Mitä miehet meinaavat?

Anonyymi-ap

Kun lisäävät suosikkeihin suomi24:ssä treffit palvelussa ja lähettelevät flirttejä?

Koen molemmat toimintamallit kohtuu ärsyttävinä koska:

A) en omista plus jäsenyyttä ja en näe että kuka minut on lisännyt suosikkeihin, enkä voi reagoida tähän suosikkeihin lisäämiseen mitenkään.

B) Flirtin lähettäminen antaa minulle signaalin siitä, että mies ei viitsi nähdä vaivaa tehdäkseen keskustelunavauksen vaan odottaa minun tekevän sen hänen puolestaan.

Saisinko asiallisia mielipiteitä tähän ja nimenomaan miehiltä, ei naisilta, kiitos.

103

362

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset, jotka eivät ymmärrä flirtin tarkoitusta, ovat tampioita. Tuossa testataan samalla myös vastapuolen älykkyyttä.

Suomi24 treffeissä on viestirajoitus (3 viestiä päivässä) ja flirtin tarkoitus on varovaisesti tunnustella onko vastapuoli kiinnostunut. Jos laitan flirtin ja saan flirtin takaisin, niin voin tuhlaa yhden viesteistäni, koska silloin koen vastapuolen olevan kiinnostunut. Jos taas vastapuoli jättää lähettämänsä flirtin jälkeen vastaamatta viestiini, on se mielestäni ainoastaan epäkohteliasta.

Kun suomi24:ssä on viestirajoitus, niin on pakko funtsia tarkkaan kenelle lähettää viestejä.

• Anonyymi

"Kun suomi24:ssä on viestirajoitus, niin on pakko funtsia tarkkaan kenelle lähettää viestejä."

"Flirtin lähettäminen antaa minulle signaalin siitä, että mies ei viitsi nähdä vaivaa tehdäkseen keskustelunavauksen vaan odottaa minun tekevän sen hänen puolestaan."

Luitko edes tuota julkaisua ajatuksen kanssa ennen kuin kirjoitit sinun kommentin?

• Anonyymi

Tämä toimii silloin kun miehellä on profiilissaan selkeä esittely siitä, mitä etsii, ja jonkinlainen kuvaus itsestään. Valitettavasti valtaosalla miehistä ei ole profiilissa juuri mitään tekstiä.

Jos on vain ikä, asuinalue, eikä edes kuvaa, miten flirtin lähettäjä voi tietää ollako kiinnostunut vai ei..

Kaikissa deittipalveluissa mies pääsee automaattisesti ohi 70% muista miehistä vain sillä että vaivautuu kirjoittamaan selkeän kuvauksen itsestään ja tavoitteestaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä toimii silloin kun miehellä on profiilissaan selkeä esittely siitä, mitä etsii, ja jonkinlainen kuvaus itsestään. Valitettavasti valtaosalla miehistä ei ole profiilissa juuri mitään tekstiä.

Jos on vain ikä, asuinalue, eikä edes kuvaa, miten flirtin lähettäjä voi tietää ollako kiinnostunut vai ei..

Kaikissa deittipalveluissa mies pääsee automaattisesti ohi 70% muista miehistä vain sillä että vaivautuu kirjoittamaan selkeän kuvauksen itsestään ja tavoitteestaan.

"Kaikissa deittipalveluissa mies pääsee automaattisesti ohi 70% muista miehistä vain sillä että vaivautuu kirjoittamaan selkeän kuvauksen itsestään ja tavoitteestaan."

Tämä, vielä kun saisi miehet ymmärtämään sen että tämä on se ratkaiseva tekijä deittailussa , eikä mikään niinkin pinnallinen asia kuin ulkonäkö tai tulot, koska suurinosa naisista ei etsi mitään huippumallia eikä rikasta miestä, joka olisi kuin Fifty Shades of greenin Christian Gray vaan aivan normaali perus suomalainen mies riittää, joka on vähän vaivautunut kirjoittamaan itsestään, jonka perusteella tätä miestä on helpompi lähestyä, koska on jotain tietoa minkä perusteella miehestä voi kiinnostua.

• Anonyymi

1. Jos mies lähettää flirtin, mutta et ole miehestä kiinnostunut, niin minkä takia toivot miehiltä viestejä?

2. Saatko kiksejä kun ei kiinnostavat miehet tuhlaavat viestejään sinuun?

3. Onko iso homma painaa flirttiä, niin mies tietää sen jälkeen kiinnostuksestasi, jonka jälkeen mies voi reagoida flirttiin viestillä?

• Anonyymi

Tökkiikö sinulla tosiaan luetun ymmärtäminen noin paljon? Koska jos tökkii niin kannattaa pysyä poissa toisten aloittamista keskusteluista.

Kysyin, että mitä miehet meinaavat kun lisäävät suosikkeihin ja että miksi lähettävät flirttejä ja totesin että koen kyseiset toimintamallit ärsyttävinä koska en omista plus jäsenyyttä ja en voi reagoida jos joku lisää suosikkeihin ja että koen flirtin lähettämisen ärsyttävänä koska se antaa minulle signaalin että mies ei näe vaivaa minuun tutustuakseen.

Kannattaa lukea että minkälaista miestä nainen on etsimässä itselleen ja olla kirjoittelematta sellaisille, jotka etsii jotain muuta kuin mitä sinä olet jos naisten antamat pakit ottaa noin koville että koet tarvetta dissata meitä kaikkia naisia sen takia.

Vastaan kyllä sellaisille miehille joista olen kiinnostunut ja teen keskustelunavauksiakin, jos olen kiinnostunut.

• Anonyymi

Miehillehän tuo naisten sanelu "ei flirttejä" tuottaa paljon enemmän hankaluuksia kun se olisi ratkaistu sillä kun nainen painaa flirtin, jonka jälkeen mies lähettää viestin. Jos taas nainen ei lähetä flirttiä, niin ei miehen kannata vähiä viestejään tuhlaa kyseiseen naiseen.

• Anonyymi

Lopettaisivatpa kaikki miehet flirttien lähettämisen, koska minä ainakin lisään flirttien lähettäjät suoraan mustalle listalle, koska kuten jo aikaisemmin sanoin niin minulle flirtti on signaali siitä että mies ei näe vaivaa minuun tutustuakseen vaan yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin. Ja minä en ole kiinnostunut sellaisista miehistä.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä hankaluuksia se muka tuottaa? Tutki vähän naisten profiileja ennen kuin laitat viestiä ja valitse ne kolme jotka aidosti kiinnostavat sinua ja jätä kirjoittamatta sitten niille joiden profiili ei sinua kiinnosta.

• Anonyymi

Eikös se olisi naisillekin helpompaa kun kolutte kuitenkin mallimiehiä läpi ja lähettelette viestejä vain ja ainoastaan mallimiehille?

Nainen lähettää flirtin mallimiehelle, jonka jälkeen mallimies lähettää flirtin takaisin. Sitten nainen voi lähettää aneluviestin: oi mallimies, oi mallimies. Oi mallimieheni mun❤

• Anonyymi

Mallimiehet on homoja.Miksi heteronainen sellaisia tavoittelisi?

• Anonyymi

Et osaa lukea. Aloittaja ei tykkää firyeistä, ei lähettele niitä itse ja nakkaa flirtin lähettäneen miehen mustalle listalle.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä sinä tiedät mitä me naiset ”koluamme läpi”?!!! Me EMME valitse miehiä pelkän valokuvan perusteella. Aloittaja juuri sanoi että jos mies ei vaivaudu kirjoittamaan profiiliin itsestään ja toiveistaan minkäänlaista kuvausta niin nainen ei kiinnostu hänestä. Sellaisen miehen on turha odottaa viestiä,

Viestirajoitus? Kolme viestiä per päivä on riittävä määrä, Jos tosissasi tutustut naisten profiileihin, et välttämättä edes löydä kolmea aidosti kiinnostavaa viestin saajaa. Ollaksesi itse kiinnostava sinun täytyy lisäksi panostaa omaan progiiliisikin. Kunnon kuvat ja kunnon esittelytekstin. Kerro kuka olet ja mitä etsit.

Vähän vaivannäköä eikä summamutikassa heitettyjä flirttejä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä me naiset ”koluamme läpi”?!!! Me EMME valitse miehiä pelkän valokuvan perusteella. Aloittaja juuri sanoi että jos mies ei vaivaudu kirjoittamaan profiiliin itsestään ja toiveistaan minkäänlaista kuvausta niin nainen ei kiinnostu hänestä. Sellaisen miehen on turha odottaa viestiä,

Viestirajoitus? Kolme viestiä per päivä on riittävä määrä, Jos tosissasi tutustut naisten profiileihin, et välttämättä edes löydä kolmea aidosti kiinnostavaa viestin saajaa. Ollaksesi itse kiinnostava sinun täytyy lisäksi panostaa omaan progiiliisikin. Kunnon kuvat ja kunnon esittelytekstin. Kerro kuka olet ja mitä etsit.

Vähän vaivannäköä eikä summamutikassa heitettyjä flirttejä!

Aika keke esitys taas aloittajasetä muka naisena esiintyen. On sen verran töksähtelevää puutaheinää, että tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika keke esitys taas aloittajasetä muka naisena esiintyen. On sen verran töksähtelevää puutaheinää, että tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää

Oi vau!

