Olen treffaillut ukkomiestä useamman vuoden ja itse olen hetki sitten eronnut. En eronnut tämän uuden salasuhteen vuoksi vaan halusin eroa jo pitkään. Tästä salasuhteesta olevasta miehestä oli kuitenkin paljon apua minulle päästä erostani yli. Nyt meidän rakkaus on syventynyt tämän ukkomiehet kanssa entisestään ja suhdehan pysynyt pitkään salassa. Hän kuitenkin vetoaa siihen ettei voi vielä erota koska lapset ovat pieniä. Toinen yläasteella ja toinen ala-asteella. Voiko tämä olla ainoa syy? Osaako miehetkin ajatella näin?
Siksi kysyn, koska itse toimin aikoinaan täysin samalla tavalla, että vaikka eroa olimme pitkään suunnitelleet niin silti halusin odottaa sitä aikaa, että molemmat ovat peruskoulun käyneitä.
50% minusta sanoo, että luota mieheen. Mutta 50% sanoo taas, että jätä hänet.
Suhde ukkomieheen
5
393
Vastaukset
- Anonyymi
Eli siis päätit kostaa jollekin naiselle mitä lastesi isä teki sinulle
https://youtube.com/shorts/gXQZAv68mos?si=QbATUtKNBQuTA8Tj
Mu mikä kenetkin onnelliseksi tekee - Anonyymi
Eroissa on aina asioita, jotka pitää ottaa huomioon kokonaisvaltaisesti. Erota voi myös jo ennenkuin erotaan lopullisesti ja virallisesti. Ehkä mies voisi miettiä jotain sellaista ja olla silti lapsien kanssa läsnä. Mutta tietysti miehet ajattelee jälkikasvuaan!
- Anonyymi
Mikä pettämällä lähtee liikkeelle niin pettämiseen myös loppuu
- Anonyymi
Vain mies itse tietää, onko todellinen syy lasten koulunkäynti vai se, ettei halua kanssasi vakavampaa suhdetta, mitä sinä haluat.
Lasten koulunkäynti on aina hyvä tekosyy, ettei voi erota. Sitten löytyy seuraava tekosyy, esim. vaimolla paha sairaus ja minun on tuettava häntä jne.
Entä jos sinulle tulee siinä eroa odotellessa paha sairaus? Ei ota eroa, koska perheensä elämässä on menossa uusi tai vanha kriisi. - Anonyymi
Vain mies itse tietää, onko todellinen syy lasten koulunkäynti vai se, ettei halua kanssasi vakavampaa suhdetta, mitä sinä haluat.
Lasten koulunkäynti on aina hyvä tekosyy, ettei voi erota. Sitten löytyy seuraava tekosyy, esim. vaimolla paha sairaus ja minun on tuettava häntä jne.
Entä jos sinulle tulee siinä eroa odotellessa paha sairaus? Ei ota eroa, koska perheensä elämässä on menossa uusi tai vanha kriisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143