Kaikki ahtautuvat asumaan viikoksi asunnon pienimpään huoneeseen. Yöksi superlonpatjat levitetään lattialle, päiväksi pinotaan nurkkaan. Ruoka valmistetaan esim Trangialla, sähköä ei saa käyttäö. Astiat tistataan käsin, samoin vaatteet, jos vaihdetaan pestään nyrllipyykkinä ja viedään ulos kuivumasn. Käyttövedet haetaan kaupasta tai taloyhtiön kasteluhanasta. Vaatekaappi tyhjennetään Portapottia varten. Suihkussa saa käydä joka kolmas päivä mutta vain kylmää vettä saa käyttää. Huoneen tuuletus täytyy pitää minimissä, että huoneeseen saadaan oikea tropiikin tuntu ja aidot hajut.
Karavaanarielämää voi harjoitella kotona
45
407
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmillä keleillä huoneen lämmityksestä huolehtii rumatikki jos akussa virtaa riittää.
- Anonyymi
Me "harjoitellaan" joka syksy kuukausi - tai kaksi. Ei ole ollut pienintäkään ongelmaa,
- Anonyymi
Rumatikillä ja Samsungilla voi pestä pyykkiä.
Palstavahti Kuopiosta neuvoo - Anonyymi
Kannoin matkakulkimeni patjat lukkarinkadun asuinluukkuuni , kyllä nyt kelpaa !!!
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Saitko kaikki ne mahtumaan hellahuoneeseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko kaikki ne mahtumaan hellahuoneeseesi?
Hyvin mutta grillin, kaikkien oluiden, lonkeroiden, viinien, makkaroiden ja säilykepurkkien sekä aurinkotuolien kanssa teki tiukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mutta grillin, kaikkien oluiden, lonkeroiden, viinien, makkaroiden ja säilykepurkkien sekä aurinkotuolien kanssa teki tiukkaa
Ja vielä lisään , lihava muijani ei meinannut mahtua ovesta sisälle, mutta sain kuitenkin sen tungettua sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä lisään , lihava muijani ei meinannut mahtua ovesta sisälle, mutta sain kuitenkin sen tungettua sisälle.
Minä kavensin huoneen oven 55 cm leveäksi ja juuri ja juuri muija saatiin mahtumaan sisään ja ulos mutta kasvuvaraa ei enää jäänyt.
- Anonyymi
Aina tankkaamisen yhteydessä vaihdan jakohihnan.
Palstavahti - Anonyymi
Älä kommentoi ! ! Älä kommentoi ! ! Avaus ja kaikki ylemmät spämmäs narsu Seeekopää Kotkan rumatikki häirikkö! ! Älä kommentoi narsu häirikölle mitään ! ! koskaan! !
- Anonyymi
Täällä Kuopiossa Puijolla on jo lumi sulanut viimeviikolla.
Palstavahti
- Anonyymi
Karavaanariloma on todellista lepoa, kun ei tarvitse tehdä mitään, ei samoja päivän rutiineja kuin kotona.
- Anonyymi
Ei tarvitse kuin tehdä ruokaa kolme kertaa päivässä, pestä astiat, pestä vaatteita, käydä ruokakaupassa, vaihtaa kaasupullo, tyhjentää vessa, täyttää vesisäiliö, tyhjentää harmaa vesi. siivota, viritellä ja purkaa lisävuoteita saada Rumatikki toimimaan ja juoda lava puolilämmintä kaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kuin tehdä ruokaa kolme kertaa päivässä, pestä astiat, pestä vaatteita, käydä ruokakaupassa, vaihtaa kaasupullo, tyhjentää vessa, täyttää vesisäiliö, tyhjentää harmaa vesi. siivota, viritellä ja purkaa lisävuoteita saada Rumatikki toimimaan ja juoda lava puolilämmintä kaljaa.
Pari kolme viikkoa karavaanielämää, niin vaimo on levon tarpeessa.
- Anonyymi
Siitä me ollaan onnellisia. Väliajat nypitää Fiattia katsasrtuskuntoon. Laittamista riittää.
- Anonyymi
Älä kommentoi ! ! Älä kommentoi narsu seeekopäää trollille mitään ! !
- Anonyymi
Ilmeisesti antennissa vikaa , kun putki irtosi katosta. Nyt ei kuva näy muualla kuin Puijon maston juurella.
Palstavahti Kuopiosta.
2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle - Anonyymi
Mistä saa narisevan caravan sängyn kotiin.