Kun nainen osoittaa vähänkin omaa tahtoa ja ajattelu kykyä niin se koetetaan heti polkea maahan vihjailemalla että se on trolli ja sitten samaan aikaan väitetään, että suomessa on mukamas saavutettu tasa-arvo jo kauan aikaa sitten samaan aikaan naisia koetetaan teitä naisvihaa harjoittavien toimesta dissata meitä itsenäisiä ajattelijoita.

Sinun äiti ja naispuoleiset sukulaiset mahtavat olla ylpeitä sinusta!

• Anonyymi
        UUSI

kaijalle keksi 🍪

• Anonyymi
      UUSI

Tinderissä laiskat miehet pyyhkivät kaikki naiset oikealle koska profiiliin tutustuminen on liian vaivalloista. Suomi24:ssä laiskat miehet lähettävät jokaiselle naiselle flirtin kun profiiliin tutustuminen on liian vaivalloista.

Jos et ole kiinnostunut lukemaan profiileja, et ole kiinnostunut profiilin takana olevasta naisestakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta on hyvä että siellä on tuollainen toiminto kuin flirtti. Sen avulla laiskat ja välinpitämättömät miehet erottuvat heti kättelyssä. Ei tarvitse tuhlata aikaa mieheen joka ei viitsi nähdä sen verran vaivaa että lukisi profiilit läpi ja valitsisi ne kolme viestin vastaanottajaa profiilin perusteella. Kuulostaa tosi oudolta että pistää kaikille flirtin ja katsoo lähettääkö joku sellaisen takaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Kolme viestiä päivässä on ihan riittävä määrä!

• Anonyymi
        UUSI

Itse et viitsi nähdä vaivaa painaa flirttiä. Mielummin vaadit miehiä lähettämään viestejä, joihin et kuitenkaan vastaisi, koska flirtti on kuvattomalta profiililta. Paina flirtti, niin mies lähettää todennäköisesti viestin, mutta ethän sinä v-pää kuitenkaan vastaa.

Helppohan se on naisena huudella kun naisena saa kymmeniä viestejä päivässä. Sitä on seksuaalinen valta.

Naiset on kykeneväisempiä lähettämään viestejä useammalle, koska joku Sokerisetä on voinut ostaa naiselle 10 viestiä per päivä. Niinpä naiset puhuvat deittailusta heidän näkokulmastaan. Sokerisetä osti naiselle lisää viestejä, niin ei mene naiselta itseltään rahaa. Sitten heitetään miehille ukaaseja, että jos aiot saada vastauksen, niin on lähetettävä viesti eli tavallaan tuossa pakotetaan miehet ostamaan viestejä. Miehet toimivat rahoittajina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme viestiä päivässä on ihan riittävä määrä!

Juu. On varmasti kun naisella itsellään on käytössä kymmenen viestiä, kiitos kuuluu Sokerisedille. Kiitos ja kumarrus sokerisedille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et viitsi nähdä vaivaa painaa flirttiä. Mielummin vaadit miehiä lähettämään viestejä, joihin et kuitenkaan vastaisi, koska flirtti on kuvattomalta profiililta. Paina flirtti, niin mies lähettää todennäköisesti viestin, mutta ethän sinä v-pää kuitenkaan vastaa.

Helppohan se on naisena huudella kun naisena saa kymmeniä viestejä päivässä. Sitä on seksuaalinen valta.

Naiset on kykeneväisempiä lähettämään viestejä useammalle, koska joku Sokerisetä on voinut ostaa naiselle 10 viestiä per päivä. Niinpä naiset puhuvat deittailusta heidän näkokulmastaan. Sokerisetä osti naiselle lisää viestejä, niin ei mene naiselta itseltään rahaa. Sitten heitetään miehille ukaaseja, että jos aiot saada vastauksen, niin on lähetettävä viesti eli tavallaan tuossa pakotetaan miehet ostamaan viestejä. Miehet toimivat rahoittajina.

Millä perusteella profiilitekstittömästä pitäisi kiinnostua? Mikä tekee profiilitekstittömästä ja kuvattomasta niin uniikin ja erikoisen, että naisen pitäisi partner selectionia käyttäen valita juuri nimenomainen profiili, kun profiilitekstittömiä on sen verran paljon että kaikille profiilitekstittömille kirjoittamiseen menisi kokonainen ihmisikä eikä varmaan edes riittäisi, kun uusia tulee kokoajan. 😑

• Anonyymi
      UUSI

Suosikiksi merkataan lähinnä itselle, vähän kuin muistilista.

• Anonyymi
        UUSI

Ok. Tämä selvä.

• Anonyymi
      UUSI

""Jos on vain ikä, asuinalue, eikä edes kuvaa, miten flirtin lähettäjä voi tietää ollako kiinnostunut vai ei..""

Eli et ole kiinnostunut ja silti vaadit sellaisia miehiä lähettämään flirtin sijasta viestin, vaikka et kumminkaan ole kiinnostunut kuvattomista profiileista, jotka flirttejä lähettelevät. Saatko jotain kiksejä siitä kun miehet lähettävät viestejä, joihin sinä et vastaa?

Vaaditte kaikilta miehiltä viestin, mutta eihän teilläkään ole kuin 3 viestiä per päivä eli ette voisi mitenkään edes vastaa kaikkien miesten viesteihin, vai onko joku Sokerisetä ostanut teille lahjana lisää viestejä?

• Anonyymi
        UUSI

Meilläkään ei ole kuin kolme viestiä per päivä, ja se riittää hyvin. Me näet viitsinyt tutkia profiileja, vertailla niitä ja valita kolme.

Suosikkeihini voi lisätä niitä joita tarkastelee myöhemmin uudestaan jos kolme tuli täyteen ja vielä löytyy lisää kiinnostavia tapauksia.

Joillekin miehille deittaili näyttää olevan hakuammuntaa. Tinderissä pyyhitään kaikki oikealle ja suomi24:ssä heitetään flirtti jokaiselle. Ei sillä tavalla ketään löydä.

Kauppareissulla vastaava toimintatapa olisi se että heittää silmän ummessa tavaroita hyllyltä ostoskärryihin ja toivoo että sekaan osuu jotain käyttökelpoista.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle tämä sinun kommentti on ensinnäkin osoitettu?

Minä en vaadi miehiltä yhtään mitään vaan miehet voivat minun puolesta aivan vapaasti omaa perustuslaillista yksilötason vapautta käyttäen jättää sen profiilitekstin, pituuden, kotipaikkakunnan kertomatta, mutta tuolloin sitä samaa perustuslaillista yksilötason vapautta käyttäen minä voin jättää vastaamatta sellaisten miesten viesteihin ja olla kiinnostumatta sellaisista miehistä ja jättää laittamatta heille viestiä.

Elämä on täynnä valintoja ja kun tekee sellaisen valinnan, että päättää jättää itsestään asioita kertomatta joiden perusteella kumppanin löytämisen todennäköisyys kasvaisi, kun nainen kiinnostuu niin kannattaa sitten varautua myös henkisesti siihen että sillä päätöksellä on todennäköisesti se seuraamus ettei löydä ainakaan kovin helposti itselleen elämänkumppania, jos ei näe sen eteen yhtään vaivaa. Tässä pätee niin sanottu vetovoimalaki, jossa sinä vedät puoleesi sellaisia ihmisiä, kuin miten itse käyttäydyt eli tässä tapauksessa sellaisia naisia, jotka ovat myös yhtä passiivisa kuin mies itsekkin.

Samaan aikaan miehet itkevät siitä miten raadollisia deittisovellukset ovat kun eivät kykene näkemään sitä omaa toimintaansa mitenkään haitallisena vaan tämäkin koetetaan kääntää naisten syyksi ja sellaiseksi, että naiset ovat mukamas liian valikoivia miesten suhteen.

Ne jotka näkevät vaivaa ja kirjoittavat profiilitekstin ja jopa lisäävät sen kuvankin puolestaan todennäköisemmin löytävät itselleen puolison, koska nämä edellä mainitut asiat antavat hyvän signaalin kyseisestä miehestä ja hänestä ihmisenä ( viitsii nähdä vaivaa elämänkumppanin löytämisen eteen, on ulkonäöltään sellainen että se miellyttää sitä miestä etsimässä olevaa naista ja kyseisen miehen geenit halutaan siirtää omille jälkeläisille)

Minä teen hyvin aktiivisesti keskustelunavauksia miehille (2 päivässä) ja jätän sen option, että jos kohdalle sattuu joku mielenkiintoinen mies, joka laittaa minulle viestiä niin voin käyttää siihen viestiin vastaamisen minun kolmannen viestin, jolloin 3 viestiä päivässä on riittävä määrä ainakin minulle.

Flirtit lentävät roskikseen, koska koen sen lähinnä signaalina että tuo mies ei viitsi nähdä vaivaa tutustuakseen minuun vaan koettaa mennä sieltä mistä aita on matalin ja sellaisista minä en kiinnostu ollenkaan. Koska en ole käyttänyt kosolti aikaa oman profiilitekstini kirjoittamiseen ja hyvien kuvien valitsemiseen vain, jotta alkaisin tapailemaan miestä, joka ei ole nähnyt oman profiilinsa eteen yhtään vaivaa eikä näe vaivaa vielä kaikenkukkuraksi edes viestin kirjoittamisen eteen vaan odottaa valmista kuin manu illallista. Oletan, että tällainen samanlainen elämän mentaliteetti toistuu tällaisilla ihmisillä myös aivan päivittäisessä arjessa, jossa mennään myös taas sieltä mistä aita on matalin ja minä en haluaa enää sellaista puolisoa minun rinnalle, jonka puolesta minä saan tehdä aivan kaiken ruoanlaitosta pyykkäämiseen ja vielä elättääkkin kyseisen henkilön. 😑 Been there, done that.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meilläkään ei ole kuin kolme viestiä per päivä, ja se riittää hyvin. Me näet viitsinyt tutkia profiileja, vertailla niitä ja valita kolme.

