Miten pitäisi suhtautua tai toimia kun sain viestin naiselta joka oli aikaisempi osuma mutta ei oltu koskaan juteltu niin laittoi viestiä ja itku hymiöitä että voisitko auttaa ja lainaa muutaman kympin että saa ruokaa ja lupasi palauttaa extraa miten te toimisitte tässä tilanteessa?
Rahan pyytäminen lainaksi seuranhaku sivustolta
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Se on nyt sitten valinnan paikka. Voit miettiä ja kuunnella joko intuitiollasi tai vehkeelläsi. So, which one is it?
- Anonyymi
No se ei kyllä tarjonnut tota lainaa vastaan minkäänlaista seksuaalista vastapalvelusta ainoasta pyysi lainaksi pienellä korolla
- Anonyymi
Ajattelin voiko tossa olla takana jotain muuta ku vaan se rahan pyytäminen lainaksi?
- Anonyymi
On varmaan kuule setämies sellaisesta kansainvälisestä romanssihuijausliigasta
- Anonyymi
Mikäli nainen on nuori, hoikka, tatuoimaton ja tautivapaa niin ensin rakastellaan (IRL), vasta sitten jaetaan rahaa. Muussa tapauksessa rokeen ja ilmoitus ylläpitoon.
- Anonyymi
Pikku raha, mutta kertoohan se naisesta jotain tietysti.
- Anonyymi
Ehkä siellä ruudun takana on lössi näitä nigerialaisia nuoria miehiä? Pakko vtuilla tälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siellä ruudun takana on lössi näitä nigerialaisia nuoria miehiä? Pakko vtuilla tälle
Naisparka pulassa you know, kyllä voi pikku summan heittää.
- Anonyymi
No kyllä pitäis nyt varoituskellot soida. Kuinkahan monelle lähettäny saman viestin jo. Kuulostaa niin perusnettihuijaukselta. Et oo edes nähny ihmistä etkä varmasti tiedä onko ees nainen vaan joku huijariporukka.
- Anonyymi
Älä vaan mene antamaan rahaa. Rahoja et tule saamaan takaisin.
Ymmärtäisin jotenkin jos nainen antaisi parista kympistä vähän piparin reunaa, niin sitten oltaisiin sujut. - Anonyymi
Uusin villitys on tämä, että nuoret naiset tarjoutuvat lähettämään rahaa vastaan alastonkuviaan tai sitten perus kusetus, jossa parin kympin lainasta luvataan pari kymppiä korkoa.
- Anonyymi
Okei aika halvalla ne myy ittensä kuitenki tilitiedoista ja rikosilmoituksen kautta saa selville että kenelle ne rahat on menny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118