- Anonyymi
Narisevaa kotkalaista reinopatjaa voi ja saa testata sen vuokrayksiössä Turvalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narisevaa kotkalaista reinopatjaa voi ja saa testata sen vuokrayksiössä Turvalassa.
Taas tuli hyvä Palstavahdilta. Kyllä nauretaan kippurassa.
Palstavahdilla on Reinopatjasta kokemusta
Säälimme Palstavahtia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli hyvä Palstavahdilta. Kyllä nauretaan kippurassa.
Palstavahdilla on Reinopatjasta kokemusta
Säälimme PalstavahtiaKaikki kymenlaaksolaiset alan miehet käyttävät reinoreppanaa patjanaan.
- Anonyymi
Kurjuutta saa nykyisin hankittua rahalla.
- Anonyymi
Onko reinotossut suositut karavaanareilla
- Anonyymi
On , mutta sinä Palstavahti et saa niihin tossuihin Santarderin rahoitusta, niin kuin sait Elnakin reuhuusi rahoituksen. Vielä on 9 vuotta lainaa jäljellä.
- Anonyymi
En minä ole Palstavahti. Minä olen Santalahden vakioasiakas.
- Anonyymi
Anal lubea matkalle mukaan niin johan homma luistaa.
- Anonyymi
Me suositaan Kotkassa Tummelia!!
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Minulla on parhaat kokemukset Tummelista ja miellyttävät.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Sen jälkeen kun aloitin Tummelin käytön , niin rupureikäni on pysynyt oikein hyvässä kunnossa . Miulla on aina Tummelia Lukkarinkadun kerrostalo yksiöni ja matkakulkimeni jääkaapissa , viileänä se on erikoisen miellyttävää .
- Anonyymi
Nyt reino ei ymmärrä olevansa itse se reinopatja.
- Anonyymi
Ja matkustaminen käy taika matolla,miksi lentää finnairilla kun voi lentää L..:llä
- Anonyymi
Onko siinä taikamatossa rumatikkiä??
Palstavahti kysyy - Anonyymi
Entäs tuo kotona harjoittelu. Pitääkö toisen mennä ulos viheltelemään kädet taskuissa kun toinen vuorollaan portapotalla?
- Anonyymi
Ihan oman valinnan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oman valinnan mukaan.
Eli miten? Tarkenna
- Anonyymi
Voihan siihen kaapin oveen viritellä vaikka verhon. Ei se hajuja estä mutta tuo hieman yksityisyyttä. Eihän karavaanarit ole niin tarkkoja. Kusellakin käydään suoraan oviaukosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan siihen kaapin oveen viritellä vaikka verhon. Ei se hajuja estä mutta tuo hieman yksityisyyttä. Eihän karavaanarit ole niin tarkkoja. Kusellakin käydään suoraan oviaukosta.
Niin, aina saa varoa ettei kävele kenenkään oviaukon edestä sillä voi saada kultaisen suihkun.
- Anonyymi
Minulla on LMC ti 574 , teetin kusemista varten seinään aukon , kun ei siellä pääkallonpaikalla missä näitä LMC.n härveleitä suunnitellaan, ja kyhätään kasaan , ole moinen tullut mieleen. Teetin tuon toimenpiteen City karavanilla Lappeenrannassa . Homma tuli maksamaan 280. e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on LMC ti 574 , teetin kusemista varten seinään aukon , kun ei siellä pääkallonpaikalla missä näitä LMC.n härveleitä suunnitellaan, ja kyhätään kasaan , ole moinen tullut mieleen. Teetin tuon toimenpiteen City karavanilla Lappeenrannassa . Homma tuli maksamaan 280. e.
Reino on teettänyt sen mistä moni vain haaveilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reino on teettänyt sen mistä moni vain haaveilee.
Varsinainen tarkoitus seinäaukolla on kuitenkin imutus, ystävät työntävät siitä soironsa rupureikäreinon imuteltavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen tarkoitus seinäaukolla on kuitenkin imutus, ystävät työntävät siitä soironsa rupureikäreinon imuteltavaksi.
Oletko kokeillut🤣
- Anonyymi
Meneekö pakoputken kumi paikoilleen paremmin tummelin kanssa? Palstavahti varmaan tietää.
- Anonyymi
Minä poika se horasen kuset rumatikillä kusiämpäristäni aamuisin pellolle.
Komiasti lentää, on kuin paloletkulla sammuttaisi tulta .
Palstavahti Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930