Suosikkeihini voi lisätä niitä joita tarkastelee myöhemmin uudestaan jos kolme tuli täyteen ja vielä löytyy lisää kiinnostavia tapauksia.

Joillekin miehille deittaili näyttää olevan hakuammuntaa. Tinderissä pyyhitään kaikki oikealle ja suomi24:ssä heitetään flirtti jokaiselle. Ei sillä tavalla ketään löydä.

Kauppareissulla vastaava toimintatapa olisi se että heittää silmän ummessa tavaroita hyllyltä ostoskärryihin ja toivoo että sekaan osuu jotain käyttökelpoista.

"Kauppareissulla vastaava toimintatapa olisi se että heittää silmän ummessa tavaroita hyllyltä ostoskärryihin ja toivoo että sekaan osuu jotain käyttökelpoista."

Hyvin sanottu. Tätäpä tämä deittailukulttuuri näyttää nykypäivän miehillä olevan ja sitten itketään, kun naiset ovat mukamas liian valikoivia ja haukutaan naisia tiesi miksi erinäisissä paikoissa ja kehitetään oikein oma erillinen ilmiö naisvihasta, kun ollaan mukamas niin väärinymmärrettyjä kun ei pystytä näkemään siinä omassa toiminnassa mitään vikaa saatipa sitten muuttamaan sitä parempaan suuntaan. 😑

Mahtaa varmaan valkoisia heteromiehiä ottaa kaaliin, kun nykypäivänä me naiset olemme tasa-arvoisia: koulutettuja, töissä käyviä joten meidän ei ole enää pakko alistua mihinkään alistettuun asemaan enää vaan meillä on samat mahdollisuudet kuin miehilläkin ja sen myötä paremmat mahdollisuudet löytää itselle oikeasti sellainen puoliso jonka kanssa me haluaamme viettää loppuelämä, eikä enää elää nyrkin ja hellan välissä niinkuin joskus 1800 luvulla tehtiin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei suomi24:ssä ennen ollut viestirajoituksia, mutta naiset valittivat kun miehet spämmäävät, niin tuli viestirajoitus 3 viestiä per päivä.

Nyt siihenkään ei olla enää tyytyväisiä. Nyt halutaan jo flirttikielto, että miehet saataisin flirttien sijasta lähettämään viestejä. Naisethan kykenevät keskustelemaan vaikka kymmenen eri hepun kanssa, koska Simo Sokerisetä on ostanut naiselle lisää viestejä. 3 viestiä per päivä ei siis kosketa naisia millään tavalla.

• Anonyymi
        UUSI

"Ei suomi24:ssä ennen ollut viestirajoituksia, mutta naiset valittivat kun miehet spämmäävät, niin tuli viestirajoitus 3 viestiä per päivä."

Hyvä suomi24. Vielä kun lisäisivät flirttieston ja tekoälyn tunnistamaan viestin sisällön, jota ollaan lähettämässä jotta saataisiin kaikenlainen roskasisältö pois viesteistä, kun välillä tulee kyllä luettua niin lukukelvotonta tekstiä että valtava myötä häpeän määrä valtaa mielen, kun mietin että joku oikeasti kehtaa kirjoittaa noin rumaa ja painokelvotonta tekstiä, eikä näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. 😑

"Simo Sokerisetä on ostanut naiselle lisää viestejä. 3 viestiä per päivä ei siis kosketa naisia millään tavalla."

Onpa todella misogyyninen kommentti. Miksi etsit naista, jos sinulla on noin negatiivine asenne kyseisiä sukupuolen edustajia kohtaan ja sinä oletat että kaikilla naisilla olisi oma "Simo sokerisetä"? Minulla ei ole "Simo sokeri setää" vaan minä teen maksimissaan kahdelle keskustelunavauksen, jos löydän profiilin joka kiinnostaa minua ja kolmannen säästän sitä varten, että jos joku mielenkiintoinen mies sattuu laittamaan minulle viestiä niin voin vastata kyseisen miehen viestiin.

• Anonyymi
      UUSI

""Meilläkään ei ole kuin kolme viestiä per päivä, ja se riittää hyvin. Me näet viitsinyt tutkia profiileja, vertailla niitä ja valita kolme.""

Se on juuri näin! Jos suomi24:ssä on vaikkapa 200 miestä, niin vain kolme mallimiestä on kiinnostavia ja sellaisia, joiden kanssa voisit treffeille. 3 viestiä per päivä ei siis muodosta minkäänlaista ongelmaa, koska sehän on päivässä hoidettu!

• Anonyymi
        UUSI

"Se on juuri näin! Jos suomi24:ssä on vaikkapa 200 miestä, niin vain kolme mallimiestä on kiinnostavia ja sellaisia, joiden kanssa voisit treffeille."

Mistä tämä tällainen absurdi väite on kotoisin? En voi edustaa kaikkia naisia, mutta vastaan omasta puolestani että miehen ei TODELLAKAAN tarvitse olla mikään huippumalli siihen, että minä kiinnostun hänestä vaan minulle riittää se että mies on kirjoittanut jonkunlaisen profiilitekstin, jossa hän kertoo itsestään vähän jotain jonka pohjalta on helpompaa lähteä rakentamaan keskustelua. Kuva on plussaa, mutta ei mitenkään pakollista.

• Anonyymi
      UUSI

Siinäpä perusteellinen ero , samantyylin eroavaisuus tulee esille luetun tai kuullun ymmärtämisessä

• Anonyymi
      UUSI

Jotenkin tuntuu, että naiset haluavat sanoa viimeisen sanan ja homman olevan täysin naisten hyppysissä, koska eihän se nyt ole naiselle homma, eikä mikään lähettää flirttiä takaisin. Eihän? Silloin mies voi reagoida flirttiin viestillä kun nainen on osoittanut kiinnostuksensa.

Itse sivuutin nuo sanelijat, jotka vimmalla vaativat flirttien sijaan viestejä. Minulle tulee tunne todella tyhmästä naisesta ja koska haluan älykkään naisen, niin nuo joutavat roskiin.

• Anonyymi
        UUSI

"Itse sivuutin nuo sanelijat, jotka vimmalla vaativat flirttien sijaan viestejä. Minulle tulee tunne todella tyhmästä naisesta ja koska haluan älykkään naisen, niin nuo joutavat roskiin."

Eli sinun mielestä itseohjautuvat ja itse ajattelevat naiset ovat tyhmiä? Miksi? Siksikö, että eivät tarvitse teidän miesten hyväksyntää epätoivoisesti? Ja mikä kaikkein kauheinta, uskaltavat kertoa ääneen omista tarpeistaan ja nimetä omat henkilökohtaiset rajansa ja sen että millä edellytyksillä nimenomaan he kiinnostuvat miehistä?

• Anonyymi
        UUSI

”Itse sivuutin nuo sanelijat, jotka vimmalla vaativat flirttien sijaan viestejä. ”

Kaikin mokomin. Sinulla on oikeus itse päättää kenen kanssa haluat luoda yhteyksiä. Jos naisen profiilitekstissä lukee jotain sentapaista kuin ”ei flirttejä kiitos” niin sivuutat hänet, et lähetä flirttiä etkä viestiä. Asia selvä. Tuossa ei ole mitään ongelmaa.

Se ei vaadi muuta kuin että ylipäänsä viitsit lukea naisten profiilitekstin, muutenhan et huomaa tuollaista kieltoa..

Sinä ehkä viitsit lukea ne, mutta tuntuu että useimmat miehet eivät viitsi. He saattavat viestissä kysyä asiaa joka lukee profiilitekstissäni, kuten mitä harrastat (vaikka tekstissäni on selostus harrastuksistani). Tuollainen on turn off. Jos ottaa yhteyttä ilman että on tutustunut profiiliin, niin kyse on äijästä joka lähettelee viestejä summamutikassa joka naiselle. Kiitos ei.

Aloittaja ei halua tutustua mieheen joka lähettää flirttejä, sen ei pitäisi olla kenellekään ongelma. Minä en halua tutustua mieheen joka ei vaivaudu lukemaan profiilitekstiäni, senkään ei pitäisi olla ongelma. Sinä et halua tutustua naiseen joka ei tykkää flirteistö, sekään ei ole ongelma. Teet niin kuin itse tahdot.

• Anonyymi
      UUSI

Näinhän se menee, samaa tapahtuu myös naisten puolelta, jotkut nyt ovat vain laiskoja lähettelemään aloitusviestejä.
      Yhden kuukausimaksun maksamalla näet myös takautuvasti profiilissa vierailleet, kantsii kiinnittää huomiota niihin useasti vierailleisiin, muihin ei niinkään.

