Oiva Lääke

M@k3

SYNTI, tuo kamala kuolemaan johtava tauti.

Onko sinulla se?

Oletko tuntenut näitä oireita?
Viha,ahneus,himo tai kateus.

Jos olet, niin silloin sinulla on se.

Mutta ei hätää, onneksi on olemassa lääke.

Rukoile kontillasi kasvot etelään päin viisi kertaa päivässä ja lahjoita minulle 20% kuukausittaisista tuloistasi minulle, niin annan sinulle lääkkeen.

Lääke on tosin näkymätön ja vaikuttaa vasta sitten kuin kuolet.

Ennen möin hiekkaa saharaan ja jäätä antarktikselle, mutta tämä uusi tuote on todellinen hitti.
kaikki tarvitsevat sitä ja valmistus kustannukset ovat lähes olemattomat.

12

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

Totisesti, Kirkko on firma joka myy olematonta ratkaisua olemattomaan ongelmaan.

Naurettavaa, että synneiksi luetaan tunteet joille ihmiset eivät voi mitään.

Lääke on kuin huume jolle sinun täytyy uhrata suuri osa elämästäsi ja kuitenkaan et saa mitään vakuuksia
      siitä toimiiko se.

• UskovainenNainen

Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
        Uskovaisillekin on annettu syntymälahjana järki ja sitä on lupa käyttää.

Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.

• M@k3
        UskovainenNainen kirjoitti:

Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.

Jos pidät, niin miksi?

• Nassen
        UskovainenNainen kirjoitti:

tunteet ovat tuttuja kaikille ihmisille ja ilmeisimmin osalle eläimistäkin.

Synti taasen rassaa vain kristinuskon lahkolaista, joten se on kaukana edellämainituista.

• UskovainenNainen

Jopas sinulla on outo "tuote", jota tarjoat.
      Minä en rukoile kontillaan etelään päin. Muslimit kyllä kumartavat viisi kertaa päivässä mekkaan päin. No minä en olekaan muslimi.

Rukoilen missä sattuu ja rukoilen hiljaa ajatuksissani, enkä huuda kovalla äänellä julkisissa tiloissa.

Jumala sinua siunatkoon. 2.Kor. 13:13 sinulle !

"Tuotteesi" tuskin menee kaupaksi.

• M@k3

Maksu on se, että omistat elämäsi lääkkeelle.

Ovelta ovelle kiertäminen, polvistuminen ja laulu ovat vain esimerkkejä.

Itseasiassa sinä käytät tuotettani, mutta minä en.

• Hämeen Hurja

Joo toi sun tuote on paljon parempi toimii ihan varmasti, ainakin ne koulussa ja kirkossa niin sanoo, ja eikä ole hinnalla pilattu; vain 1-2,25%
        bruttotuloistasi.
        Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.
        Liity jo tänään!!!

• Paitsi ettei kirkko enää harrasta anekauppaa. Eikä se myöskään enää sano, että rukous on tie onneen.

• M@k3

Ilmeisesti jäi pointti tajuamatta, no eipä ollut yllätys.

• "Häpeän, häpeän, häpeän
      Ruoski minusta esiin se mies joka oon,
      Joka oon, joka oon
      Mutta joka en ole ollut
      Pilkkaa minua, sylje kasvoilleni,
      Opeta minut tottelemaan sinua
      Anna mun armoa anella,
      Ruoski kunnes en enää
      Jaksa vastaan tapella"
      -Don Huonot

Kristinusko perustuu ihmisen häpeälle. Ihminen tuntee häpeää siitä, että osaa nauttia. Tämä häpeä saattaa syntyä kasvatuksesta tai jostain vastaavasta, niinsanotusta "kielletystä hedelmästä". Koska ihminen piilottelee ja salailee virtsaamiseen ja suvunjatkamiseen tarkoitettua elintä, hän alkaa alitajuntaisesti kuvittelemaan, että siinä olisi jotain hävettävää. Sitten koska se aiheuttaa nautintoa, ihminen alkaa häpeämään nautintoa. Tämä on yksi mahdollisuus. Muitakin on. Mutta fakta on niin, että ihminen häpeää nautintoaan, ja seksiä vielä enemmän. On niin helppoa uskoa sellaista joka toteuttaa toiveesi, ja toteaa kielletyksi nautinnon.

• Parantaa nykyistä elämääsi paljon. Jos ei auta, niin et ole noudattanut reseptiä tai vaikutus ei ole vielä alkanut, vaikutus alkaa, kunhan vain jatkat lääkkeen ottamista.

• M@k3

Varoitus: liikaa nautittuna saattaa aiheuttaa psykoosin.

Varoitus: aiheuttaa riippuvuutta ja todellisuuden hämärtymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe