Oletteko ikinä ajatelleet sellaista

Anonyymi-ap

että lähes jokainen mies jonka kanssa juttelette haluaisi päästä jalkojenne väliin?
Vaikka juttelisitte miten tavallisista asioista tahansa miehen aivoissa takana on siellä että haluaisin naida tätä naista ja samalla ihailee vartaloanne ja yrittää katsella niin että saa kuvan siitä millaista se olisi. Ennen kuin huudatte että se on seksististä tai naisen esineellistämistä tms sanon että se on normaalia. Eli miehessä ei ole mitään vikaa vaan hän on silloin juuri sellainen kuin pitääkin olla.

Eli ne ystävänne miespuolisetkin on ajatelleet naimistanne useinkin ja sitä miten se olisi mahdollista ja toteutuuko se. Jopa jonkun serkut on ajatelleet sitä.

35

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, tämä tuli aika shokkina mulle nuorena. Mulla oli nuorempana paljon miespuolisia kavereita, samat harrastukset jne. Osa oli kaverina vuosia ja sitten yhtäkkiä täräytetään jotain ihan törkeää fantasia-seksi-juttuja. Siinä sitten änkytän että ei mulla ole ollut mielessäkään että sä ajattelet noin minusta. Vaikea on jatkaa enää kaveruutta. Sellainen pettymys, kun itse välitti toisesta oikeasti ystävänä. Miksi pilata sitä tuollaisella, olisi pitänyt itsellään tämän tiedon. Ehkä kokivat ettei ole mitään menetettävää :( Nyt olen naimisissa ja ei oo yhtään miespuolista kaveria. Töissä toki, mutta pidän loitommalla. Jännästi viimeisetkin mieskaverit katosivat sillä hetkellä kun vaihdoin sukunimeni :P Nyt tiedän enemmän ja luulen että aloittaja puhuu totta.

• Anonyymi

Aloittaja on pääosin oikeassa, paitsi siinä ettei jokaiselle reiälle mies ole menossa vaikka asiaa luonnostaan arvioikin.

Mutta sitä se biologia on ja sen pöyristelyn sijaan naisten täytyisi yleisemminkin tajuta, että juuri tuo asia miehissä luo naisen arvon ja kauneuden. Jos miehiä ei olisi, niin millä ulkoisella mittarilla noita asioita sitten muka mitattaisiin?

Tiikerille naiset on kuitenkin vain ruokaa.

Hevoselle hoitajia.

jne.

• Anonyymi

Se on joillekkin aikuisillekkin naisille vieläkin shokki. He eivät ilmeisesti koskaan ole tajunneet asiaa tai ajatelleet että on olemassa ns perverssejä miehiä ja sitten tavallisia jotka haluaa seksiä kun nainen kertoo että on koulutettu ja osaa kieliä. Jokainen heteromies on se perverssi ja haluaa nähdä koskea pussata tehdä kaikkea naisen vartalolle mieltymyksiensä mukaan. Osalla siihen kuuluu sellaisia osia joita ei ehkä kaikille kuulu esim jalat. Miettikää itseänne miehenä kulkemassa kaupungilla kesällä ja seksikkäitä vartaloita vähän puettuja kulkee ohi joka puolelta ja ne saa teidät haluamaan seksiä mutta ette saa sanoa mitään ette kommentoida koskea tai tehdä elettäkään siihen suuntaan. Miettikää jos olette yksinäisiä eikä teillä ole ketään ja ehkä kovassa puutteessa vaikka aviossa koska teille ei anneta. Se teidän vilvoittelu vähissä vaatteissa on meille seksikkyyttä.

