Tuossa yhdessä risteyksessä oli mopoilija hirmu pitkällä risuparralla ja aurinkolasit päässä.
Sen mopo sanoi PUT PUT PUT POKS...PUT PUT POKS...
Hellyttäviä nuo mopoilijat, kun luulevat olevansa koviakin/cooleja jätkiä.
>simiti<
Olipas hassu mopo
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkin saat ajaa sellaisella kolmipyöräisellä mopolla.
- Anonyymi
Se olisi kyllä palstaäijälle, eli mister simitille, eli yhdelle hänen aliaksistaan oikein sopiva (punainen) pikkufiat
- Anonyymi
Itse asiassa sodan käyneen jalattoman ukkivainaan Erkko mopedi on edelleen tallessa.
Siinä on Puchin 2-tahtimoottori. Samanlainen kuin pappamallin tunikoissa.
https://images.app.goo.gl/xEghz
>simiti<
- Anonyymi
Moottorissa ollut vikaa, ja pakoputki on rikki. Ei rahaa korjata.
- Anonyymi
Äänekkäät mopot pitää poistaa liikenteestä.
- Anonyymi
Kesäöisin niitä kuulee, kun on tuuletus ikkuna auki.
Siinä voi arvailla, että mistä on tulossa, minne menossa ja toivoo äänen kauentuvan, ei ainakaan lähestyvän.
- Anonyymi
Eli Harley-Davidson Pan-Head?
Kuvittele miten vähän vie polttoainetta jos räjäyttää vain kerran sekunnissa sylinterissä, jotta nopeus vain säilyy... - Anonyymi
Pörisijöitä, kaikenkarvaisia menee paljon, EI todellakaan viitsi pitää öisin tuuletusikkunaa auki täälläkään, nuoriso vasinkin pöristää kesäisin satojen mopojen voimin pitkälle aamuyöhonkin kesäisin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628