https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15e2e541-a57c-4746-8854-c463875a3df4?_gl=1*1a3ggqt*_ga*Mzc4OTU0MzI0LjE3NTI5MzMzNDM.*_ga_3L539PMN3X*czE3NTI5OTg3MjAkbzIkZzAkdDE3NTI5OTg3MjAkajYwJGwwJGgw
vai olisko käytettävät aineet?
Kulttuurierot näkyvät vaarallisesti uimarannoilla
14
178
Vastaukset
- Anonyymi
kohta niiden toimet johtaa kantislapsen kuolemaan?
siitä tulee sota - Anonyymi
Uimahalleissa ja maauimaloissa pitäisi sisäänpääsy yksinkertaisesti kieltää kokonaan uimataidottomilta
- Anonyymi
Uiminen kiellettävä rasisteilta!
- Anonyymi
eikös siitä opetelkaa uimaan kyltistä saanut tuomion 🤔
- Anonyymi
Stubbiko? eikö se ollu Upin hommia?
- Anonyymi
moktar gubta pilvessä rannalla?
huumetestit portille?- Anonyymi
ei muuta kuin rannalle huume ja alkoholikielto
pikatestit on olemassa
- Anonyymi
Vaan oppivatko?
Kannattaa käyttää yksi ilta käymällä vaikka siellä surullisen kuuluisassa Espoon Leppävaaran uimalassa. Tai missä tahansa uimarannalla, jossa on paljon kehitysmaista tulleita tulijoita. Silloin näkee totuuden sen harson läpi, jota meille (teille) yritetään tarjoilla kummallisten selitysten kera.
Ruotsissa tämä asia on tiedetty jo ainakin pari kymmentä vuotta. Kun kehitysmaista tulleet tulijat pääsevät uima-altaalle tai rannalle, niin niiden päässä tapahtuu oikosulku. Tolkku ja perus rauhallisuus häipyy. Tila muuttuu kaaokseksi. Altaiden reunoilta hypitään ihmisten niskaan, toisen päätä painetaan veden alle, housuja revitään jaloista, paskannetaan ja kustaan altaaseen, juostaan kuin vähä-älyiset, kukkaistutukset heitellään altaaseen, sytytetään nuotio altaan reunalle, mölytään kuin apinalauma ja laitetaan pystyyn joukkotappelu.
Tähän osallistuvat kaikki, niin säkkiämmät kuin shorteissa keekoilevat miehet, nuorukaiset, mummot ja vaarit, aivan kaikki. Uima-allas-älämölö ei katso ikää, sukupuolta eikä säätyä.
”Uima-allas-älämölö ei katso ikää, sukupuolta eikä säätyä”
Kun tämä kaaos saapuu uima-altaalle, niin siinä sivussa joku saattaa hukkua tai melkein hukkua.
Jos niitä haluttaisiin integroida uima-altaalle, niin ne eivät tarvitse mitään uimaoppaita, vaan käytösoppaita. Jos joku keksii keinon, miten niistä kitketään älämölö, niin silloin altaalle saattaa tulla rauha ja ne lopettavat hukkumisen. Muuten ei.
Mitä mieltä raati?
Jaa sosiaalisessa mediassa:- Anonyymi
Lopetin em. syystä uimisen lähes kokonaan, vain venereissussa joskus käyn meressä uimassa. Minun näkemykseni ihmiskäyttäytymisestä ei käy yksiin kaikenymmärtäjien kanssa.
Tämä peli ollaan täydellisesti hävitty😢
- Anonyymi
susi ammuttu taas-eikä enään haittaa ketään
iltalehti kertoo - Anonyymi
kannabis kulminoituu helteessä?
- Anonyymi
Minja nostaa poliittisen kohun asiasta
Juha sipilä apuun? Kes kusta? - Anonyymi
Minä näen vain rasismia kaikkialla, en mitään muuta, rasistit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675