Kulttuurierot näkyvät vaarallisesti uimarannoilla

Anonyymi-ap

14

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kohta niiden toimet johtaa kantislapsen kuolemaan?

siitä tulee sota

• Anonyymi

Uimahalleissa ja maauimaloissa pitäisi sisäänpääsy yksinkertaisesti kieltää kokonaan uimataidottomilta

• Anonyymi

Uiminen kiellettävä rasisteilta!

• Anonyymi

eikös siitä opetelkaa uimaan kyltistä saanut tuomion 🤔

• Anonyymi

Stubbiko? eikö se ollu Upin hommia?

• Anonyymi

moktar gubta pilvessä rannalla?

huumetestit portille?

• Anonyymi

ei muuta kuin rannalle huume ja alkoholikielto

pikatestit on olemassa

• Anonyymi

Vaan oppivatko?
      Kannattaa käyttää yksi ilta käymällä vaikka siellä surullisen kuuluisassa Espoon Leppävaaran uimalassa. Tai missä tahansa uimarannalla, jossa on paljon kehitysmaista tulleita tulijoita. Silloin näkee totuuden sen harson läpi, jota meille (teille) yritetään tarjoilla kummallisten selitysten kera.

Ruotsissa tämä asia on tiedetty jo ainakin pari kymmentä vuotta. Kun kehitysmaista tulleet tulijat pääsevät uima-altaalle tai rannalle, niin niiden päässä tapahtuu oikosulku. Tolkku ja perus rauhallisuus häipyy. Tila muuttuu kaaokseksi. Altaiden reunoilta hypitään ihmisten niskaan, toisen päätä painetaan veden alle, housuja revitään jaloista, paskannetaan ja kustaan altaaseen, juostaan kuin vähä-älyiset, kukkaistutukset heitellään altaaseen, sytytetään nuotio altaan reunalle, mölytään kuin apinalauma ja laitetaan pystyyn joukkotappelu.

Tähän osallistuvat kaikki, niin säkkiämmät kuin shorteissa keekoilevat miehet, nuorukaiset, mummot ja vaarit, aivan kaikki. Uima-allas-älämölö ei katso ikää, sukupuolta eikä säätyä.

”Uima-allas-älämölö ei katso ikää, sukupuolta eikä säätyä”

Kun tämä kaaos saapuu uima-altaalle, niin siinä sivussa joku saattaa hukkua tai melkein hukkua.

Jos niitä haluttaisiin integroida uima-altaalle, niin ne eivät tarvitse mitään uimaoppaita, vaan käytösoppaita. Jos joku keksii keinon, miten niistä kitketään älämölö, niin silloin altaalle saattaa tulla rauha ja ne lopettavat hukkumisen. Muuten ei.

Mitä mieltä raati?

Jaa sosiaalisessa mediassa:

• Anonyymi

susi ammuttu taas-eikä enään haittaa ketään

iltalehti kertoo

• Anonyymi

kannabis kulminoituu helteessä?

• Anonyymi

Minja nostaa poliittisen kohun asiasta

Juha sipilä apuun? Kes kusta?

• Anonyymi

Minä näen vain rasismia kaikkialla, en mitään muuta, rasistit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe