Mikä siinä on että liikenteessä kun vastaan tuleeatksiluauto niin on heti ns. hanska lasissa eli tervehditään käsi pystyssä mutta...kun ollaankin jo leirintäalueella niin silloin ei tervehditä, hyvä kun uskalletaan edes katsoa.
Tietysti jos harmaavesi tölkkejä on jo useita kumottu niin silloin kyllä taas tervehditään kovaan ääneen🤣
Hanskaa lasiin!
Anonyymi-ap
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos kun vastaantulija saattaa hyvinkin olla hyvä ystävämme, varakas tuttavamme rumatikkireino, niin siksi me varalta tervehditään kaikkia vastaantulijoita.
- Anonyymi
No entäs leirintäalueella, miksi siellä ei enää tervehditä? Nolotttaako liikaa vai mikä?
- Anonyymi
Minä en Palstavahti Joksua morjesta. Palstavahdilla on rumatikki Elnakissaan .
- Anonyymi
Etkö moikkaa edes muita sijaiskärsijöitä eli rumatikin omistajia?...tai Santander sen rumatikin omistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930