolisi on korkeintaan tehdä ilmoitus, jos siihen edes on aihetta. Olet jo pidemmän aikaa kirjoittanut jatkuvasti valheita ihmisistä, joita vihaat, ja tämä on taas yksi esimerkki siitä. Olipa aihe mikä hyvänsä, onnistut aina kääntämään keskustelun henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Kannattaisi ehkä miettiä, mitä tämä kertoo sinusta itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikosten selvittäminen ei kuulu sinulle millään tavalla, se on poliisin tehtävä. Sinun roolisi on korkeintaan tehdä ilmoitus, jos siihen edes on aihetta. Olet jo pidemmän aikaa kirjoittanut jatkuvasti valheita ihmisistä, joita vihaat, ja tämä on taas yksi esimerkki siitä. Olipa aihe mikä hyvänsä, onnistut aina kääntämään keskustelun henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Kannattaisi ehkä miettiä, mitä tämä kertoo sinusta itsestäsi.

Viimesin mestariteos?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19018063/vanhusten-kuolemat-moninkertaistuu-elenian-takia

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta aika huvittavaa satuilua sinulta,minähän vain vastaan totuuren mukaisesti teirän valheisiinne syytöksiinne ja solvauksiinne,tämä kaikki on tapahtunut mistä on kerrottu,ja sen voi jokainen itse toreta silmin ja korvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta aika huvittavaa satuilua sinulta,minähän vain vastaan totuuren mukaisesti teirän valheisiinne syytöksiinne ja solvauksiinne,tämä kaikki on tapahtunut mistä on kerrottu,ja sen voi jokainen itse toreta silmin ja korvin

Enkä minä tosiaankaan alottanut tätä keskustelua !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki kerran pitää paikkaansa ja asia on vain ilmoitusta vaille poliisille, niin miksi käyt tätä keskustelua täällä jatkuvasti? Minulla on lähinnä tunne, että sinun tarkoituksesi ei ole selvittää mitään vaan ainoastaan mustamaalata ihmisiä, niin kuin teet jokaisessa keskustelussa aiheesta riippumatta.

• Anonyymi

puutarhakone ei siirry itsekseen,se pitää ajaa tietä pitkin ynm,

• Anonyymi

Minun ruohonleikkuri menee sinne minne sen satelliitin kautta ohjaan.

• Anonyymi

Piti käsitellä koivulantien lanausta, ei koivulantien asukkaiden ihmissuhteita.

• Anonyymi

Ite olisin soittanu nimetylle tienhoitajalle ja hoitanu asian sen kautta... Kukin tyylillään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite olisin soittanu nimetylle tienhoitajalle ja hoitanu asian sen kautta... Kukin tyylillään

Kuka se edes on? En asu Koivulantiellä, mutta joudun ajamaan siitä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se edes on? En asu Koivulantiellä, mutta joudun ajamaan siitä paljon.

En tiedä.. Eikö siellä sellainen täydy olla jos yksityistiestä kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.. Eikö siellä sellainen täydy olla jos yksityistiestä kyse

Tuolla aiemmin sanottiin ettei se suostu enää hoitamaan tietä, kun on saanut niin paljon haukkuja työstään, vaikka hyvää on yrittänyt.
        En yhtään ihmettele,että on tuumannut että lanatkoon sitten vaikka itse, kun pitää itku silmässä lukea palautetta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3077
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2904
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2479
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1406
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13