Tuli sellainen mieleen,että huomaako/vaistooako toinen jos on häneen ihastunut?
Ihastuminen
13
1478
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan käyttäytymisestä. Intuitiiviset ihmiset huomaavat helpommin.
- Anonyymi
Voiko jo katseesta jotain aavistaa jos ei ole mitään muuta ?
- Anonyymi
Voi aavistaa ainakin kiinnostuksen, mutta ei mitään 100 % varmuutta.
Enemmänkin se kaikki yhteensä ihastuneessa, jos paljon toisen kanssa tekemisissä. Miten käyttäytyy, puhuu jne. Muiden seurassa ja kohteen seurassa.
- Anonyymi
Aika hyvin siitä muuttuvasta äänen sävystä huomaa. Ainakin miehillä.
- Anonyymi
Varmuutta ei taida saada kuin kertomalla. Itsellä tilanne jossa olen vaihtanut todella (ainakin minulle) merkityksellisiä katseita erään neidin kanssa. Jopa hänen aloitteesta ja olen aivan myyty.
Muuttujista johtuen en vain itse voi ottaa mitään selkeää askelta itse ja se hajottaa.- Anonyymi
Eihän semmosta uskalla kysyä, varsinkin kun molemmat varattuja.
Saako kysyä mikä sulla on se syy ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän semmosta uskalla kysyä, varsinkin kun molemmat varattuja.
Saako kysyä mikä sulla on se syy ?Se kyllä mutkistaa. Roolit töissä on minun este.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä mutkistaa. Roolit töissä on minun este.
Kuulostaa tutulta. Itse ihastunut esimieheen mutta tosiaan mitään ei voi tehdä muuta kuin katsella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Itse ihastunut esimieheen mutta tosiaan mitään ei voi tehdä muuta kuin katsella...
Jaksamisia sinulle. Itse joudun (saan) olla hänen kanssa tekemisissä lähes päivittäin. On valtavan kuluttavaa, koska mieliala saattaa vaihtua päivän sisällä nollasta sataan, tai toisin päin. En kyllä edes tiedä tietääkö hän minun olevan nykyään vapaa.
- Anonyymi
Olen myös vahvasti ihastunut esihenkilööni (mies).
Asetelma hankala. Töissä ei voi kiinnostusta ilmaista, toivon että törmätään vapaa-ajalla tai tehtäisiin tikusta asiaa ja mentäisiin vaikka duunien jälkeen syömään / drinksulle johonkin työympäristön ulkopuolella, vaikka sitten sillä verukkeella että keskusteltaisiin jostain työasiasta... Antaisi paremmat puitteet osoittaa kiinnostusta kuin duunipaikka.- Anonyymi
Oletteko molemmat vapaita, mikäli näin on niin mikä tuon sen estää?
Itselläni tilanne toinen. Sitä on miettiny näin varattuna että mikä johti tähän tilanteeseen. Ihastumiselle ei näy loppua ja kun lomakin oli niin ajattelin,että se loppuu kun toista ei näe.
No palasin lomalta ja näin hänet,näytti entistä paremmalta vain ja tää vaan jatkuu - Anonyymi
No onpa kinkkisen oloinen tilanne palstaäijä. Kelaa toisinpäin asiaa esim saunakutsuja esittävä esimies, sanomista voisi tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko molemmat vapaita, mikäli näin on niin mikä tuon sen estää?
Itselläni tilanne toinen. Sitä on miettiny näin varattuna että mikä johti tähän tilanteeseen. Ihastumiselle ei näy loppua ja kun lomakin oli niin ajattelin,että se loppuu kun toista ei näe.
No palasin lomalta ja näin hänet,näytti entistä paremmalta vain ja tää vaan jatkuuOlemme vapaita, tietääkseni, mutta esihenkilön ja alaisen suhde aiheuttaa epäilyn suosimisesta ja esim. ei ok että esihlö tällöin hyväksyisi toisen matkalaskuja, lomia jne. Eli jos tuohon tilanteeseen päädyttäisiin pitäisi tehdä järjestelyjä, tai sitten yrittää pitää asia todella salassa.
Ja jos toinen ei olisikaan kiinnostunut, työpaikalla kiinnostuksen osoittaminen hyvin helposti aiheuttaa esim. sen että toinen kokeekin käytöksen asiattomaksi ja pahimmassa tapauksessa tekee asiasta ilmoituksen. Siksi pyrkisin tunnustelelmaan asiaa työpaikan ulkopuolella rennommassa ilmapiirissä.
Omassa tilanteessani esim. pyyntö lähteä päivän päätteeksi syömään tms. olisi työtehtäviemme ja senkin suhteen minkä verran muutenkin tunnemme toisiamme jo ihmisinä ihan luontevaa. Ei tässä mistään saunakutsuista puhuttu mutta hyvin voisimme käydä vaikka kaveripohjalta jossakin yhdessä, ja tilanne voisi siitä sitten edistyä jos olisi edistyäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241