Siiskin niitä jäätelöpuikkoja, tällä kerralla muistin laittaa ne pikimmiten pakasteeseen, edellisellä kerralla unohdin laatin pöydälle, joten sulivat kaikki.
Pingviini-Trio, 3 eri makua.
Nyt olisi pizza kun toinenkin tehdä kerralla 2 erilaista pellillista...
- taikinan kanssa vain vähän mietityttää nyt että saanko normaalin herkullisen pohjan...
Ostin laatikollisen pingviinejä.
12
124
Vastaukset
- Anonyymi
taikinaan valkosipulirouhetta ja muita mausteita
- Anonyymi
niin voisi kokeillakin jotkut pizzeriat käytävätkin omia mausteita pohjassakin...
mitenkähän tuntuu että pienempänä nuo pingviini-jäätelöpuikot olivat paljon suurempia kuin nyt? Johtuuko siitä että itse isompi?
oli joku uusikin 3-makuseos pingiinipuikkojen paketissa.. siis 15kpl ja 5kpl puikkoja yhtä makua )- Anonyymi
Joku hauska kylpy jossa vaahtoa metreittäin :D
- Anonyymi
Ne on oikeesti pienempiä nykyään.
- Anonyymi
Tarkennus oli paikallaan 🤣 olisin viisastellut muuten.
- Anonyymi
Ymmärsin kyllä niin pienenä jos on vaahtokylvyssä niin vaahto tuntuu suurelta, jos heittää kiven järveen, siitä tuleva hyökyaalto voi pieneltä tuntua tsunamilta.
Mutta voin suosittaa noita pingviini-jäätelöpakkauksia, saa hyvin monia makuja maisteltavaksi eivätkä edes kalliitakaan.- Anonyymi
Opettele suomea.
- Anonyymi
ovat laktoosittomia ja kermajäätelöä älä valehtele JeroP hehehhe
- itsellänikin on laktoosi-iintoleranssi aina tarkkana hähähäh- Anonyymi
Huoh 😳
- Anonyymi
Huomaa heti, että et ole venäläinen, koska älyllistä kehitystä tapahtuu. ÄO silti alle normaalin.
- Anonyymi
Ai Eskimo-puikkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576