Kyllä mies voi silti olla kaverikin mutta aina siellä on se ajatus taustalla. Osa pitää sen paremmin piilossa. Olen töissä sanonutkin muutamalle miehelle että mitä jos tuo jonka kanssa olet ruokatauot ja autat joka hommassa ja sanot sitä kaveruudeksi olisikin mies niin väitän että yhtäkkiä ette söisikään enää yhdessä ja tuskin olisit puolustelemassa ja tekemässä tikusta asiaa. Itsellänikin on naispuolisia kavereita töissä ja sanotaan että oikeissa olosuhteissa joidenkin kanssa tapahtuisi kaikenlaista mutta en aio itse edistää asiaa millään tavalla ja oikeasti yritän olla mahdollisimman kaverillinen. En myöskään kutsu heitä itse syömään tms vaan yleensä he tekevät sen itse pyytävät minua teelle lounaalle tms lähes kaikki näistä on varattuja. Olen sanonut että en riko rajoja ja että kunnioitan suhdettanne. Ehkä siksi olenkin kiinnostava kun osaan vetää rajat enkä roiku näissäkään. Uskon että osalla heistä kutittaa ajatus myös siitä että tekisimme jotain muuta se luo omaa jännitystä.

Mä olen myös muiden naisten kohdalla silti se mies joka ei roikukkaan heissä ja tee väkisin jostain olemattomasta asiaa tai esitä jotain sirkustemppuja huuda ja mölise kilpaillen toisten miesten kanssa huomiosta. Olen se kaveri joka taaempana syö ja katselee päätään puristellen touhua ja naureskellen miten halvalla myyvät itseään. Tiedättekö mitä? Se on kiinnostavaa naisten miehestä että kuka tuo on jota ei niin vaan saakkaan.

• Anonyymi

Sitten on hän joko gay tai päästään viallinen

• Anonyymi

Minä aina hahmotan jokaisen nuoren, hoikan kaunottaren paljaaksi ja jopa reittimme hetekalle, käyttämällä visualisointitekniikkaa. En alkuunkaan jokaista naista.

• Anonyymi

No kyllä ne naisetkin lopulta kuitenkin tunkee vaikka väkisin selälleen jonkun miehen alle, mutta eri syistä.

Joten pitäisijö niitä syitä sitten paheksua tai miesten alkaa ihan ääneen ihmetellä?

• Anonyymi

Ehkä jonkun julkkiksen alle ja se koskee osaa vaikka kyllä ihan tavallisetkin miehet jos ovat komeita ja hyväkäytöksisiä saavat huomiota ja on minunkin kimppuuni suorastaan hyökätty.

Itse en taas osaa pitää ns julkkiksia minään muuna kuin tavallisina ihmisinä. En tajua hypetystä porailua ulinaa ja heidän perässään juoksemista jos joku on tehnyt hyvän biisin tai elokuvan.

• Anonyymi

Hyvin pitkälti totta. Ihan turha sanoa, että vain kavereita.

• Anonyymi

En tiedä teistä, mut itse ajattelen enempi asia pohjalta asioita aluksi, jos nainen osoittaa kiinnostusta sanoin, teoin ym. voi tilanne muuttua muuksi? En tiedä mistä johtuu, ehkä siitä, että on kohdannut huonojakin naisia?

Korvien välissä on hyvä olla muutakin kuin sahajauhoja? Muuten ei itsellä tuntemukset lämpene naiseen? Fiksu nainen, jonka kanssa helppoa ja hyvä keskustella asioista lämmittää mieltä. Kiinnostus herää, jos tuntemukset yhdistää eikä eristä.

• Anonyymi

Ihan niin kilahtanut en ole, että tuollaista kuvittelisin, vaikka toki melko omahyväinen ja itseäni täynnä olenkin. 😁

• Anonyymi

Jolloin tavalla pitää olla seksiriipuvainen jos jokaisen kanssa noin ajatellee.

• Anonyymi

Jokaisen joka kiinnostaa ja niiden kohdalla jotka ei kiinnosta mietitään miksi ei kiinnosta. Yleensä syy on runsas ylipaino

• Anonyymi

Pääasia että löysit jonkun naisvihamielisen ja utopistisen näkökulman tämän palstaäijän provosta samalla kun täällä ”kaipailet” vai mitä vttua teetkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että löysit jonkun naisvihamielisen ja utopistisen näkökulman tämän palstaäijän provosta samalla kun täällä ”kaipailet” vai mitä vttua teetkään

Naisvihamielisen? Kerron vaan totuuden ettei se unohtuisi tai jäisi kertomatta.

