Striimaajia. Ainakin dancer eli dancer1 ja shiey ovat hyviä. Diippejä infiltroitumisia kyseenalaisiin mestoihin sekä maalaisjärjen ääni mukana aina kun ne puhuvat elämästä. Dancerin tilanne taitaa oikeasti olla se että kun hän infiltroitui San Franciscon kuuluisan pöllöpatsaan äärelle niin siitä alkoi shitstormi. "Eliitti" on pistänyt hänet mustalle listalleen.
Vähän niinkuin elokuva Eyes wide shut ja Kubrick. No way että se olisi ollut sattumaa kun Kubrick heitti veivinsä vain kuusi päivää e.m. elokuvan julkistamisen jälkeen. Virallinen kuolinsyy oli sydänkohtaus. Kyseenalaistan sen vahvasti että kyseessä olisi ollut luonnollinen poismeno. Sydänkohtauksen syy on voinut olla mikä tahansa ja lisäksi koko kuolinsyy on voitu tekaista vaikutusvaltaisten toimijoiden toimesta.
"Elämämkoulu"
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistan sanan elämämkoulu,
Olen persuja vastustava Tammi.
Vauvasta alkaen.- Anonyymi
Täältä tullaan elämä!
- Anonyymi
Ne on niitä isämmaallisia viiva eripurran mestareita.
- Anonyymi
Siinä on muuten nääs pick me girlin määritelmä. Termiin on hyvä tutustua ennen sen soveltamista. Tiedoksi eräälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on muuten nääs pick me girlin määritelmä. Termiin on hyvä tutustua ennen sen soveltamista. Tiedoksi eräälle
Ketään ei kiinnosta sun vouhottaminen.
- Anonyymi
Tarkoitin aloituksessani siis sitä että ne striimaajat ovat sellaisia laitapuolen kulkijoita ja eivät ainakaan mitään mainstreampersoonia. Eivät ilmeisesti mitään harmillisia hörhöjä vaikka harrastuksensa ovatkin tavallaan rikollisia. Ne ei ikinä riko kiinteistöjä, kuten lukkoja tai ikkunoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943622
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452982Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782477- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172168
- 642030