Tänään 17.7.2025 SJK:lla on Europelien toinen osaottelu Färsaarilla, ottelun näkee maksullisena myös netissä, suomenkielisellä selostuksella!
SJK:lla Europeli Färsaarilla
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
Suksi nyt kuuseen spämmäämästä näitä SJK-viestejä. Yksi ketju samalle aiheelle riittää, ei tarvitse joka päivä aloittaa uutta ja nostella lisäksi vanhoja.
- Anonyymi
Ottelu alkaa klo 19
- Anonyymi
Toivottavasti SJK:lle napsahtaa voitto.
- Anonyymi
Voittehan te ruudun avata jo klo 19, mutta itse peli alkaa vasta 21.45.
Yhtä huuhaata nämä SJK-viestit täällä, maksetaanko tuosta palkkaa? - Anonyymi
Joku fanattinen kloppi sielä tekee mediamainontaa, joka ei näy kuin promillelle koko maailman väestöstä. 👎😒
- Anonyymi
Talkoovoimin tuota onkin hyvä hoitaa ihan oma-aloitteisesti, kun ei SJK:lla ole varaa maksaa ammatti-ihmisille palkkaa. Tämä tapaus käy varmaan kerjäämässä Raipelta Vekselissä ilmaista kaljaa, kun on niin ahkeroinut täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082