Ihastuminen

Anonyymi-ap

Tuli sellainen mieleen,että huomaako/vaistooako toinen jos on häneen ihastunut?

13

2023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu ihan käyttäytymisestä. Intuitiiviset ihmiset huomaavat helpommin.

• Anonyymi

Voiko jo katseesta jotain aavistaa jos ei ole mitään muuta ?

• Anonyymi

Voi aavistaa ainakin kiinnostuksen, mutta ei mitään 100 % varmuutta.
        Enemmänkin se kaikki yhteensä ihastuneessa, jos paljon toisen kanssa tekemisissä. Miten käyttäytyy, puhuu jne. Muiden seurassa ja kohteen seurassa.

• Anonyymi

Aika hyvin siitä muuttuvasta äänen sävystä huomaa. Ainakin miehillä.

• Anonyymi

Varmuutta ei taida saada kuin kertomalla. Itsellä tilanne jossa olen vaihtanut todella (ainakin minulle) merkityksellisiä katseita erään neidin kanssa. Jopa hänen aloitteesta ja olen aivan myyty.

Muuttujista johtuen en vain itse voi ottaa mitään selkeää askelta itse ja se hajottaa.

• Anonyymi

Eihän semmosta uskalla kysyä, varsinkin kun molemmat varattuja.

Saako kysyä mikä sulla on se syy ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän semmosta uskalla kysyä, varsinkin kun molemmat varattuja.

Saako kysyä mikä sulla on se syy ?

Se kyllä mutkistaa. Roolit töissä on minun este.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kyllä mutkistaa. Roolit töissä on minun este.

Kuulostaa tutulta. Itse ihastunut esimieheen mutta tosiaan mitään ei voi tehdä muuta kuin katsella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Itse ihastunut esimieheen mutta tosiaan mitään ei voi tehdä muuta kuin katsella...

Jaksamisia sinulle. Itse joudun (saan) olla hänen kanssa tekemisissä lähes päivittäin. On valtavan kuluttavaa, koska mieliala saattaa vaihtua päivän sisällä nollasta sataan, tai toisin päin. En kyllä edes tiedä tietääkö hän minun olevan nykyään vapaa.

• Anonyymi

Olen myös vahvasti ihastunut esihenkilööni (mies).
      Asetelma hankala. Töissä ei voi kiinnostusta ilmaista, toivon että törmätään vapaa-ajalla tai tehtäisiin tikusta asiaa ja mentäisiin vaikka duunien jälkeen syömään / drinksulle johonkin työympäristön ulkopuolella, vaikka sitten sillä verukkeella että keskusteltaisiin jostain työasiasta... Antaisi paremmat puitteet osoittaa kiinnostusta kuin duunipaikka.

• Anonyymi

Oletteko molemmat vapaita, mikäli näin on niin mikä tuon sen estää?

Itselläni tilanne toinen. Sitä on miettiny näin varattuna että mikä johti tähän tilanteeseen. Ihastumiselle ei näy loppua ja kun lomakin oli niin ajattelin,että se loppuu kun toista ei näe.

No palasin lomalta ja näin hänet,näytti entistä paremmalta vain ja tää vaan jatkuu

• Anonyymi

No onpa kinkkisen oloinen tilanne palstaäijä. Kelaa toisinpäin asiaa esim saunakutsuja esittävä esimies, sanomista voisi tulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko molemmat vapaita, mikäli näin on niin mikä tuon sen estää?

Itselläni tilanne toinen. Sitä on miettiny näin varattuna että mikä johti tähän tilanteeseen. Ihastumiselle ei näy loppua ja kun lomakin oli niin ajattelin,että se loppuu kun toista ei näe.

No palasin lomalta ja näin hänet,näytti entistä paremmalta vain ja tää vaan jatkuu

Olemme vapaita, tietääkseni, mutta esihenkilön ja alaisen suhde aiheuttaa epäilyn suosimisesta ja esim. ei ok että esihlö tällöin hyväksyisi toisen matkalaskuja, lomia jne. Eli jos tuohon tilanteeseen päädyttäisiin pitäisi tehdä järjestelyjä, tai sitten yrittää pitää asia todella salassa.
        Ja jos toinen ei olisikaan kiinnostunut, työpaikalla kiinnostuksen osoittaminen hyvin helposti aiheuttaa esim. sen että toinen kokeekin käytöksen asiattomaksi ja pahimmassa tapauksessa tekee asiasta ilmoituksen. Siksi pyrkisin tunnustelelmaan asiaa työpaikan ulkopuolella rennommassa ilmapiirissä.
        Omassa tilanteessani esim. pyyntö lähteä päivän päätteeksi syömään tms. olisi työtehtäviemme ja senkin suhteen minkä verran muutenkin tunnemme toisiamme jo ihmisinä ihan luontevaa. Ei tässä mistään saunakutsuista puhuttu mutta hyvin voisimme käydä vaikka kaveripohjalta jossakin yhdessä, ja tilanne voisi siitä sitten edistyä jos olisi edistyäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      82
      7234
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6543
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6343
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4142
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2522
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2429
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2228
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1542
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1250
    Aihe