• Anonyymi

Nooh, minä tunnenkin vain fiksuja miehiä, joten teen johtopäätökset heidän mukaansa.

AP:n tuttavapiitin kuuluu kuvailun mukaan aivan toisenlaisia miehiä; miehiä, joillta tosiaan on vain se yksi asia mielessä. Tästähän isoäidit varoittivat tyttärieään joskus 100 vuotta sitten. Näitä dinosaurusmiehiä siis yhä edelleen on...jossain.

• Anonyymi

Nämä ns fiksut miehet joita kuvailet on ihan samanlaisia miehiä mutta pitävät asian piilossa ehkä paremmin. Ei ole olemassa minkään muunlaisia heteromiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ns fiksut miehet joita kuvailet on ihan samanlaisia miehiä mutta pitävät asian piilossa ehkä paremmin. Ei ole olemassa minkään muunlaisia heteromiehiä.

Näin se on minunkin mielestäni. Asian ovat paljastaneen vasta siinä tilanteessa kun kokevat ettei ole mitään menetettävää TAI haluavat tietää olisiko mahdollisuus. Ehkä ajattelevat että saaminen olisi sen arvoista että ystävyys menetetään. Niin, yhden kanssa jäinkin kaveriksi haluistaan huolimatta, koska hän oli oikeasti kiva ja asui monen sadan km:n päässä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten nämä kuvailemasi miehet omaa erittäin matalan testotason. En tiedä mistä klinikalta olet heidät löytänyt. Sekään ei ole miehen normaali olotila. Normaalisti terveellä miehellä esim seisoo kalu useita kertoja päivässä ja hänelle on seksi mielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se on minunkin mielestäni. Asian ovat paljastaneen vasta siinä tilanteessa kun kokevat ettei ole mitään menetettävää TAI haluavat tietää olisiko mahdollisuus. Ehkä ajattelevat että saaminen olisi sen arvoista että ystävyys menetetään. Niin, yhden kanssa jäinkin kaveriksi haluistaan huolimatta, koska hän oli oikeasti kiva ja asui monen sadan km:n päässä :D

Ystävyys ja peuhaaminen eivät ollenkaan aina ole toisensa poissulkevia, ytävyys vain ja syvenee ja rikastuu kun peuhaamaan ryhdytään leikkisästi eikä kännissä.

• Anonyymi
        Activelover kirjoitti:

Ystävyys ja peuhaaminen eivät ollenkaan aina ole toisensa poissulkevia, ytävyys vain ja syvenee ja rikastuu kun peuhaamaan ryhdytään leikkisästi eikä kännissä.

Niin no, minä en käytä alkoholia ollenkaan.. joten kännissä peuhaamiset ei onnistu mun ollenkaan. Kuvottaa ajatuskin, viinasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koomista miten jotkut kuvittelevat tietävänsä jopa sen mitä toiset ihmiset ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koomista miten jotkut kuvittelevat tietävänsä jopa sen mitä toiset ihmiset ajattelevat.