Liian tosissaan koko juttuun ei kannata suhtautua, suurin osa on pelkästään pilkkimässä siellä, vetämässä rooleja tai hakemassa huomiota.
      Miehistä suuri osa myös spammaa eikä kohdista hakujaan siinä toivossa että edes joku joskus vastaisi, aika raadollista menoa kaiken kaikkiaan.
      Hiljaa hyvä tulee :)

• Anonyymi
        UUSI

Suomi24 treffit on täysin pskottu eli ei tulisi mieleenkään maksaa tuosta. Nuo viestirajoitukset vei paljon käyttäjiä pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 treffit on täysin pskottu eli ei tulisi mieleenkään maksaa tuosta. Nuo viestirajoitukset vei paljon käyttäjiä pois.

Miehet parkuvat miten kauheaa on kun naiset saavat niin paljon viestejä. Miehet tosin itse lähettävät niitä. Jostain syystä sekin on naisten syytä että
        miehet pommittelevat naisia viesteillä.

Nyt kun naisten saamien viestien määrää on väkisinkin pienentynyt koska lähetettävien viestien määrä on rajoitettu kolmeen, niin miehet vinkuvat että naiset saavat kauheasti flirttejä.

Yksi nainen täällä sanoi että ei halua flirttejä! Sekin on väärin ettei halua. Pitää haluta flirttejä! Mutta silti on väärin jos saa niitä liikaa.

Lisäksi miehet vinkuvat että miksi saa lähettää vain kolme viestiä, on se niin väärin, miksei enempää. Toisaalta on väärin että naiset saavat paljon viestejä koska miehet lähettävät niitä naisille, mutta sekin on väärin että miehet eivät enää saa lähettää kamalasti viestejä.

Hemmetin miesvauvat! Vinkujat!

• Anonyymi
      UUSI

""Onpa todella misogyyninen kommentti. Miksi etsit naista, jos sinulla on noin negatiivine asenne kyseisiä sukupuolen edustajia kohtaan ja sinä oletat että kaikilla naisilla olisi oma "Simo sokerisetä"?""

Tyhmiä naisia kohtaan on todella negatiivinen asenne. Se on naisten helppo huudella ja vaatia viestejä kun monella naisella on päivässä kymmeniä viestejä käytettävänä, miehillä vain 3 viestiä per päivä, eikä naiset ole niitä viestejä itse ostaneet kun Simo Sokerisetä on vinguttanut visaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä hemmetin Simo Sokerisedästä oikein puhut? Kenellä semmoinen muka on?Yritätkö ärsyttää? Jos niin miksi?

Jos tosissasi uskot tuohon että joka toisella naisella on joku sokerisetä, niin mikset kierrä naisia kilometrin päästä? Minä en ikäpäivänä haluaisi tavata ihmistä jonka elämässä on joku Simo Sokerusetä! Sellainen nainen ei kelpaisi ystäväksi eikä kaljaseuraksi.

• Anonyymi
        UUSI

Naisetkin voivat lähettää vain kolme viestiä päivässä. Samat on säännöt miehillä ja naisilla. Se että naisille tulee enemmän viestejä kuin miehille ei ole naisten syy. Se on miesten tekosia, miehet niitä viestejä lähettävät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä hemmetin Simo Sokerisedästä oikein puhut? Kenellä semmoinen muka on?Yritätkö ärsyttää? Jos niin miksi?

Jos tosissasi uskot tuohon että joka toisella naisella on joku sokerisetä, niin mikset kierrä naisia kilometrin päästä? Minä en ikäpäivänä haluaisi tavata ihmistä jonka elämässä on joku Simo Sokerusetä! Sellainen nainen ei kelpaisi ystäväksi eikä kaljaseuraksi.

Eivät nämä palstaprinssit ole vielä koskaan onnistuneet selittämään, että miksi ihmeessä se vinkuvat jatkuvasti naisten perään, vaikka naiset ovat heistä kertakaikkisen kamalia olentoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät nämä palstaprinssit ole vielä koskaan onnistuneet selittämään, että miksi ihmeessä se vinkuvat jatkuvasti naisten perään, vaikka naiset ovat heistä kertakaikkisen kamalia olentoja.

Tähän minäkin haluaisin kuulla näistä palsta prinsseiltä vastauksen, joten sitä odotellessa. 😅

• Anonyymi
        UUSI

"Minulla ei ole "Simo sokeri setää" vaan minä teen maksimissaan kahdelle keskustelunavauksen, jos löydän profiilin joka kiinnostaa minua ja kolmannen säästän sitä varten, että jos joku mielenkiintoinen mies sattuu laittamaan minulle viestiä niin voin vastata kyseisen miehen viestiin."

Siteerasit minun kommenttia, mutta jätit sujuvasti tämän kommentin tärkeimmän osan pois, koska se ei sopinut sinun agendaan.

Toivottavasti sinun ip osoite bannataan, kun levität naisvihaa täällä.

• Anonyymi
      UUSI

""Me naiset olemme tasa-arvoisia.""

Suomalaisten, lihaa syövien ja autolla ajavien heteromiesten kanssa olette kyllä tasa-arvoisia, tai oikeastaan olette alistaneet suomimiehet täysin ja nyt haluatte tuoda maahan vierasta, naista alistavaa kulttuuria. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka asepalvelus, niin mielestäni tasa-arvo on kaukana, mutta tasa-arvosta on mukava puhua silloin kun sillä saadaan hyötyjä ja etuja itselle.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tulee patsasteluun, niin itse repesin täysin kun Helsingissä tyhmyys tiivistyi. Torilla heilutettiin Palestiinan lippua ja seassa ihmisoikeuksien ja tasa-arvon edistäjät heiluttelivat pride lippua.

Ihmetyttää näissä jutuissa se, että yhtäällä on tämä pride ym. porukka ja toisaalla taas prideä vastustava Hamasin muslimiporukka. Koska nämä kaksi arvoa törmäävät? Aina kun puhutaan Pride vastustajista ne on äärioikeistoa ja aina kun puhutaan muslimien vastustamisesta niin sekin on äärioikeistoa. Näin varmaan onkin, mutta kyllä kai pride-porukka vastustaa homojen katolta alas heittämistä ja muslimit vastustaa homoilua. Toivottavasti läntiset yhteiskunnat saavuttavat pian sen pisteen, jossa nuo kaksi aatesuuntaa kohtaavat. Popparit esiin.

• Anonyymi
        UUSI

Miten lihansyönti liittyy tasa-arvoon?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee patsasteluun, niin itse repesin täysin kun Helsingissä tyhmyys tiivistyi. Torilla heilutettiin Palestiinan lippua ja seassa ihmisoikeuksien ja tasa-arvon edistäjät heiluttelivat pride lippua.

Ihmetyttää näissä jutuissa se, että yhtäällä on tämä pride ym. porukka ja toisaalla taas prideä vastustava Hamasin muslimiporukka. Koska nämä kaksi arvoa törmäävät? Aina kun puhutaan Pride vastustajista ne on äärioikeistoa ja aina kun puhutaan muslimien vastustamisesta niin sekin on äärioikeistoa. Näin varmaan onkin, mutta kyllä kai pride-porukka vastustaa homojen katolta alas heittämistä ja muslimit vastustaa homoilua. Toivottavasti läntiset yhteiskunnat saavuttavat pian sen pisteen, jossa nuo kaksi aatesuuntaa kohtaavat. Popparit esiin.

Miten tänä vuodatus liittyy siihen että miehet eivät viitsi laatia itselleen kunnon profiilia eivätkä tutustu naisten profiileihin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lihansyönti liittyy tasa-arvoon?

Asepalvelus liittyy tasa-arvoon. Miksi puhut tasa-arvosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten asepalvelus liittyy aloittajan aiheeseen? Miten se liittyy nettideittailuun eli tämän palstan aiheeseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pride liittyy aloittajan aiheeseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten asepalvelus liittyy aloittajan aiheeseen? Miten se liittyy nettideittailuun eli tämän palstan aiheeseen?

Tuo oli vastaus sille joka otti esiin tasa-arvon. Siinä sitä oikiaa tasa-arvoa kun valkoihoiset heteromiehet pakotetaan taistelemaan naisten arvojen puolesta vaan ei taida monikaan enää taistella..

• Anonyymi
        UUSI

Miten autolla ajaminen liittyy aloittajan aiheeseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli vastaus sille joka otti esiin tasa-arvon. Siinä sitä oikiaa tasa-arvoa kun valkoihoiset heteromiehet pakotetaan taistelemaan naisten arvojen puolesta vaan ei taida monikaan enää taistella..

Väärin. En odota kenenkään toisen ihmisen taistelevan minun arvojen puolesta minun puolesta.

Eikö täällä ole ketään miestä, joka kykenisi kunnolliseen vastavuoroiseen keskusteluun?🤔

Naiset joutuvat hoitamaan näköjään senkin puolen, kun miehet eivät siihenkään näytä kykenevän. Sen lisäksi että eivät osaa kirjoittaa itselleen profiilitekstiä tai lisätä kunnollista kasvokuvaa.

Monta miesten kirjoittamaa kommenttia, mutta painokelvotonta tekstiä kaikki ja sellaisia, että se olisi palvelus maailmalle jos kyseiset kommentit olisi jätetty kirjoittamatta. 😑

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhä useampi nainen menee kuules tätä nykyään asepalvelukseen, joten siinä meni tämän sinun argumentin uskottavuus.

Olisko jotain muuta argumenttia lisäksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tänä vuodatus liittyy siihen että miehet eivät viitsi laatia itselleen kunnon profiilia eivätkä tutustu naisten profiileihin?

Ei mitenkään, selkeästi provosoitunut mies vain yrittää provosoida toisia ihmisiä. 😑

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhä useampi nainen menee kuules tätä nykyään asepalvelukseen, joten siinä meni tämän sinun argumentin uskottavuus.

Olisko jotain muuta argumenttia lisäksi?

Mutta kun ei ole naisille pakollista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä te olette olleet taistelemassa? Olenko nyt ihan hakoteillä kun olen siinä käsityksensä että Suomessa on rauhan aika eikä kukaan taistele yhtään missään?

Sitä paitsi rintamalle ei mennä taistelemaan ”naisten arvojen puolesta” vasn itsenäisyyden puolesta. Jotta Suomi säilyy itsenäisenä. Eivät veteraanitkaan taistelleet jomman kumman sukupuolen tai jonkun muun ihmisryhmän arvojen puolesta vasn säilyttääkseen Suomen itsenäisyyden.

Luuletko että ukrainalaiset miehet taistelevat ukrainalaisten naisten arvojen puolesta? Ehei, he haluavat säilyttää Ukrainan itsenäisyyden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun ei ole naisille pakollista.

Eikä miehille. Siviilipalvelus on vaihtoehto.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän se pointti ole, että ostaisit sen palvelun. Sama höynäytys ihan joka sovelluksessa.

• Anonyymi
      UUSI

""Millä perusteella profiilitekstittömästä pitäisi kiinnostua?""

Eli aivosi ei sisäistäneet mitään, vaikka selitin jo pariinkin kertaan. Nyt vasta kirjoitit, että et kiinnostu profiilitekstittömistä kun alkuun olit sitä mieltä, että ongelma on myös kuvalliset profiilit jotka lähettelevät flirttejä. Villi veikkaukseni on, että profiilitekstittömän viestin jälkeen seuraava ongelma olisi profiilitekstittömän kuva ja se miltä mies näyttää.

Jos kuvallinen profiili lähettää sinulle flirtin, mutta et ole kiinnostunut hänestä, niin älä lähetä flirttiä takaisin. Silloin mies tuskin lähettää sinulle viestiä tai jos lähettää, niin kyseessä on tavan tollo ja tuhlaripoika kun lähettää viestin, vaikka nainen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta ja sinä voit varmuuden vuoksi vielä blokkaa miehen, niin hän ei taatusti ota enää yhteyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos taas olet kuvallisen profiilin flirtin jälkeen kiinnostunut kuvallisesta profiilista, mutta mietit mielessäsi, että et voi lähettää flirttiä kun miehen on lähetettävä viesti, niin ota sitten se riski, että mies ei sinun takiasi lähetä viestiä.

• Anonyymi
        UUSI

”Jos kuvallinen profiili lähettää sinulle flirtin, mutta et ole kiinnostunut hänestä, niin älä lähetä flirttiä takaisin. - -svoit varmuuden vuoksi vielä blokkaa miehen, niin hän ei taatusti ota enää yhteyttä. ”

Tarpeeton neuvo. Aloittajahan kertoi että hän blokkaa jokaisen joka lähettää flirtin. Miksi kommentoit jos et lue mitä toinen kirjoittaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos kuvallinen profiili lähettää sinulle flirtin, mutta et ole kiinnostunut hänestä, niin älä lähetä flirttiä takaisin. - -svoit varmuuden vuoksi vielä blokkaa miehen, niin hän ei taatusti ota enää yhteyttä. ”

Tarpeeton neuvo. Aloittajahan kertoi että hän blokkaa jokaisen joka lähettää flirtin. Miksi kommentoit jos et lue mitä toinen kirjoittaa?

Kertoiko? Ei kertonut ainakaan aloitusviestissään blokkaavansa flirtin lähettäneitä miehiä.

Mutta tosiaan. Jos olet kuvallisen profiilin flirtin jälkeen kiinnostunut kuvallisesta profiilista, mutta mietit mielessäsi, että et voi lähettää flirttiä takaisin kun miehen on lähetettävä viesti, niin ota sitten se riski, että mies ei sinun takiasi lähetä viestiä kun olet naisena niin passiivinen ja flirtin lähettäminen takaisin on työn ja tuskan takana. Hiki tulee otsalle kun miettiikin sitä muutaman sekunnin painallusta. Millainen homma se onkaan miehelle kirjoittaa naiselle romaani..

Ja mikäli naiset blokkaa flirtin lähettäneet miehet, niin voipi alueen miehet loppua suomi24 treffeillä hyvinkin nopeasti. Elämä on tietysti täynnä valintoja ja jos niin käy, niin ainahan sitä voi mennä Tinderöimään. Siellä ei vaadita mallimiehiltä profiilitekstiä, eikä edes viestiä kun naiset hoitavat viestittelyn mallimiesten kanssa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Tarpeeton neuvo. Aloittajahan kertoi että hän blokkaa jokaisen joka lähettää flirtin. Miksi kommentoit jos et lue mitä toinen kirjoittaa?"

Tämä. Lisään tosiaan jokaisen flirtin lähettäjän mustalle listalle oli profiilikuvaa tai ei, sillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, koska sinne pääsee aivan jokainen joka lähettää minulle flirtin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoiko? Ei kertonut ainakaan aloitusviestissään blokkaavansa flirtin lähettäneitä miehiä.

Mutta tosiaan. Jos olet kuvallisen profiilin flirtin jälkeen kiinnostunut kuvallisesta profiilista, mutta mietit mielessäsi, että et voi lähettää flirttiä takaisin kun miehen on lähetettävä viesti, niin ota sitten se riski, että mies ei sinun takiasi lähetä viestiä kun olet naisena niin passiivinen ja flirtin lähettäminen takaisin on työn ja tuskan takana. Hiki tulee otsalle kun miettiikin sitä muutaman sekunnin painallusta. Millainen homma se onkaan miehelle kirjoittaa naiselle romaani..

Ja mikäli naiset blokkaa flirtin lähettäneet miehet, niin voipi alueen miehet loppua suomi24 treffeillä hyvinkin nopeasti. Elämä on tietysti täynnä valintoja ja jos niin käy, niin ainahan sitä voi mennä Tinderöimään. Siellä ei vaadita mallimiehiltä profiilitekstiä, eikä edes viestiä kun naiset hoitavat viestittelyn mallimiesten kanssa!

Aloittaja kertoi olevansa itse aktiivinen ja aktiivinen. Hän tutkii miesten profiileja ja lähettää kyllä sen ensimmäisen viestin (EI flirttiä!) kiinnostavalle miehelle. Flirtin lähettäminen on typerää, se ei vaadi mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kertoi olevansa itse aktiivinen ja aktiivinen. Hän tutkii miesten profiileja ja lähettää kyllä sen ensimmäisen viestin (EI flirttiä!) kiinnostavalle miehelle. Flirtin lähettäminen on typerää, se ei vaadi mitään.

Kyllä juurikin näin.

• Anonyymi
      UUSI

Kai nuo naiset ovat töissä suomi24:ssä kun sanelevat miehille, että miehen on lähetettävä viesti.

Näin miehet yritetään kietoa maksaviksi asiakkaiksi. Osa miehistä ostaa naisille lisää viestejä, osa miehistä taas ostaa itselleen lisää viestejä. Bisnes is bisnes.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja ei sanonut että miehen pitää lähettää viesti. Hän nimenomaan sanoi lähettävänsä usein itse sen ekan. Ei miehen tarvitse lähettää yhtään enempiä viestejä kuin naisenkaan. Aloittaja sanoi vain että haluaa viestin eikä flirttiä. Hän ei itsekään lähettele flirttejä vaan oikean viestin jos löytää kiinnostavan profiilin ja edellyttää samaa viitseliäisyyttä toiseltakin. Hän ei siis vaadi mieheltä sellaista mitä ei itse tee.
        Kumpi tahansa voi lähettää sen ensimmäisen.
        Kumpikin voi lähettää vain kolme päivässä.

Mutta aloittaja haluaa kunnon viesti jossa lukee jotain eikä typerää flirttiä! Mikä siinä sinua risoo? Miksei hän saa tehdä kuten itse tahtoo? Pitääkö hänen lähettää flirttejä kun sinä käsket?

• Anonyymi
        UUSI

"Kai nuo naiset ovat töissä suomi24:ssä kun sanelevat miehille, että miehen on lähetettävä viesti."

Pakko ei ole mihinkään muuhun kuin kuolemaan ja siihenkin vain kerran, mutta kuten sanonta sanoo "Pelaa tyhmiä pelejä, saa tyhmiä palkintoja" Jos et näe vaivaa sen eteen, että löydät itsellesi vaimon niin kannattaa varautua siihen, että edessä on pitkä ja yksinäinen elämä, josta saat syyttää vain itseäsi ja siitä että et nähnyt sen eteen vaivaa että olisit löytänyt itsellesi elämänkumppanin.

"Näin miehet yritetään kietoa maksaviksi asiakkaiksi. Osa miehistä ostaa naisille lisää viestejä, osa miehistä taas ostaa itselleen lisää viestejä. Bisnes is bisnes."

Valitse kolme kaikkein mielenkiintoisinta naista ja laita niille viestiä. Ei ole mikään pakko ostaa mitään maksullisia palveluita, kun käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä! Ja jos loppuu viestit kesken niin odota se 24 tuntia ja laita sitten seuraavana päivänä kolmelle mielenkiintoiselle naiselle viestiä ja tee tämä sama joka päivä, kun saat ne kolme uutta ilmaista viestiä niin todennäköisyys prosentti naisen löytämiseen kasvaa aika roimasti, kun näet sen asian eteen vähän vaivaa!

