Jatkuva moporalli alkaa jo kuudelta kihtyen aina kahteen asti. Meteli alueella on niin valtava, että lähialueen niityllä laiduntavat hevoset vauhkoontuu ja muutkin eläimet.
Tietääkö vanhemmat missä heidän alaikäisten, viritetyillä mopoilla melkastavien lasten kokoontumispaikka on ja ajetaanko siellä ihan selvin päinkään.
Soittakaa hätäkeskukseen ja ilmoittakaa häiriöstä, poliisi tullee paikalle ja sakottanee Klaukkalaan eksyessään. Vanhemmat ovat sitten vastuussa noista alaikäisistä nuorista ja heidän holtittomasta käyttäytymisestä.
Odotellaanko taas, että joku onnettomuus tapahtuu...jonkun päälle ajetaan tai mopoon tormätään, kun lähes kymmenen viritetyn mopon voimin ei mitään liikennesääntöjäkään noudateta.
YÖLLISET MOPORALLIT ISONIITUN KOULUN YMPÄRILLÄ
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei älytön yöralli lopu, pitää soittaa poliisit hiljentämään häiriköinti ka metelöijät.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nainen-ei-ehtinyt-tehda-mitaan-kun-mopopoika-kaahasi-auton-kylkeen-ja-kuoli-oikeus-vapautti-syytteista/8126298
Ihan vaan muistutukseksi ! Näinkin voi käydä, kun sääntöjä rikotaan!- Anonyymi
Joka ilta yhdeksän-kymnenen aikaa kymmenet mopopojat ajaa holtittomasti ympäri Isoniitun koulua. Nyt jo pellolla, jossa heinää on leikattu. Alas sähkölaitokselle ja eestaas rallia. Mukana muutama auto, isi lainannut ja kaasutetaan niin, että santa lentää ja asfaltti palaa. Hirveä meteli. Lehmät laitumella ja hevoset häiriintyy, mutta mikäs sille voi, kun vanhemmat ei välitä hevon paskaa! Kenen ääliöiden teinejä nuo huonosti kasvatetut häiriköt ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ilta yhdeksän-kymnenen aikaa kymmenet mopopojat ajaa holtittomasti ympäri Isoniitun koulua. Nyt jo pellolla, jossa heinää on leikattu. Alas sähkölaitokselle ja eestaas rallia. Mukana muutama auto, isi lainannut ja kaasutetaan niin, että santa lentää ja asfaltti palaa. Hirveä meteli. Lehmät laitumella ja hevoset häiriintyy, mutta mikäs sille voi, kun vanhemmat ei välitä hevon paskaa! Kenen ääliöiden teinejä nuo huonosti kasvatetut häiriköt ovat?
Poliisi käy nyt Klaukkalassa taajaan heille selvittyä moporallin todellisen tilanteen aiheuttamat häiriöt.
Kortittomia nuoria, alaikäisiä, viritettyjä mopoja, vakuutuksettomia ja ajokelvottomia menopelejä. Vanhemmat ovat vastuussa ja ajokieltoja rapsahtaa sekä sakot.
Ja aina joku uhmaa uudelleen rälläämällä kolmeen asti, revitellen mopolla. Paikalle voi soittaa poliisit 112.
- Anonyymi
Kirkonkylällä joka öiset drifting kilpailut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914