Koomista että joku luulee että biologia ei heidän kohdallaan toimi että olisi jotenkin vaikeaa tietää mitä mies ajattelee mielestään kauniin naisen nähdessään. Jos mies ei ajattele seksiä tai katso mielestään kaunista naista väittäisin että hänessä on jotain vialla. Testoarvot voisi ainakin mitata ensimmäisenä. Tällaiset kommentoijat unohtaa sen mitä varten mies on olemassa. Mies on olemassa siittääkseen naisia että elämä jatkuisi perustehtävä. Nainen on tästä syystä heteromiehen mielestä kiinnostava ja hän haluaa sitä tehdä. Se on yksi perus asioista vaikka yrittäisit sitä peitellä jollain muulla niin näin se on eikä ajatuksia ole vaikea arvata ellet sitten ole jotenkin sairas impotentti tms. Veikkaan että impotentilläkin tulee mieleen mutta ei vaan pelit toimi. Testovajeisella ei varmaan ole haluja ja hän onkin sairas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koomista että joku luulee että biologia ei heidän kohdallaan toimi että olisi jotenkin vaikeaa tietää mitä mies ajattelee mielestään kauniin naisen nähdessään. Jos mies ei ajattele seksiä tai katso mielestään kaunista naista väittäisin että hänessä on jotain vialla. Testoarvot voisi ainakin mitata ensimmäisenä. Tällaiset kommentoijat unohtaa sen mitä varten mies on olemassa. Mies on olemassa siittääkseen naisia että elämä jatkuisi perustehtävä. Nainen on tästä syystä heteromiehen mielestä kiinnostava ja hän haluaa sitä tehdä. Se on yksi perus asioista vaikka yrittäisit sitä peitellä jollain muulla niin näin se on eikä ajatuksia ole vaikea arvata ellet sitten ole jotenkin sairas impotentti tms. Veikkaan että impotentilläkin tulee mieleen mutta ei vaan pelit toimi. Testovajeisella ei varmaan ole haluja ja hän onkin sairas.

Koomista, että edes kuvittelet biologian menevän noin. Kaikella sitä tietenkin voi yrittää asioita itselleen selittää. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sinulla on tuollainen ongelma, ei tarkoita, että kaikilla muillakin olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten nämä kuvailemasi miehet omaa erittäin matalan testotason. En tiedä mistä klinikalta olet heidät löytänyt. Sekään ei ole miehen normaali olotila. Normaalisti terveellä miehellä esim seisoo kalu useita kertoja päivässä ja hänelle on seksi mielessä.

Salli mun nauraa!

Korkea testo yleensä tekee miehestä aggressiivinen ja impulsiivisen ja usein sitä kautta myös täysin tollon,esimerkkinä vaikka Tony Halme

• Anonyymi

Mitä muuta se voisi olla vailla pään sisään pääsemistäkö?

• Anonyymi

Oletteko miehet koskaan ajatelleet sellaista, että tuo näkyy teistä päällepäin ja kauas?

Ei toisaalta tarvitse kuin vilkaista esim. Tasa-arvo- tai Rikoslakia niin ehkä tajuaa, että yleisesti naisten lisäksi lainsäätäjät ovat hyvin havainneet ko. toiminnan. Seksuaalinen häirintä ja ahdistelu voi määritelmän mukaan olla myös sanatonta, kuten sopimatonta katselemista.

Eli vaikka liskoaivosi kehottavat riisumaan naista katseellasi, rangaistuksen (kuten työpaikan menettämisen) uhalla ei kannata. Käytä aivosi kehittyneempiä osia.

• Anonyymi

Ja jottei totuus unohtuisi.

"Tietyt kansalaisuudet ovat tilastoissa yliedustettuina siihen nähden, kuinka paljon heitä Suomessa on."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011024046.html

Pannaanko näiden tekoset valkoihoisten, lihaa syövien ja autolla ajavien heteromiesten piikkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jottei totuus unohtuisi.

"Tietyt kansalaisuudet ovat tilastoissa yliedustettuina siihen nähden, kuinka paljon heitä Suomessa on."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011024046.html

Pannaanko näiden tekoset valkoihoisten, lihaa syövien ja autolla ajavien heteromiesten piikkiin?

Katson mieheksi lähinnä kaikki Homo sapiens lajin edustajat, jotka tuottavat siittiöitä, ja joilla on näiden tuotantoon, varastointiin ja kuljettamiseen tarvittavat primaariset ja sekundaariset sukupuolielimet. Olen hieman vanhanaikainen.

Sukupuolen määritteleminen on nykyään monimutkaista, ja ilmeisesti jopa mielipidekysymys.

Jos siis katsot, että valkoihoinen, lihaa syövä ja autolla ajava heteromies ei tosiasiassa ole mies, niin en rupea väittämään vastaan.

• Anonyymi

Aika halventavaa. Liskoaivosi? Ihan vaan tavallisen heteromiehen aivoista tässä puhutaan. Naiset yrittää tehdä siitä jotenkin väärää tms.