• Anonyymi
      UUSI

"Yhä useampi nainen menee kuules tätä nykyään asepalvelukseen, joten siinä meni tämän sinun argumentin uskottavuus."

En löydä mitään tasa-arvoa siitä kun miehille asepalvelus on pakollinen ja naisille vapaaehtoinen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mikään pakko mennä inttiin aina voi mennä sivariin. Ja tätä maata ei puolusteta vain naisten takia vaan tätä maata puolustetaan ihan teidän miestenkin takia, teidän ystävien, sukulaisten tms.

Vai olemmeko me naiset niin ylivertainen sukupuoli että tässä maassa kaikki tehdään vain ja ainoastaan meidän vuoksemme?

• Anonyymi
      UUSI

Suomi24:ssä naiset voi vielä jollain tavalla hallita laumaa sanella näille viestin lähettämisestä.

Tinderiin mennessä naiset huomaavat hyvin nopeasti, että Tinderissä pätee mallimiesten säännöt ja mallimiesten sääntö numero yksi on se, että jos nainen aikoo mallimiestä saada, niin nainen joutuu laittamaan aloitusviestin, eikä sekään välttämättä johda treffeihin mallimiehen kanssa. Tinderissä ette sanele mallimiehille yhtään mitään.

• Anonyymi
        UUSI

1. Siis JOS nainen aikoo mallimiehen saada. Entä jos nainen ei aio mallimiestä saada?
        2. Aloittaja kertoi olevansa aloitteellinen ja lähettävänsä usein sen ensimmäisen viestin, johon mies joko vastaa tai sitten ei.

Koeta nyt käsittää että naiselle EI ole ylivoimaisen raskasta - laatia kunnollinen profiili jossa on hyvät kuvat ja hyvä informatiivinen teksti
        - tutkia miesten profiileja, lukea profiilitekstin huolella ja päätellä niiden perusteella kannattaako ottaa kontaktia vai ei
        - lähettää se ensimmäinen viesti.

Palstaprinsseille tämä kaikki tuntuu olevan ihan ylivoimaista. Siksipä jäättekin yksin.

• Anonyymi
      UUSI

"Tökkiikö sinulla tosiaan luetun ymmärtäminen noin paljon? "

Sulla tökkii. Selitettiin jo flirtin merkitys vaan kun et tajua, niin et tajua..

Se on vähän sama kuin baarissa isket silmää ja mies iskee takaisin. Silmän isku on kutsu tule luo.

• Anonyymi
        UUSI

"Sulla tökkii. Selitettiin jo flirtin merkitys vaan kun et tajua, niin et tajua.."

Flirtin merkitys teidän miesten mielestä meni jakeluun, mutta meneekö se teille miehille jakeluun että minulle henkilökohtaisesti flirtti on totally turn off, jonka takia lisään jokaisen minulle flirtin lähettäneen mustalle listalle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Sulla tökkii. Selitettiin jo flirtin merkitys vaan kun et tajua, niin et tajua.."

Flirtin merkitys teidän miesten mielestä meni jakeluun, mutta meneekö se teille miehille jakeluun että minulle henkilökohtaisesti flirtti on totally turn off, jonka takia lisään jokaisen minulle flirtin lähettäneen mustalle listalle?

Miksi ihmeessä pitäisi alkaa romaania itsestään kertomaan , sitä varten on flirtti että naiset voivat tutustua profiiliin , ja koska naiset hylkää 90% yhteyden otoista , varsinaisia prinsessoja .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi alkaa romaania itsestään kertomaan , sitä varten on flirtti että naiset voivat tutustua profiiliin , ja koska naiset hylkää 90% yhteyden otoista , varsinaisia prinsessoja .

Miten tutustut profiiliin jossa ei ole mitään muita tietoja siitä miehestä kuin vain ikä ja tyyliin ehkä hyvällä tuurilla sen hetkinen asuinpaikkakunta ja nekin hyvin pitkälti vain siksi että ne on pakollisia tietoja treffit palstalla?

Niiden tietojen perusteella pitäisis saada suuri ahaa elämys että "Ahaa, tuon miehen kanssa minä haluan viettää minun loppuelämän?

Samaan aikaan minulla itsellä on romaanin verran tekstiä minusta itsestä, jossa kerron minun harrastukset, uskonnollisen suuntautumisen, toiveet tulevaisuuden suhteen, sekä sen että minkälaista miestä minä olen etsimässä, että mies voi päättää heti suorilta kiinnostuuko minusta vai siirtyykö seuraavaan profiiliin, joka on hänen mielestään mielenkiintoisempi. Minulla on myös kolme kuvaa minusta kasvokuva ja kaksi kokovartalo kuvaa, joten mies näkee niistä heti että olenko kasvoiltani ja vartaloltani sellainen, että hän voisi kiinnostua minusta ulkonäön perusteella.

Mikä siinä on liikaa vaadittu, että te miehet näkisitte sen oman profiilin eteen yhtä paljon vaivaa kuin me naiset?

Teen keskustelunavauksiakin, joissa osoitan sen että olen selkeästi tutustunut sen henkilön profiiliin jolle lähetän viestiä ja puhun kyseisen henkilön mielenkiinnonkohteista keskustelunavauksessa.

Mikä siinä on liikaa vaadittu että te miehet tekisitte samoin sen sijaan että laitatte flirttiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mene hänellä jakeluun.

Luulisi jokaisen tajuavan että sinulla on täysi oikeus itse päättää miten toimit nettideitissä, ja sinulla on myös oikeus päättää kenen kanssa rupeat juttusille ja kenen kanssa et. Sinulla on täysi oikeus olla tykkäämättä flirteissä ja blokata niiden lähettäjät. Sinulla on täysi oikeus olla sitä mieltä että haitat kommunikoida sanoilla ja kokonaisilla lauseilla etkä emojilla.

Palstaprinssit eivät tajua. He kiistävät sinun oikeutesi itse päättää seurastasi. He ovat kovasti sitä mieltä ettet saa blokata flirtin lähettäjää koska mies lähettää sen ihan tietystä syystä eli testatakseen onko hän kiinnostava ja kun hän raukka poloinen saa lähettää vain kolme per päivä, niin onhan se liian vähän, kyllä sinun täytyy lähettää flirtti takaisin. Siis täytyy täytyy täytyy.

Palstaprinssit väittävät että kun yksi nainen (sinä) kertoo ettei halua flirttejä vaan viestejä ja blokkaa miehen joka lähettää flirtin, niin se muka tarkoittaa että naiset (monikossa, siis kaikki naiset) määräilevät miehiä (monikossa) ja pakottavat miehet (monikossa) lähettelemään viestejä.

Eli sinä et saisi itse päättää miten toimit. Sinä et saa itse päättää ettet halua flirttejä, kun sinulle juuri selitettiin miksi miehet lähettävät niitä ja mitä he niillä tarkoittavat. Joten kyllä sinun pitää muuttua ja ruveta tykkäämään niistä. Sinun pitää myös lähetellä flirttejä takaisin. Olennaista ei ole se mitä sinä haluat vaan se missä tarkoituksessa joku palstaprinssi kertoo lähettelevönsä niitä.

Sinun pitää totella kun palstaprinssit määräävät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Blokkaa mun puolesta vaikka kaikki miehet. Ei sitä tarvitse kailottaa täällä jatkuvasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Blokkaa mun puolesta vaikka kaikki miehet. Ei sitä tarvitse kailottaa täällä jatkuvasti.

Kyllä näköjään pitää, kun niin moni siitä asiasta on minulta erikseen kysynyt ja se ei näytä menevän jakeluun vielä siitäkään huolimatta että lisään AIVAN KAIKKI flirtin lähettäneet mustalle listalle.

Jotkut käsittävät asian niin että en lisäisi mustalle listalle flirtin lähettänyttä, jos:

A) kyseisellä henkilöllä on profiilikuva

B) jos kyseisellä henkilöllä on profiilteksti

Mutta totuus on se, että minun mustalle listalle pääsee aivan jokainen joka laittaa minulle flirtin, koska minä menetän flirtin myötä kaiken mielenkiinnon sitä miestä kohtaan joka sen flirtin minulle erehtyy lähettämään ja mustalle listalle lisäämällä varmistun siitä että kyseinen henkilö ei laita minulle enää uutta flirttiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mene hänellä jakeluun.

Luulisi jokaisen tajuavan että sinulla on täysi oikeus itse päättää miten toimit nettideitissä, ja sinulla on myös oikeus päättää kenen kanssa rupeat juttusille ja kenen kanssa et. Sinulla on täysi oikeus olla tykkäämättä flirteissä ja blokata niiden lähettäjät. Sinulla on täysi oikeus olla sitä mieltä että haitat kommunikoida sanoilla ja kokonaisilla lauseilla etkä emojilla.

Palstaprinssit eivät tajua. He kiistävät sinun oikeutesi itse päättää seurastasi. He ovat kovasti sitä mieltä ettet saa blokata flirtin lähettäjää koska mies lähettää sen ihan tietystä syystä eli testatakseen onko hän kiinnostava ja kun hän raukka poloinen saa lähettää vain kolme per päivä, niin onhan se liian vähän, kyllä sinun täytyy lähettää flirtti takaisin. Siis täytyy täytyy täytyy.

