koska matu vaan istui nurmikolla eikä katsonut lasten perään.
https://yle.fi/a/74-20173310
Matun uimataidottomat alle 6v lapset olivat hukkua
12
116
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoushetki rannalla
- Anonyymi
Miksi menivät maauimalaan, jos kukaan ei osaa uida
- Anonyymi
"En tiedä, onko kyse osin kulttuuriin liittyvistä asioista, mutta 95 prosentissa vastaavista tilanteista perheet ovat maahanmuuttajataustaisia, Liimatta kertoo.
Myös Poliisi kertoi perjantaina, että tänä kesänä on tullut tutkittavaksi useampi tapaus, jossa veteen päässyt lapsi on ollut hengenvaarassa tai kuollut vesillä.
Julkisuudessa heikot uimataidot ja ulkomaalaistaustaisuus on yhdistetty. Tilastollisesti poliisi ei pysty tarkastelemaan ulkomaalaistaustaisuutta." - Anonyymi
Josko ne ajattelevat, että mitä niistä matutenavista ???
- Anonyymi
Matu tekee lisää lapsia. Hävikki on hänestä hyväsyttävää
- Anonyymi
Matut ei käytä kortonkia. Uutta pullaa uuniin kun ent7nen on otettu ulos,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut ei käytä kortonkia. Uutta pullaa uuniin kun ent7nen on otettu ulos,
Nainen ei i saa päättää noilla ehkäisystä
- Anonyymi
Yllättävää avautumista Yleltä jokohan on saanut kenkää toimittaja
"Toinenkin uimataidoton lapsi oli yksin vedessä
Tommi Liimatta kertoo, että saman perheen lapsia löytyi eri puolilta maauimalaa lopulta neljä muutakin. Lapset olivat alle kuusivuotiaita.
Kaikki olivat uimataidottomia.
– En tiedä, onko kyse osin kulttuuriin liittyvistä asioista, mutta 95 prosentissa vastaavista tilanteista perheet ovat maahanmuuttajataustaisia, Liimatta kertoo."
https://yle.fi/a/74-20173310 - Anonyymi
Tämä on jo lastensuojeluasia! Jos eivät ole tottuneet veden vaaraan niin lapsia kuolee vielä. Voisiko tästä puhua heidän kielellään. Ei suomeksi medioissa, joita he eivät lue.
- Anonyymi
Ihmetellä täytyy, miksi ne tahot, esim punainen risti ym eivät ole uintiasioista heitä kouluttaneet ja opettaneet. Vuodesta 2015 alkaen, suuren vaelluksen aikaan, heillä olisi ollut aikaa neuvoa ja opettaa.
Kyllä syylliset on nyt löydettävä. - Anonyymi
Avaaja lisää: Entäs suomalaiset? Kylpylässä näin kuinka perheenäiti tuo , suomalainen siis. toi lapsensa synttäribileisiin. Osti altaalle bileet, ja poistui paikalta.
Lapset uimaan ilman vanhempia ja valvontaa. Ties vaikka pojat ja tytöt meni yhdessä alasti höyrysaunaan - missä valvonta+?????????????
vanhemmat siis koska äitee vaan maksoi, eikä jäänyt istumaan - edes saunaan lapsiaan .valvomaan. - Anonyymi
Viime kesänä kaksi lasta pelasti ulkopuolinen henkilö, toinen vanhemmista huolehti pikkulapsesta ja vanhemmat lapset 7 ja 4 vuotiaat vajosivat veteen josta ulkopuoliset nostivat lapset pintaan. Sairaalassa 7 vuotias kuoli ja 4 vuotias vammautui, tapauksesta uutisoitiin silloin ja myös nyt uusien tapausten vuoksi. Suomalaisten rasistien syytä kun eivät vaivaudu huolehtimaan kunniakansalaisten lapsista, vaan altistavat ne vaaraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628