• Anonyymi

Varmasti näkyy enkä edes yritä peittää sitä. Katson kaunista naista ja ihailen ja sitä ei voi kukaan estää tai kieltää. Sopimaton katselu? Varmaan jonkun naisen tekemä laki. Kuulostaa naisen logiikalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti näkyy enkä edes yritä peittää sitä. Katson kaunista naista ja ihailen ja sitä ei voi kukaan estää tai kieltää. Sopimaton katselu? Varmaan jonkun naisen tekemä laki. Kuulostaa naisen logiikalta.

Niin se on vähän kuin mehiläinen saisi mennä johonkin kukkaan mutta toisen kukan katselu olisi sopimatonta tai menisitte potkimaan metsän eläimiä tuonne kiima aikana että älä koske. Ihmisen kiima on ympäri vuoden. Jos kaunis nainen menee vaikka ulkona ohi saan katsoa häntä ihan niin kauan kuin haluan ja mikään laki ei sitä pysty estämään. Jos haluatte että puolalastonta vartaloanne ei katsota himoiten pukekaa vaatteet päälle koska mitään muuta vaihtoehtoa siinä ei ole. Te olette silmänruokaa ja alkukantaisten himojen kohde halusitte tai ette. Ajatelkaa itseänne nälkäisenä ja että herkkuruoka annoksianne menisi ohi jatkuvasti. Pystyisittekö olemaan niin että ei minulla ei ole nälkä ja nämä annoksen ei mitenkään houkuttele enkä halua syödä näitä. Yhtä mahdottomasta tehtävästä on kyse miehellä että kaunis nainen menee ohi ja sinä et saisi häntä haluta. Se ei ole valinta se on luonnonvoima. Olen samaa mieltä että koskeminen ja ruma ehdottelu epäkunnioitus yms on kielletty mutta lähestyminen ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso vain. Minua ei ainakaan haittaa lainkaan jos kaltaisesi poistuvat kaduilta ja työpaikoilta. Saisi vihdoin olla rauhassa.

• Anonyymi

Arkisissa vuorovaikutustilanteissa näkisin miehenä, että jaamme naiset ulkonäön, kilojen, statuksen, iän, sukulaisuuden, älyn, jne. osalta "pantaviin" ja "ei pantaviin" naisiin. Jälkimmäisen ryhmän kanssa jutut voivat olla roisejakin, mutta mies tietää, ettei mitään tule koskaan tapahtumaan. Ensin mainittu ryhmä on se seksi-, ja puolisonhaku mielessä kiinnostava. Sen kohdalla mies muuttuu haluavaksi, ritarilliseksi, koettaa olla kiinnostava, jne.

• Anonyymi

Varmaan pitää paikkansa. Ruma nainen saa miehen kohtelua sanoi eräs viisas mutta jos on vähänkin paremman näköinen yhtäkkiä siinä pörrääkin miestä tekemässä tikusta asiaa muka kaverillisessa mielessä vaikka ainakin kaikki miehet näkevät ja tietävät miten asiat on todellisuudessa että miksi siinä ollaan. Kauniin naisen huomio hivelee itseluottamusta. Moni myös sekoittaa naisen ystävällisyyden siihen että häneltä saisi jotain muutakin sekin sekoittaa asioita. Kauniille naiselle kaikki järjestyy ja ovet on auki. Kaunis nainen saa ihan eri mahdollisuudet monessa paikassa ja osa heistä on vielä niin naiiveja että luulevat näiden miesten olevan vaan mukavia kaikille eivätkä ymmärrä että hänen ympärillään hänen takiaan pyörii teatteri esitys

Täytyy sanoa että itse varsinkin näin vuosikymmeniä eläneenä en jaksa teatteria mutta kovasti edelleen kaunis nainen vetoaa ja haluan naista ja onneksi on naisia jotka tajuavat sen eivätkä ota sitä pahalla vaan antautuvat ja nauttivat katseesta kosketuksesta pussauksesta nuolemisesta siitä että ovat ihania naisia joita me miehet halutaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13