Palstaprinssit väittävät että kun yksi nainen (sinä) kertoo ettei halua flirttejä vaan viestejä ja blokkaa miehen joka lähettää flirtin, niin se muka tarkoittaa että naiset (monikossa, siis kaikki naiset) määräilevät miehiä (monikossa) ja pakottavat miehet (monikossa) lähettelemään viestejä.

Eli sinä et saisi itse päättää miten toimit. Sinä et saa itse päättää ettet halua flirttejä, kun sinulle juuri selitettiin miksi miehet lähettävät niitä ja mitä he niillä tarkoittavat. Joten kyllä sinun pitää muuttua ja ruveta tykkäämään niistä. Sinun pitää myös lähetellä flirttejä takaisin. Olennaista ei ole se mitä sinä haluat vaan se missä tarkoituksessa joku palstaprinssi kertoo lähettelevönsä niitä.

Sinun pitää totella kun palstaprinssit määräävät.

V*ttu mikä itkupilli kitisijä olet🤦‍♂️🤣😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näköjään pitää, kun niin moni siitä asiasta on minulta erikseen kysynyt ja se ei näytä menevän jakeluun vielä siitäkään huolimatta että lisään AIVAN KAIKKI flirtin lähettäneet mustalle listalle.

Jotkut käsittävät asian niin että en lisäisi mustalle listalle flirtin lähettänyttä, jos:

A) kyseisellä henkilöllä on profiilikuva

B) jos kyseisellä henkilöllä on profiilteksti

Mutta totuus on se, että minun mustalle listalle pääsee aivan jokainen joka laittaa minulle flirtin, koska minä menetän flirtin myötä kaiken mielenkiinnon sitä miestä kohtaan joka sen flirtin minulle erehtyy lähettämään ja mustalle listalle lisäämällä varmistun siitä että kyseinen henkilö ei laita minulle enää uutta flirttiä.

Yritätkö nyt vanhuuden päivillä näyttää olevasi jotenkin tavoiteltu kun kerrot miten sivuutat miesten flirttejä? Voihan sitä egoa tietysti nostaa noinkin jos tulee mukava olo🙈

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt vanhuuden päivillä näyttää olevasi jotenkin tavoiteltu kun kerrot miten sivuutat miesten flirttejä? Voihan sitä egoa tietysti nostaa noinkin jos tulee mukava olo🙈

Anteeksi, mutta minun ei tarvitse nostattaa minun "egoa" vaan minä ainoastaan kerron kysyttäessä totuuden mukaisesti sen miten lisään jokaisen flirtin lähettäneen mustalle listalle, kun ihmiset ovat sitä minulta kysyneet.

Ja millä vanhuuden päivillä? Minkä ikäinen sinä oikein luulet minun olevan?

Tiesitkö sinä sitä paitsi sen että "ego" on latinaa ja se on suomeksi "minä", joten minusta se on aika koomista, että tätä sanaa käytetään silloin kun väitetään ihmisen nostavan omaa itsetuntoaan ja väitetään ihmisen yrittävän jotenkin nostaa itseään toisten ihmisten yläpuolelle.

Minulla ei ole mitään suuria kuvitelmia siitä, että olisin jotenkin erityinen ihminen vaan minä olen ihminen siinä missä kuka tahansa toinenkin, en ole parempi kuin kukaan toinen ihminen, mutta en myöskään huonompikaan, vaan minä olen tällainen aivan perus normaali nainen joka tietää oman paikkansa maailmassa ja näin tasa-arvon aikana minun paikka on siellä missä minä naisena haluan sen olevan.

• Anonyymi
      UUSI

Onko suuren suuri ongelma nyt siis profiilitekstittömät profiilit, vai myös kuvalliset profiilit joilla on kuvan lisäksi profiiliteksti?

Jos mies kuvallisena ja profiilitekstillisenä miehenä lähettää flirtin, niin blokataanko mies?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Olet tavoiteltu. Mene nyt vielä Tinderiin ja swaippaa kaikki miehet vasuriin. Tule kertomaan se sitten ätmeille. Olet varmasti suomen tavoitelluin nainen, eikös juu?🤦‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

"Totuus on se, että minun mustalle listalle pääsee aivan jokainen joka laittaa minulle flirtin, koska minä menetän flirtin myötä kaiken mielenkiinnon sitä miestä kohtaan joka sen flirtin minulle erehtyy lähettämään ja mustalle listalle lisäämällä varmistun siitä että kyseinen henkilö ei laita minulle enää uutta flirttiä."

Luetun ymmärtäminen.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Aloittaja sanoi sen jo moneen kertaan ja ihan selvästi, Jos mies lähettää flirtin niin aloittaja blokkaa hänet. Mikä tuossa on ylivoimaisen vaikea ymmärtää? Onko mahdotonta ymmärtää että aloittaja ei tykkää flirteistä, siis ei tykkää, ihan riippumatta siitä miksi mies niitä lähettää?

Jankkaat että lähetät niitä tästä ja tuosta syystä ja niiden tarkoitus on tämä ja tuo. Ja kun aloittaja ei edelleenkään tykkää niistä eikä halua niitä, väität ettei hän ymmärrä mitä juuri selitit hänelle. Kyllä ymmärtää. Mutta hän ei silti halua niitä.

Itse et ymmärrä. Et ymmärrä että hän ei tahdo niitä, hän inhoaa niitä, ja on yks hailee missä tarkoituksessa sinä niitä lähetät,

Sama kun selittäisit miksi lähetät kukkia ja suklaata ihmiselle joka ei halua kukkia eikä suklaata, siis ei halua ei halua ei halua ei tykkää ei tykkää ei tykkää, Voit selittää vaikka sataan kertaan että kukkien ja suklaan lähettäminen on kaunis ele ja tarkoitat vain ilahduttaa ja tarkoituksesi on hyvä yms yms. Mutta se ei muuta sitä ettei hän tykkää. Jos toinen EI TYKKÄÄ siitä että hänelle lähetetään kukkia ja suklaata niin hän ei tykkää.

Aloittaja EI TYKKÄÄ flirteistä,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Olet tavoiteltu. Mene nyt vielä Tinderiin ja swaippaa kaikki miehet vasuriin. Tule kertomaan se sitten ätmeille. Olet varmasti suomen tavoitelluin nainen, eikös juu?🤦‍♂️

"Anteeksi, mutta minun ei tarvitse nostattaa minun "egoa" vaan minä ainoastaan kerron kysyttäessä totuuden mukaisesti sen miten lisään jokaisen flirtin lähettäneen mustalle listalle, kun ihmiset ovat sitä minulta kysyneet."

"Minulla ei ole mitään suuria kuvitelmia siitä, että olisin jotenkin erityinen ihminen vaan minä olen ihminen siinä missä kuka tahansa toinenkin, en ole parempi kuin kukaan toinen ihminen, mutta en myöskään huonompikaan, vaan minä olen tällainen aivan perus normaali nainen joka tietää oman paikkansa maailmassa ja näin tasa-arvon aikana minun paikka on siellä missä minä naisena haluan sen olevan."

"Tinderiin ja swaippaa kaikki miehet vasuriin. Tule kertomaan se sitten ätmeille"

En omista älypuhelinta.

"Olet varmasti suomen tavoitelluin nainen, eikös juu?🤦‍♂️"

Minulla ei ole mitään kuvitelmia siitä, että olisin jotenkin tavoitelluin nainen, vastasin vain totuuden mukaisesti minulle esitettyihin kysymyksiin. 😑 Miten joku voikin vääristellä asiallisia kommentteja noin paljon?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Anteeksi, mutta minun ei tarvitse nostattaa minun "egoa" vaan minä ainoastaan kerron kysyttäessä totuuden mukaisesti sen miten lisään jokaisen flirtin lähettäneen mustalle listalle, kun ihmiset ovat sitä minulta kysyneet."

"Minulla ei ole mitään suuria kuvitelmia siitä, että olisin jotenkin erityinen ihminen vaan minä olen ihminen siinä missä kuka tahansa toinenkin, en ole parempi kuin kukaan toinen ihminen, mutta en myöskään huonompikaan, vaan minä olen tällainen aivan perus normaali nainen joka tietää oman paikkansa maailmassa ja näin tasa-arvon aikana minun paikka on siellä missä minä naisena haluan sen olevan."

"Tinderiin ja swaippaa kaikki miehet vasuriin. Tule kertomaan se sitten ätmeille"

En omista älypuhelinta.

"Olet varmasti suomen tavoitelluin nainen, eikös juu?🤦‍♂️"

Minulla ei ole mitään kuvitelmia siitä, että olisin jotenkin tavoitelluin nainen, vastasin vain totuuden mukaisesti minulle esitettyihin kysymyksiin. 😑 Miten joku voikin vääristellä asiallisia kommentteja noin paljon?

Se on palstaprinssien tapa. He väittävät naisen sanoneen sellaista mitä tämä ei ole sanonut eikä edes ajatellut. Kun eivät enää muuta keksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on palstaprinssien tapa. He väittävät naisen sanoneen sellaista mitä tämä ei ole sanonut eikä edes ajatellut. Kun eivät enää muuta keksi.

🤔 Niin näköjään näyttää olevan.

