ID.3 unelma käytössä

Anonyymi-ap

21

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi Cupra on parempi kuin ID.

    • Anonyymi

      Kannattaa hankkia niitä parempia versioita jos tuo esilämmitys on ongelma, monia versioita löytyy VW:n valikoimista ja myynti kasvaa Euroopassa hurjaa vauhtia.

      • Anonyymi

        Ja nekin ovat ylihintaista ja heikkolaatuista paskaa. ID3 on kamalan huono auto, jota myydään älyttömän kalliilla. Vain aivoton idiootti maksaisi yli 40 tonnia ID3:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nekin ovat ylihintaista ja heikkolaatuista paskaa. ID3 on kamalan huono auto, jota myydään älyttömän kalliilla. Vain aivoton idiootti maksaisi yli 40 tonnia ID3:sta.

        Itse oletan, että jo muutaman vuoden päästä ID3:n lähtöhinta on alle 25 tonnia ja silloinkin akku on nykyistä paljon suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oletan, että jo muutaman vuoden päästä ID3:n lähtöhinta on alle 25 tonnia ja silloinkin akku on nykyistä paljon suurempi.

        Minä veikkaan, että hinnat pysyvät vastaavalla tasolla, mutta samalla rahalla saa enemmän ja parempaa. Näin yleensä ja normaalisti tuotteet ja hinnat käyttäytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä veikkaan, että hinnat pysyvät vastaavalla tasolla, mutta samalla rahalla saa enemmän ja parempaa. Näin yleensä ja normaalisti tuotteet ja hinnat käyttäytyvät.

        Sitten uutta autoa ei kannata koskaan ostaa.


    • Anonyymi

      Niinpä....
      - omaa huolimattomuutta
      - pirteä pakkaskeli
      - ilmeisesti vain 50 kWh luokkaa oleva akku
      - akun esilämmitystä ei ollut

      Tottahan se, että kulutus kasvaa ja range pienenee pakkasilla. Kovin kulutuslukema meidän ID4:lla on ollut ~30 kWh sataselle, pakkasta oli silloin reilut -25 astetta.
      Ei ole kuitenkaan ollut pienintäkään ongelmaa, kunhan vaan pitemmälle matkalle ollaan ladattu 77 kWh akku 100% täyteen ja lämmitetty autoa töpseli kiinni varttitunti ennen liikkeelle lähtöä.
      Naviin reitti, niin auto löytää ja navigoi matkan varrella oleville latauspaikoille ja hoitaa automaattisesti myös akun esilämmityksen. Aina kuitenkin tsekataan, että löytyy min 100 kW lataus. Ehkä senkin saisi säädettyä asetuksista automaattiseksi, pitääkin hieman perehtyä lisää...

      Tosiaan iso on ero kesä ja talvikulutuksen välillä. Eilen edestakainen 2 x 190 km reissu josta suurin osa reippaalla 100 km/h nopeudella ja muutama ohitus vielä reippaammalla nopeudella. Kulutus oli n. 17 kWh/100 km.
      Kotiin päästyä rangea oli jäljellä n. 100 km verran.

    • Anonyymi

      Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat tulossa myös Suomeen 👍😃

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta ainakaan seuraavaan 10 vuoteen vetyauto tuskin on varteenotettava vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta ainakaan seuraavaan 10 vuoteen vetyauto tuskin on varteenotettava vaihtoehto.

        Ei sitä ole sähköautotkaan vaan seuraavat 10 vuotta paras vaihtoehto on edelleenkin polttis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole sähköautotkaan vaan seuraavat 10 vuotta paras vaihtoehto on edelleenkin polttis.

        Osittain näinkin. Meillä on sähköauton lisäksi diesel-matluauto. Sille ei ihan heti löydy sähköistä korvaajaa, jos siten koskaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole sähköautotkaan vaan seuraavat 10 vuotta paras vaihtoehto on edelleenkin polttis.

        Olet kovin väärässä. Sähköauto on jo nyt varteenotettava vaihtoehto jos kotona löytyy latausmahdollisuus. Oikeastaan nyky polttiksen ja sähkiksen merkittävin ero muodostuu siinä missä pääsee autonsa lataamaan. Sähköauto on käytännöllisempi ja mukavampi ja siinä on paljon parempia ominaisuuksia mm. lämmitys ja että se on joka aamu tankattuna jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kovin väärässä. Sähköauto on jo nyt varteenotettava vaihtoehto jos kotona löytyy latausmahdollisuus. Oikeastaan nyky polttiksen ja sähkiksen merkittävin ero muodostuu siinä missä pääsee autonsa lataamaan. Sähköauto on käytännöllisempi ja mukavampi ja siinä on paljon parempia ominaisuuksia mm. lämmitys ja että se on joka aamu tankattuna jos haluaa.

        Sähköautot ovat ylihintaisia, piipittäviä ja heikkolaatuisia peltileluja. Lisäksi nykyautojen typerät ajoavustimet ja hiplausnäytöt tekevät autojen ajamisesta pelkkää helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautot ovat ylihintaisia, piipittäviä ja heikkolaatuisia peltileluja. Lisäksi nykyautojen typerät ajoavustimet ja hiplausnäytöt tekevät autojen ajamisesta pelkkää helvettiä.

        Kaikissa nykyautossa on näitä typeriä ajoavustimia, hiplausnäyttöjä ja piipittimiä käyttövoimasta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kovin väärässä. Sähköauto on jo nyt varteenotettava vaihtoehto jos kotona löytyy latausmahdollisuus. Oikeastaan nyky polttiksen ja sähkiksen merkittävin ero muodostuu siinä missä pääsee autonsa lataamaan. Sähköauto on käytännöllisempi ja mukavampi ja siinä on paljon parempia ominaisuuksia mm. lämmitys ja että se on joka aamu tankattuna jos haluaa.

        Samoilla linjoilla, mutta Lapin pakkasiin en sähköautoa hankkisi, vallankin jos päivittäiset ajomatkat ovat pitkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa nykyautossa on näitä typeriä ajoavustimia, hiplausnäyttöjä ja piipittimiä käyttövoimasta riippumatta.

        Eli kaikki nykyautot ovat surkeaa paskaa. Autovalmistajat tuottavat lähinnä kertakäyttöistä sontaa tehtaistaan ylihintaan.


    • Anonyymi

      Uusi ID.3 hinta alkaen 36 590 euroa ja siinä on akuston esilämmitys.

      • Anonyymi

        Järkyttävän ylihintainen pikkuauto pikkuruisella akulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävän ylihintainen pikkuauto pikkuruisella akulla.

        Ei se mikään pikkuruinen auto ole. Range liki 400km ja se riittää suurimalle osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään pikkuruinen auto ole. Range liki 400km ja se riittää suurimalle osaa.

        On se pikkuinen auto ja vain idiootti väittää muuta. Ja tuo range voi riittää alle 20 tonnin autolle, mutta ei noin korkealla. Etenkin kun tuo 400 km on paras mahdollinen tilanne, todellinen on noin 300 km ja huonoissa olosuhteissa 200 km. Ja ID3 on sisältä muovinen ja heikkolaatuinen ja softa on perseestä. Eli ID3 on ylihintainen heikkolaatuinen paska romu.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2846
    2. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1340
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1248
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

      Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1028
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

      Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe