Kumpiko on kivuliaampaa, alatiesynnytys vai pallille potkaiseminen.
Miehenä väitän viimeisintä ja minulla on siihen perustelukin..
Tarkistan vastaukset vuorokauden päästä ja esitän vankan perusteluni.
Puolen yön visa/kisa
13
572
Vastaukset
- Anonyymi
Noit ei ehkä voi tuolla tavalla verrata. Ehkä vertailukelpoisempaa olisi se että jos kuvittelet että sinulla olisi ollut ihan järjetön ummetus 9kk ja olisit vain paisunut ja paisunut niin että lopulta joutuisit pinnistämään ulos greipin kokoisen pökäleen niin ertä repeät ja ennen kuin se edes on ulkona alkaisi jo hunajameloonin kokoinen pullahtaa(hartioihin ja keskiruumiiseen voisi siis verrata tuota) ja sitten paketillinen nakkeja joiden päässä olisi vielä palapaistin kokoinen köntti. Tähän kivuliaaseen puserrukseen voisi mennä kokonaisuudessaan 12h! Veikkaan että palleille potkaisusta kipu loppuu aika älkiä synnytykseen verrattuna.
- Anonyymi
No ei se palstasetä aivan noin dramaattista ole, eikä sen takia tartte esim terapiaan mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se palstasetä aivan noin dramaattista ole, eikä sen takia tartte esim terapiaan mennä
Ota se ulos ja anna minun juosta metsään1
- Anonyymi
Minusta synnytyskipu on muistuttaa paljon kipua, joka tuntuu suonenvedossa. Eli lihaskramppia. En tiedä tuntuuko samalta kaikista naisista, mutta ainakin joku vertailu, jonka monet miehetkin tietävät.
Mikä sitten tuntuu samalta kuin kipu palleissa, muistuttaako se jotakin muuta kipua? - Anonyymi
Ei ole kokemusta kummastakaan. Mutta veikkaan, että volyymi vaihtelua on ihan kokijansa kipukynnyksen mukaan.
Jasu - Anonyymi
Nosto... täähän jää muun skeidan alle...
- Anonyymi
Aloittajalle: kokeile molempia.
Ratkaisutapa? Desibelit?
Vilma - Anonyymi
Mabdoton vertailtava, mutta onneksi vertailulle ei ole tarvetta. Jo siinä mennään metsään, että synnytykset ovat täysin erilaisia keskenään. Siinä missä toinen kärsii 48 tuntia helvetillisistä kivuista, saattaa toinen synnyttää parissa tunnissa kokematta vatsapuruja kummempaa kipua. Useimmiten toki synnytys on kivulias, mutta joka tapauksessa jokainen synnytys on uniikki.
Oma synnytykseni oli sen verran kivulias, että tunsin valuvani täysin toiseen ulottuvuuteen, jossa oli vain minä, lapseni ja sietämättömän raju kipu, jonka yli minun oli vain selvittävä. Se oli hurja ja raadollinen, mutta samalla upein ja kaunein koskaan kokemani asia. Kipu jäi toisarvoiseen asemaan.
Aletheias - Anonyymi
Visa/kisa oli vain hupijuttu ja perustelukin sen mukainen.
Munille potkittu ei missään vaiheessa halua enää toistaa tapahtumaa, mutta synnytyksiä tehdään usemmankin kerran jopa perätysten, joten siinä perustelu, että munille potkiminen koskee enemmän.
Case is closed!- Anonyymi
Tai sitten siihen liittyy se väkivallan kokemus, jolloin vaikka kipu unohtuu ja loppuu aikanaan, henkinen kipu jää. . Eihän kaikki naisetkaan halua enää yhtään lasta ekan synnytyskokemuksen myötä. Kyllä se jotkut traumatisoi sekin.
Jasu
No ku en ole halunnut omia lapsia ja jo ajatuskin raskaudesta lähinnä ällöttää..
Eikä sattuneesta syystä ole niitä pallejakaan, nii en voi silleen just näitä kahta vertailla,
Mut pikkulikkana, jotain noin kymmenen vanhana kiipesin mun koulupöydälle jotain ylimmiltä seinähyllyiltä hakemaan, ja jostain syystä jalka lipesi niin että tipahdin jalkoväli edellä pöydän kulman päälle, niin voin sanoa että kyllä se ilmat pukkas keuhkoista pihalle ja kipu oli jäätävää enkä pystyny ku kippuroimaan kivuissa hetken aikaa.
Että vaikka naisilla ja tytöillä ei niitä kopeksia olekkaan, niin yhtä herkkä se on iskuille se alue.- Anonyymi
Taas täällä kalastellaan näitä graafisia kuvauksia. Ei, vaan kirjoittellaan niitä itse naista esittäen aivan päin männikköä
- Anonyymi
Eihän kukaan pelkästä synnyttämisen ilosta synnytä. Kerro minulle mitä sinulle jää siitä, että joku potkaisee sinua palleille. Synnytyksestä sentään yleensä on lopputuloksena lapsi ja se lopputulos on se syy miksi se synnytys yleensä kestetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391560- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437