Ei taida tuo argumentointi kuulua vissiin näiden palstaprinssien henkilökohtaisiin vahvuuksiin, kun pitää provosoimalla yrittää saada itselle lisää uskottavuutta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤔 Niin näköjään näyttää olevan.

Ei taida tuo argumentointi kuulua vissiin näiden palstaprinssien henkilökohtaisiin vahvuuksiin, kun pitää provosoimalla yrittää saada itselle lisää uskottavuutta?

Tämän palstan hyvä puoli, että näitä juttuja lukemalla valkenee se valitettava tosiasia, että miesten joukossa on täysiä kusipäitä. Reaalimaailmassa liikkuessa se ei näy päältä.

Tosin tänne kerääntyy se huonoin aines..Pohjasakkaa löytyy täältä.

Tälle palstalle kirjoittavat miehet ovat juuri niitä naisenpuutteen katkeroittamia, ei kovin älykkäitä ja enemmän tai vähemmän luonnevikaisia reppanoita. Tämä on maailmankaikkeuden ainoa paikka missä heillä on mahdollisuus keskustella naisten kanssa. Senkin ainoan mahdollisuutensa he pilaavat. Eivät osaa kuin riidellä.

Seksuaalisesti sairaita naisvihaajia, itserakkaita sovinisteja. Luultavasti enemmän ja vähemmän alkoholisoituneita ja syrjäytyneitä, muutamalla heistä lienee myös rikosrekisteri. Kaiken kaikkiaan pohjasakkaa. Ja ilman mitään kykyä itsereflektointia. Nuo nimittäin luulevat olevansa tavallisia kilttejä kunnon miehiä.

• Anonyymi
      UUSI

Tunnen suurta myötähäpeää näitä kohtaan, jotka keulivat kuinka monta miestä ovat sivuuttaneet.

• Anonyymi
        UUSI

Ai että pitää pyytää anteeksi kun on sivuuttanutmiehiä? Nettideittailussa on miehiä kolminkertainen määrä naisiin verrattuna. Jokainen nainen joutuu pakostakin sivuuttamaan suurimman osan miehistä. Vihjailet että se olisi naisten puolelta ylimielisyyttä ja sitä että kuvittelee itsestään liikoja. Ja että kun nainen kertoo olevansa kiinnostunut ehkä joka 20:stä niin se on keulumista.

Kuule ei, se on realismia ja järjen käyttöä. Aika on rajallinen.,Mitä järkeä siinä olisi että haalii itselleen sellaisen määrän mätsejä ettei ikäpäivänä ehdi jutella niiden miesten kanssa? Ei kukaan ehdi kirjoitella sadan miehen kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

En itse kerskuisi kuinka monta miestä olen blokannut.

Tämä kaikki sen tähden, koska mies on erehtynyt laittamaan flirtin.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä syynä on se ettei sinulla ole varaa blokata ketään.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittajakaan ei kerro sitä. Hän ei missään kohtaa mainitse numeroita.

• Anonyymi
      UUSI

😄 onkohan nyt kyse taas pelkästä yhteensattumasta, keskusteluyhteys avattu naisen suuntaan 4-5 päivää sitten, sitten taas kerran ilman mitään selityksiä viestitys seis juuri silloin kun täällä palstalla käynnistyi mellakka aiheesta.

Tokihan mulla ymmärrystä löytyy sen suhteen että ihmisillä on kiire vängätä täällä hirveällä tohinalla ja se menee kaiken muun edelle 😂, antoisampaa tämä varmaankin on monessakin mielessä ...eipä tuossa mitään 😁 ja se siitä...jatkakaa 🌞

• Anonyymi
        UUSI

Ehkäpä nainen löysi aina niin ihanan ja komean mallimiehen ja viettää nyt aikaa mallimiehen kanssa pidemmän kaavan kautta:)? Odotat vain kiltisti. Vuorosi tulee kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Soo, soo. Tuhma poika. Heristi nainen sormeaan kun tavismies flirtin meni lähettämään. Tästä napsahtaa nyt Tauno Tavismiehelle blokki, mietti nainen mielessään kun Taunon kuvaa katsoi.

Mallimiehen lähettäessä flirtin tapahtuu kuuluisa anteeksianto. Nainen ottaa sitten mielellään miellyttäjän roolin. Lupaa mallimiehelle seksiä vaikka heti jos mallimies vaan jaksaa hypätä pano Bemarinsa rattiin ja painaa nastan lautaan. Niinpä mallimies lähtee heti pikimmiten huristelemaan, vaikka hieman jo väsytti, mutta kummasti sitä piristyy ajon aikana kun perillä on luvassa kiihkeää seksiä ja autossa soi täysillä M. Nykäsen biisi "anna sexii mulle". Herkkutatin kovettuessa hyvä ettei mallimies tule housuihinsa. Siinä joutuisi jo kääntymään takaisin, koska sitten ei enää haluttaisi.

• Anonyymi
        UUSI

Ätmi jaksaa kirjoittaa pitkän tekstin. Valitettavasti en jaksanut lukea kahta riviä pitemmälle, kun ätmi ei taaskaan keksinyt mitään uutta vaan toistaa itseään. Ätmi kuvaa taas iänikuisia ikävystyttäviä perverssejä seksifantasioita mallimiehistä.

Ätmi ei löydä naisystävää kirjoittelemalla tälle palstalle. Kun ätmi tykkää kirjoittaa pitkiä juttuja niin ätmi voisi laatia itselleen pitkän profiilitekstin. Ehkä sitä naisseuraakin voisi löytyä.

Mutta profiilitekstissä ei pidä puhua seksistä ja mallimiehistä. Eikä sen pidä olla naisvihaa uhkuva vuodatus, koska se takuuvarmasti karkottaa naiset. Huonosti kirjoitettu pornigrafia ei toimi edes niihin naisiin jotka etsivät seksiseuraa.

Mutta ehkä ätmi ei OSAA kirjoittaa muusta kuin mallimiehistä, panemisesta, valkoihoisuudesta ja lihansyönnistä? Ehkä ätmi ei itse kiinnostu mistään muusta?

Ätmi on huono kirjoittaja. Ätmi on yksinkertaisesti ikävystyttävä. Siihen aikaan kun vielä oli pornolehtiä, yksikään lehti ei olisi julkaissut ätmin juttuja.

• Anonyymi
      UUSI

En ole aloittaja. Mutta ymmärrän hänen näkemyksensä, vaikka en toimi kuten hän. Minulla ei ollut ensimmäisestä viestistä alkaen mitään vaikeuksia ymmärtää. Hän sanoi asiansa ihan selkeästi. Äijät eivät vain lue huolellisesti. Sitten kun lukivat ja ymmärsivät niin suuttuivat ja alkoivat riidellä.

Jos nyt kerron miten itse koen ja toimin.

Eräs mies selitti että kolme viestiä per päivä on kovin vähän.

Totta kai se on vähän jos viesti on pelkkä moi mitä kuuluu. Mutta nuo moi mitä kuuluu -viestit eivät kiinnosta ketään. Kukaan ei reagoi niihin. Entisaikaan puhuttiin baaritiskien ”moi käyt sä usein täällä”- miehistä eli niistä jotka aina sanovat kaikille naisille täsmälleen samat sanat.
      Niille miehille nauroivat sekä naiset että toiset miehet.

Kolme viestiä on itse asiassa paljon. Edellyttäen että teet homman kunnolla. Siis vähän jaksat.

Jaksat kirjoittaa itsestäsi kunnollisen profiilitekstin. Jaksat tutustua naisten profiileihin. Jaksat miettiä ja valikoida kuka naisista aidosti kiinnostaa. Ja sitten jaksat kirjoittaa valitsemallesi naiselle sellaisen viestin jossa oikeasti sanot jotakin ja kerrot itsestäsi. Ei mitään ”moi mitä kuuluu”. Tuo kaikki vaatii sen verran paljon aikaa että kolmen viestin kirjoittamisessa voi olla jopa liikaa yhdelle päivälle.

Ehkä vastaat että et jaksa. Älä sitten jaksa. Mutta siinä tapauksessa hukut sinne satojen muiden samanlaisten ja samalla tavalla toimivien miesten joukkoon, kaikkien muiden ”moi mitä kuuluu”-miesten joukkoon. Nettideittailussa on niin valtava miesylivoima että kukaan ei huomaa sinua jos et edes yritä erottua joukosta.

Mitä tulee flirtteihin. Aiemmin kun ei ollut viestirajoituksia, naiset hukkuivat moi mitä kuuluu-viesteihin. Nyt naiset hukkuvat flirtteihin. Niitä tulee tusinoittain. Koko ajan, jatkuvalla syötöllä, liikaa!

.Voit miehenä olla aika varma siitä että flirtillä et saavuta mitään. Kuvittelet että kun nainen saa sinulta flirtin, hän heti ryntää katsomaan profiiliasi. Tuskinpa vain. Niitä flirttejä tulee minuutin välein, ihan tosissasiko uskot että jokaisen flirtin takana oleva profiili tutkitaan erikseen?

Minä en blokkaa miehiä flirtin takia, jätän flirtit vain täysin huomiotta. En todellakaan mene katsomaan flirtin lähettäjän profiilia. Olen tutkinut miesten profiileja ennestään itsenäisesti. Flirtti ovat juuri sitä moi mitä kuuluu ja moi käyt sä täällä usein.

Edelleen jotkut lähettävät moi mitä kuuluu-viestejä. En vastaa niihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe